• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pakhuis

DeletedUser

Gast
slaat toch flink wat tegen , 1 lvl omhoog doet er bijna niets bij

bv :
* Huidige capaciteit pakhuis: 11815 per grondstof
* waarvan verborgen: 1800 per grondstof
* Capaciteit pakhuis op niveau 19: 12675 per grondstof
* Grootte schuilplaats op niveau 19: 1900 per grondstof

verschil voor 1 lvl is maar 860 , dat is niet eens 1k extra aan plaats ...

hier moet toch een groter verschil in komen vind ik .
 

DeletedUser

Gast
Zit jij al op een niveau waar je een hoog aantal GS hebt waarbij je het pakhuis móét upgraden? :eek:
Wat maakt het eigenlijk uit? Ik kan ook nog rond met mijn pakhuis van lvl 15... ;)
 

DeletedUser

Gast
:p wel ja je moet meer bouwen :p heb je ook geen vol pakhuis nodig :)

en ik dacht zo te menen dat deze op tw ook niet zo heel erg snel groter werd hoor ??

alleen hier zijn wel meer lvl om hem in het totaal groter te maken
 

DeletedUser

Gast
Naar mijn inziens is het pakhuis veels te klein.

Met maximaal 25500 van elke soort grondstof lijkt natuurlijk veel.
Maar met een volledig uigebouwde stad en een vol leger is het gewoon peanuts.

Op bijv een Zilver eiland zit ik met een productie van ( met handelaar) (zonder teverdenheid)
1364 hout 1071 Steen 1661 zilver

Binnen 15 uur loopt dus het zilver al in het rood en binnen 18 uur het hout, en ik vind rode cijfers mateloos irritant.

Kun je een keer wat gaan bouwen zeg bijv vuurschepen dan kun je er maximaal 21 maken die er dan met een spreuk roep van de OC minimaal 9 uur over doen om af te komen.

Je hout is in 1 keer op en je zilver houd je 15k van over en is dus binnen 6 uur weer vol. Weer rode cijfers.
En ik mag 2 3 keer per dag inloggen om te gaan handelen en te gaan #@$@violen met die grondstoffen.

En laat ik dat ge#$% met die grondstoffen nou het mint leuke vinden van dit spel het is net werken en al helemaal als je boven de 50 steden komt.

Dus ik zou het pakhuis liever tot lvl 100 willen uitbouwen en zeker 100k van elk kunnen opslaan.
Dan hoef ik niet 2 3 keer per dag me zitten te ergeren aan dat gehandel en die rode cijfers.
 

DeletedUser11295

Gast
fout, 27k van elke GS kan je maximaal opslaan ;)

en ja dan moet je meer handelen :p
 

DeletedUser

Gast
fout, 27k van elke GS kan je maximaal opslaan ;)

en ja dan moet je meer handelen :p

Niet fout 25.500 geen drup meer

Pakhuis
Huidige capaciteit pakhuis: 25500 per grondstof
waarvan in de grot: 3000 per grondstof
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast

Gewoon door het betreffende wereldwonder op die wereld te winnen.
Om weer on-topic te gaan:

Pakhuis is groot genoeg, ik heb al heel lang geen rode cijfers gezien en dat is niet omdat ik zo actief ben. Ik zorg er gewoon voor dat mijn steden op verschillende soorten eilanden liggen waardoor ik gewoon met elkaar ga ruilen (net zoals ik altijd met alle boerendorpen probeer te ruilen). Geloof me, het duurt een paar minuten en het maakt veel uit.
 

DeletedUser

Gast
Gewoon door het betreffende wereldwonder op die wereld te winnen.
Om weer on-topic te gaan:

Pakhuis is groot genoeg, ik heb al heel lang geen rode cijfers gezien en dat is niet omdat ik zo actief ben. Ik zorg er gewoon voor dat mijn steden op verschillende soorten eilanden liggen waardoor ik gewoon met elkaar ga ruilen (net zoals ik altijd met alle boerendorpen probeer te ruilen). Geloof me, het duurt een paar minuten en het maakt veel uit.

Pakhuis is inderdaad perfect.
en als het vol is kan je gaan handelen of wat naar je alliantie genoten sturen.
 

DeletedUser

Gast
Pakhuis is inderdaad perfect.
en als het vol is kan je gaan handelen of wat naar je alliantie genoten sturen.

Ben het er deels mee & oneens
Eens omdat als je niet slaapt/op werk/school bent het makkelijk kan
Maar als je één van die 3 dingen doet dan raakt die echt wel te vol..
 

DeletedUser11295

Gast
smartphone?

tenminste grepolis op school, leraren boeit het toch niet want die weten dat ik wel een voldoende haal. Ideale app die grepolis toolbox :)
 

DeletedUser

Gast
smartphone?

tenminste grepolis op school, leraren boeit het toch niet want die weten dat ik wel een voldoende haal. Ideale app die grepolis toolbox :)

Ik heb ook een smartphone maar
Kan alleen de les wisselingen want de leraren bij ons nemen dan meteen je mobiel in ;(
En dan heb je weinig tijd en de pauze's zijn ook niet zo super lang ;p
 

DeletedUser11295

Gast
dan zorg je dat ze het niet zien ;)

Dat doe ik dus bij de lessen waar ik geen voldoendes bij haal XD

maar weer terug OT:pakhuis is gewoon goed genoeg, ga efficienter om met je pakhuis, stel je verhoogd het van 25.500 naar 30k dan heb je nog steeds die rooie cijfertjes omdat je nog steeds de steen niet kwijtraakt aan VS etc.

slotje denk ik, discussie loopt op niks uit.
 
Bovenaan