• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Ouderwetse wereld

Een ouderwetse wereld : voor / tegen ?

• Voor

Stemmen: 39 97,5%
  • Tegen

Stemmen: 1 2,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de goudhandel weghaalt gaat alle handel via andere werelden gebeuren en dat is niet echt wat je wil bereiken denk ik.

Alsnog voor.

Ik ben ook voor een wereld met enkel adviseurs.
ik geef toe... Heb ook al wel eens mijn troepen af gekocht maar dat is nog maar 2 x gebeurt in meer dan 2 jaar..
Dat er goud gebruikt word, geen probleem maar diegene die (rijk) is die heeft dan weer een te grote voorsprong.
Het is al zo in real life, waar ik mij moet bij neer leggen, laat het hier eens anders zijn

priestoz

Gast
old school wereld ben ik altijd voor :), op zo wereld is een verlies van een stad echt pijnlijk op de werelden waar ik nu speel is het van ach stad weg ach lekker boeiend pak er morgen 2 terug

voor! nu is het soms wel heel makkelijk, ene dag veeg je 300 vs en nog geen dag later krijg je uit dezelfde stad weer 300 vs op je overnames.. het is een spel van de oudheid, daar bouwden ze toch ook niet zo snel ;)

inno gaat hier alleen geen gehoor aan geven denk ik, is al het zoveelste idee over een oldskool wereld die hier komt te staan(niks mis mee) maar tot nu toe is het tevergeefs.
we snappen allemaal dat inno winst maakt aangezien ze een bedrijf zijn, maar met elke maand een nieuwe wereld + een groepje die met goud smijt waardoor je direct een enorme achterstand hebt als je dat niet doet dan houd je nieuwe spelers die het spel nog moeten beginnen te spelen echt niet binnenboord. Die zullen zeer zeker niet gemotiveerd worden om weer te starten op een andere wereld aangezien ze een stadje die ze net opbouwen toch direct kwijt zijn.

hoop echt dat ze is gaan luisteren, maar het zal wel vergeefse moeite zijn

Is er niet iemand van de hogere kringen die even feedback kan geven of dit wel een mogelijkheid zou kunnen zijn of iets van een ultimatum kan stellen in de trant van bij meer dan 300 stemmen (ik zeg maar wat) gaan we al onze middelen inzetten om dit idee te kunnen realiseren ?

Btw, net voor gestemd, als dit ooit werkelijkheid wordt kom ik in ieder geval weer volle bak spelen!

Ookal komt dit er met een meerderheid doorheen wordt dit waarschijnlijk toch niet doorgevoerd dat is het probleem.

Dorremans

Mentor
Ik ben ook zeker voor, maar wordt hier nog iets mee gedaan? Dit idee lijkt mij trouwens wel te realiseren. Op Tribalwars kennen ze ook al een tijdje de classic werelden, dus lijkt mij wel een goed voorstel dat Grepolis dit ook gaat introduceren.

Voor! Eerder genoot ik zelf ook veel meer van het spelen van Grepolis, alles was net iets strategischer waar je nu eigenlijk met de huidige goud functies helemaal niet meer van doen hebt! Zelf een aantal jaar er tussenuit geweest, maar ben het met je eens nu op een wereld starten is niet echt leuk meer, daarbij al die spelers die voor de goud handel starten? Minimaal 70% van de spelers van Edessa zijn daarvoor gestart waardoor deze wereld dadelijk na een week of 2 nog maar een kleine 500 serieuze spelers zou overhouden?

Status
Niet open voor verdere reacties.