• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oude-spelers

DeletedUser10508

Gast
Beste Helden,

Ik heb een leuk idee voor de Grepolis Times, maar dit idee zal ik niet kunnen doen zonder jullie! Ik ben op zoek naar de spelers die vanaf het begin meespelen op de heldenwereld Achilles. Ken jij mensen, en weet je hoe ik hun kan contacteren (in game, pm via AF, skype, etc...), gelieve dit hier te melden of via een Pm!

Alvast bedankt!

DeletedUser10508

Gast
Maar het probleem @Armand0 is dat vele spelers die in OC55/54,.... etc hun account hebben overgedragen aan iemand nieuw.

DeletedUser4382

Gast
probeer een armando en siempe ;)

Peos jij bent niet de oorspronkelijke speler als ik me goed kan herrinneren

DeletedUser4645

Gast
probeer een armando en siempe ;)

Peos jij bent niet de oorspronkelijke speler als ik me goed kan herrinneren

dat ben ik echt wel de enige echte van Beta samen met kaske, op Iota samen met kaske en TVDV en op Achilles weer.
Nog steeds de echte mijn account gaat naar niemand !!

DeletedUser

Gast
ik speel ook van het begin van de wereld. Alleen ben ik is gestopt en terug begonnen.

DeletedUser10508

Gast
Beetje te laat gereageerd @Jonas en cecemelk
Heb ondertussen al een paar mensen gevonden, en ga het daarbij houden. ;) Toch bedankt voor de reacties!

DeletedUser14078

Gast
te laat....maar dat komt omdat ik ook zo'n oude speler ben...die gaan niet zo snel...lol

DeletedUser

Gast
ik kan je zo een lijstje geve
armand, scope, jmdr, vika, lmp23, dagobert, rainier, peos, tjoek, don delay, dutchcore, jansoes noem maar op

DeletedUser

Gast
Ik speelde in 2012 hier onder de naam King Arthur IV (leider van Get Big or Die Tryin) Ben veel vergeten van deze wereld. Heb ook in HH gezeten bijvoorbeeld maar dat was een andere wereld volgens mij.

DeletedUser18847

Gast
speel ook nog sinds het begin, weet alleen niet of je er nog wat aan hebt.

DeletedUser9408

Gast
Volgens mij zijn er op achilles toch nog wel redelijk wat spelers die vanaf het begin spelen, nou worden er ook wel is accounts doorgegeven.

Ik speel ook al vanaf het begin:p

Bovenaan