• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag oude nickname

DeletedUser26656

Gast
wie weet waar je je oude nickname kan opzoeken en of dat wel mogelijk is ???
 

latdekat

Harpij
Helaas is dat volgens mij niet mogelijk, tenzij je tot het einde van een wereld hebt gespeeld onder die naam. (Dan bedoel ik ook echt de laatste dag). In dat geval zou je via grepostats nog kunnen opzoeken, maar ook daar staat je eventuele nieuwe niet bij. Maar waarschijnlijk is dit niet het geval, en dan denk ik niet dat dat mogelijk is.
 
Als je op een wereld hoog geklasseerd stond en geen reset gedaan hebt of in een alliantie zat welke overwinnaar van een wereld geworden is en je account toen nog actief was kan je in de hall of fame kijken van betreffende wereld.
 

DeletedUser26656

Gast
okee dankje ja ik heb wel hooggeclasseerd gestaan zal eens kijken
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Stuur als je nergens op uitkomt anders even een supportaanvraag in (kan met een ander account of zelfs zonder), dan kijken we wat we kunnen vinden. :)
 

DeletedUser26656

Gast
aha ja ik kan idd niks vinden ik heb nu ook een account ben in sparta actief ik zal je een support aanvraag sturen
 

DeletedUser18985

Gast
Wellicht in je email kijken? Een mailtje dat je van Grepo hebt gehad met je accountnaam?
 
Bovenaan