• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Overname met mythische eenheden

DeletedUser27026

Gast
Ik heb een kleine vraag i. v. m. overname via het oude systeem. Als ik nu een overname op een stad plan en ik stuur bv. hydra's mee met mijn kolo. Lukt dit dan als de stad die ik wil overnemen een andere god aanbidt of worden de eenheden teruggestuurd omdat je alleen steden kan ondersteunen met hydra's als die ook poseidon aanbidden?

Alvast bedankt
Tom
 

DeletedUser24673

Gast
alle mytisch eenheden die je met de kolo meestuurt blijven liggen, het maakt niet uit wat de god is. Echter als je daarna os wilt sturen moet de god wel hetzelfde zijn als die van je mytische eenheid.
 

DeletedUser9104

Gast
Pluisje toch. Jij hebt niet helemaal opgelet. Het eerste klopt. Mytische eenheden die je meestuurt met de kolo blijven bij de kolo. Echter kan je alleen os sturen met mytische eenheden van de god die in de stad aanbeden wordt. Dus als je manti's meestuurt bij de kolo dan blijven die aanwezig. Echter als je daarna als os ook manti's stuurt dan komen ze terug. Tenzij de god natuurlijk Zeus is.
 

DeletedUser24673

Gast
Pluisje toch. Jij hebt niet helemaal opgelet. Het eerste klopt. Mytische eenheden die je meestuurt met de kolo blijven bij de kolo. Echter kan je alleen os sturen met mytische eenheden van de god die in de stad aanbeden wordt. Dus als je manti's meestuurt bij de kolo dan blijven die aanwezig. Echter als je daarna als os ook manti's stuurt dan komen ze terug. Tenzij de god natuurlijk Zeus is.

Dat is het hetzelfde wat ik zei..... lol
 

DeletedUser9104

Gast
Als ons pluisje goed gelezen had, had hij gezien dat zijn antwoord onduidelijk was. Maar bon.
 

DeletedUser24673

Gast
Als ons pluisje goed gelezen had, had hij gezien dat zijn antwoord onduidelijk was. Maar bon.

degene die de vraag had gesteld vond het blijkbaar ook duidelijk, net zoals de rest, volgens mij ben jij gewoon commentaar aan het geven om commentaar te geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Dat is het hetzelfde wat ik zei..... lol

Nee hoor, dat is niet hetzelfde als dat jij zei, is heel anders.

Jij zegt:
1) Stad A stuurt een kolo naar stad B met mythische eenheid van god X
2) De mythische eenheden van god X bij de kolo uit stad A blijven liggen, ongeacht van de godheid in stad B
3) Mythische ondersteuning die je stuurt moet van dezelfde god (X) zijn als in stad A.

SignLady zegt:
1) zelfde scenario
2) bevestiging
3) Mythische ondersteuning die je stuurt moet van dezelfde god zijn als in stad B. Dat kan dus ook god X van stad A zijn, maar de kans dat dit een andere god is is aanzienlijk groter.

SignLady heeft gelijk.
 
Bovenaan