• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Grepolis bedankt!

Veel van mijn vrienden zijn gestopt, Naar mijn weten is er veel ontevredenheid door andere spelers

Bedankt voor het kapot maken van verschillende werelden.... omdat jullie er weer een extra centje uit willen persen volgens mij.

Dat stemmen... is dat gebeurd op de vorige 2.0 werelden ofzo, want naar mijn weten hebben niet veel mensen die op de oude werelden speelden behoefte aan deze update.

Bah bah bah.. ik heb er geen zin meer in zo!

Innogames bedankt voor het weggooien van 7 maanden tijd! Heel fijn, als ik dit geweten had was ik er nooit aan begonnen.

Leuk om te zien hoe jullie zo'n prachtspel de afgrond in trekken. TOPPIE!

Bij mij is het net hetzelfde, heel mijn alliantie stopt met grepolis door deze update, mij pc is al een dagje ouder en op deze werkt 2.0 gewoon veel te traag, op mijn iPhone kan ik er niet meer mee werken en alles is veel onoverzichtelijker geworden en OS en aanvallen is veel onduidelijker gewonrden.

Bedankt Grepolis
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Bij mij is het net hetzelfde, heel mijn alliantie stopt met grepolis door deze update, mij pc is al een dagje ouder en op deze werkt 2.0 gewoon veel te traag, op mijn iPhone kan ik er niet meer mee werken en alles is veel onoverzichtelijker geworden en OS en aanvallen is veel onduidelijker gewonrden.

Bedankt Grepolis

Klopt, dit zijn zeker nadelen die je noemt. Ik nam aan dat hun programmeurs goed genoeg waren om alleen de WW's te implementeren. Daarna hoefden ze er niet te veel meer naar te kijken op een kleine bug na. Zoveel tijd en dus geld kost dat niet als je het efficiënt uitvoert.
Ik zal eerlijk zijn, deze wereld is absoluut niet alles, zeker niet voor mensen met wat oudere pc's. Daarmee laat men een deel van de doelgroep liggen.
Dat is jammer. Het geld dat nu bespaard wordt zou best eens evenveel kunnen zijn als zei die stoppen.

Zelf vind ik dat het aanvallen en verdedigen (en inkomende aanvallen e.d.) erg onhandig weergeven zijn. Daar ga ik geen premium voor kopen simpelweg.
Ook die vervelende errors, hoewel dat naar aanleiding van wat het grepolis.nl team zei ook aan iets anders kan liggen (al is het wel verdacht, aangezien ze op het zelfde moment kwamen als 2.0).
Daarnaast is het bijwerken van m'n steden net wat meer tijd geworden. Alle beetjes bij elkaar is in totaal een stuk langer en dat is ongelooflijk zonde.

Ik zie veel mensen die tegen 2.0 waren. Toch moest het doorgevoerd worden, helaas.
Heeft Innogames (GmbH, het bedrijf te Duitsland) hier zelf al op gereageerd? Ik zou daar graag iets meer transparantie naar ons over hebben.

Zoals ik eerder al, ook in support berichten heb aangegeven: Ik hoop niet dat innogames op de lijst beland waar niet meer naar de community wordt omgekeken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb een bericht naar de support gestuurt over alles wat ik van deze spelversie vind en ik had na enkele uren al antwoord, eigenlijk weet ik er niet veel meer door. Hij zei dat er nog niet bekend is over 2.0 en dat ik met deze klachten op het forum terecht kon. Ik vraag me wel af of dit eigenlijk gelezen wordt.
ik vind het ook extreem onhandig dat je troepen nu in een klein hoekje staan en dat we gewoon bijna niet meer zien als er een aanval of OS binnen komt. Ik heb er nu gewoon geen zin meer in, ook om de reden die je net vernoemt, het kost allemaal veeeeeeel meer tijd. Ik doe er nu ongeveer 20 seconden over om van de ene stad naar de andere te gaan, gewoon door de snelheid van het spel.
het is ook helemaal niet handig dat de achterste topics op het alliantieforum enkel nog te bezichtigen zien door te scrollen met die pijltjes. Daardoor worden bepaalde fora nu niet meer gelezen. Ik denk dat ik wel nog eventjes kan doorgaan met al de achteruitgangen op te noemen.
Ik hoop echt dat er iemand dit leest en er iets aan gaat veranderen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb een bericht naar de support gestuurt over alles wat ik van deze spelversie vind en ik had na enkele uren al antwoord, eigenlijk weet ik er niet veel meer door. Hij zei dat er nog niet bekend is over 2.0 en dat ik met deze klachten op het forum terecht kon. Ik vraag me wel af of dit eigenlijk gelezen wordt.
ik vind het ook extreem onhandig dat je troepen nu in een klein hoekje staan en dat we gewoon bijna niet meer zien als er een aanval of OS binnen komt. Ik heb er nu gewoon geen zin meer in, ook om de reden die je net vernoemt, het kost allemaal veeeeeeel meer tijd. Ik doe er nu ongeveer 20 seconden over om van de ene stad naar de andere te gaan, gewoon door de snelheid van het spel.
het is ook helemaal niet handig dat de achterste topics op het alliantieforum enkel nog te bezichtigen zien door te scrollen met die pijltjes. Daardoor worden bepaalde fora nu niet meer gelezen. Ik denk dat ik wel nog eventjes kan doorgaan met al de achteruitgangen op te noemen.
Ik hoop echt dat er iemand dit leest en er iets aan gaat veranderen.

