• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzichten in de app

Lijkt me eerder een vraag dan een idee of een suggestie.
Laat me het dan Anders stellen. Ik Ben een persoon die niet veel thuis is en dus ook weinig achter de laptop of pc kan zitten. Probeer maar eens tussen je steden te handelen in de app. Het is een gedoe. Bij deze is mijn suggestie om alle overzichten volledig te implementeren in de app.
Het is misschien wel meer een vraag dan een suggestie maar dit leek me de meest geschikte plek om het neer te zetten.

Laatst bewerkt:

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Ik ben niet geheel zeker maar het laatste dat ik hier van vernomen had (dit was ook ter sprake gekomen bij de player council als ik mij niet vergis) was dat het technisch niet altijd mogelijk was om alles van de browserversie over te zetten naar de appversie.

Ik ben niet geheel zeker maar het laatste dat ik hier van vernomen had (dit was ook ter sprake gekomen bij de player council als ik mij niet vergis) was dat het technisch niet altijd mogelijk was om alles van de browserversie over te zetten naar de appversie.
Dat het technisch niet mogelijk is, is natuurlijk weer lulkoek. Zeg dan gewoon dat inno het geld er niet in wil investeren. Dat kunnen jullie ook niet helpen, maar is wel een eerlijker beeld van de situatie.

The Exalted One

Forumleiding
Dat het technisch niet mogelijk is, is natuurlijk weer lulkoek. Zeg dan gewoon dat inno het geld er niet in wil investeren. Dat kunnen jullie ook niet helpen, maar is wel een eerlijker beeld van de situatie.
"Technisch niet mogelijk" is dan ook bedoeld in de zin van "Het is voorlopig voor ons niet mogelijk" en niet in de zin van "Het is niet programmeerbaar". Zo is het gecommuniceerd van de council uit.

The Exalted One

Forumleiding
Ik weet niet of er nog een (publieke) roadmap is maar de devblog wordt regelmatig geupdate en je kan er feedback en/of vragen rechtstreeks aan de devs richten.

In deze app versie niet mogelijk, wat we toen begrepen is men bezig met een nieuwe app waar (laten we hopen dat het waar is) wel mogelijk is meer functies en ook de events te laten werken.