• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht discussies & voorstelling

DeletedUser

Gast
Beste forum-lezers van het serieus vrij forum,

Hieronder is een overzicht van alle momenteel lopende discussies in het serieus vrij forum. Het is de bedoeling dat voor je een discussie wilt openen, je hier even zoekt of er niet al zo'n discussie bestaat. Is dit nog niet het geval dan kan je een nieuwe discussie starten met een duidelijk uitleg over het onderwerp; een volledige en correcte openingspost is dus een must! Alle discussies zijn ingedeeld ingedeeld in thema's. Een discussie zal wegens overzichtelijkheid niet in meerdere thema's worden onderverdeeld.

Voor de nieuwe topics die geopend worden, is het eventueel handig om hun 'thema' erbij te vermelden, dan zal ik deze update. Verder kunnen jullie hier discussiëren over een onderwerp die jullie graag willen zien. Laat dit door iemand openen die een goede openingspost kan schrijven.

Hopelijk zal dit het forum wat beter laten lopen en verduidelijken.

M.v.g,

Maatschappij
School en fatsoenlijk leven? Onmogelijk.
Peter R. de Vries
Vegetarisme,veganisme en aanverwanten
Zelfmoord
De doodstraf
Stoere jonges
Milly, milly, milly en nog is milly
Autisme
De jeugd
Homoseksualiteit
Drugs
Racisme
Verstoring dode herdenking

Techniek & Technologie
3D televisie

Natuur & Lichaam
Theorie opwarming aarde
Ontstaan van universum
Kip & Ei

Geloof & Cultuur
Extremisme
Godsdiensten

Filosofie
Het Filosofe topic

Politiek
Europese Unie
Geert Wilders
Job Cohen
Val kabinet
Verkiezingen

Economie
Centrale banken bedrog

Geschiedenis
Griekse mythologie

Overige
Gingers/roodharige
Energie Drank
Mag je schelden met kanker?
Olympische spelen - Sven Kramer
Merken
Stelling WoW

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat je het gaat bijhouden.;)

Ik zal mijn uiterste best doen, alhoewel ik hoop dat natuurlijk wel alle nieuwe topic openers de [thema] erin zetten en zo niet;Deze geen commentaar zullen leveren als ze er (tijdelijk) niet tussen staan.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie, jammer genoeg, nog steeds mensen de topics openen zonder [thema] ervoor, ik hoop toch dat mensen zich daaraan gaan houden. Dat helpt mij veel!
 

DeletedUser

Gast
Madara Uchicha, kan Stelling van de week onder het kopje Stelling van de week? :)
 

DeletedUser

Gast
Leuk gemaakt Madara ;)
Zou je eventueel Sport eraan toe kunnen voegen en het wielrentopic erbij zetten?
 

DeletedUser

Gast
Leuk gemaakt Madara ;)
Zou je eventueel Sport eraan toe kunnen voegen en het wielrentopic erbij zetten?

Hé, zoals ik je heb uitgelegd ga ik dit niet doen(via pm).

M.v.g,

Mark.

Ps: Ik verwacht niet dat één van de moderatoren dit er toch in gaat zetten hè? Want dat zou ik toch wel erg "pissed" worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overzicht discussies & voorstelling

Gaat een van de mods dit nu nog bijhouden?
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Overzicht discussies & voorstelling

Gaat een van de mods dit nu nog bijhouden?

Daar zie ik het nut niet van in. Spelers kunnen net zo goed op het 'Serieuze praat' topic kijken of er al een dergelijke discussie gaande is. Zo kun je wel voor elk fora een topic als deze maken... overbodig denk ik :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overzicht discussies & voorstelling

Daar zie ik het nut niet van in. Spelers kunnen net zo goed op het 'Serieuze praat' topic kijken of er al een dergelijke discussie gaande is. Zo kun je wel voor elk fora een topic als deze maken... overbodig denk ik :)
en gelijk heb je koen;)
 
Bovenaan