het spel is langzamer door server problemen.

de pijltjes vindt ik erg irritant top het forum en in de ranglijst.
ik heb op mijn forum alles ingekort,zodat alles goed gelezen werdt.

aanvallen staan wel in het klein maar daar heb ik niet zoveel last van.
maar met meerdere steden zal het best nadelig kunnen zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

doe nu nog is zo'n peiling ;) niemand zegt denk ik meer ja
 

DeletedUser14052

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik vind die wereldwonderen opzich een leuk idee maar ik speel op Beta en daar is hetecht niet leuk! Je hebt niet veel kans om te winnen door Ducks From Hell. als er z'n MASSA aliantie is zoals hun is er geen doen meer aan kom zeg 307 leden. vind je het niet gek als hun nar de hero world gaan. Je moet het toch verdienen?:rolleyes:
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Lees eens...
Het is langzaam vanwege de servers niet vanwege de update ;)


Maar bij heel veel ligt het niet aan de servers, maar aan de ze een oudere pc hebben. Ik had met 2.0 (ook voor de serverprobs) ook al veel problemen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Lees eens...
Het is langzaam vanwege de servers niet vanwege de update ;)

Misschien ook wel door de servers. Door de update is grepolis in ieder geval client side zwaarder. Maar waarschijnlijk ook server side. De oude servers hadden soms moeite met 1.26, nou dan kun je het met een zwaardere server side (2.0) natuurlijk wel schudden.

Oftewel; vanwege zowel de update als de servers. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik vind die wereldwonderen opzich een leuk idee maar ik speel op Beta en daar is hetecht niet leuk! Je hebt niet veel kans om te winnen door Ducks From Hell. als er z'n MASSA aliantie is zoals hun is er geen doen meer aan kom zeg 307 leden. vind je het niet gek als hun nar de hero world gaan. Je moet het toch verdienen?:rolleyes:

Volgens mij ligt Vesta Murena op beta voor op de kwakers.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Voor 1.0 is er geen toekomst meer. Als 1.0 blijft: Steeds meer mensen stoppen, omdat er geen einde aankomt. Als 2.0 op 1.0 komt: Dan winnen massa allianties, omdat ze meer leden hebben, dus meer gs en dan stoppen ook heel veel mensen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Voor 1.0 is er geen toekomst meer. Als 1.0 blijft: Steeds meer mensen stoppen, omdat er geen einde aankomt. Als 2.0 op 1.0 komt: Dan winnen massa allianties, omdat ze meer leden hebben, dus meer gs en dan stoppen ook heel veel mensen.

1.0 is nu al verdwenen? alle werelden zijn 2.0?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ja dat weet ik, maar als 1.0 er nog zou zijn, dan zou dat gebeuren.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ach darth333,dacht dat je gestopt bent.blij je hier terug te vinden.
in kappa zijn we aan de WW's begonnen,dit is echt een domper in het spel.
het idee op zich is wel leuk.maar je bent wat gedwongen niet meer te vechten en ik doe da zo graag.zal zeker de enige niet zijn die zo denk.
ik ga blij zijn als de helden wereld daar is,tis wel weer van nul maar dat heb ik er voor over.
denk nog een 2 weekjes bouwen aan de ww's.op een week tijd aan level 6^^..
voor mij mochten die ww's wat langer weg gebleven zijn, khad het net naar men zin:p
voor de support:persoonlijk vind ik dat er op voorhand de volledige uitleg mocht gegeven worden over de wereldwonderen,
ook in het nederlands.je vraagt dan uitleg via bericht.wss omdat ze er veel te veel krijgen,krijg je geen deftig antwoord.
op naar de helden wereld zou ik zeggen:)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Re: AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ach darth333,dacht dat je gestopt bent.blij je hier terug te vinden.
in kappa zijn we aan de WW's begonnen,dit is echt een domper in het spel.
het idee op zich is wel leuk.maar je bent wat gedwongen niet meer te vechten en ik doe da zo graag.zal zeker de enige niet zijn die zo denk.
ik ga blij zijn als de helden wereld daar is,tis wel weer van nul maar dat heb ik er voor over.
denk nog een 2 weekjes bouwen aan de ww's.op een week tijd aan level 6^^..
voor mij mochten die ww's wat langer weg gebleven zijn, khad het net naar men zin:p
voor de support:persoonlijk vind ik dat er op voorhand de volledige uitleg mocht gegeven worden over de wereldwonderen,
ook in het nederlands.je vraagt dan uitleg via bericht.wss omdat ze er veel te veel krijgen,krijg je geen deftig antwoord.
op naar de helden wereld zou ik zeggen:)
De wereldwonderen zijn al enige tijd lopende op onze taalversie. De nodige informatie vind je wel op onze wiki (hulppagina).

Een tipje van de sluier over de heldenwerelden: De eerste voor onze taalversie is onderweg, meer info volgt t.z.t.
 
Bovenaan