• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

paard van troje

DeletedUser9976

Gast
laats toen ik op grepolis ging stond er in mijn kazerne Trojaans paard.
er stond dat het een kolonisatieschip was voor op het land kan iemand mij hier meer over vertellen?
 

DeletedUser3865

Gast
AW: paard van troje

laats toen ik op grepolis ging stond er in mijn kazerne Trojaans paard.
er stond dat het een kolonisatieschip was voor op het land kan iemand mij hier meer over vertellen?

gebruik even de zoekfunctie van het forum. ;)

en type in: trojaans paard.
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

het staat zwart op wit bij hulp

Beschrijving
Het trojaanse paard was een grap van innogames op 1 april 2011
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

Zitten jullie er nou nog steeds over te discusieren. Waarom besteden jullie tijd aan NOOBS??
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

Het trojaanse paard was idd een grap ivm 1 april. Deze werd dan ook uit het spel gehaald na 1 april ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

hij is nu weg maar ik had hem en nu is die ook weg nu ben ik veel grondstoffen kwijt !!! en die stomme tunnel is nu ook weg
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

ik vind het een slechte 1 aprilgrap
maar misschien kan het paard van troje echt komen:D
:):(;):p:O:confused::rolleyes::mad:8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

hier kan een slotje op want het is al een hele tijd geleden:O
 

DeletedUser

Gast
AW: paard van troje

hier kan een slotje op want het is al een hele tijd geleden:O

Het is van gister, dus niet van 'een hele tijd geleden'. Je kan stoppen met slotjes vragen. De moderators beslissen of het nodig is, niet jij ;)
 
Bovenaan