• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Geen reproductie Pakketten voor een snelle start blijven maar ongewenst komen

Gebruikersnaam: lukas 030303

Spelwereld: Byllis

Internetbrowser (+ versie): Google chrome, de meest upgedate?

Actieve scripts/extensies: Grepolis report converter

Omschrijving van het probleem: Goudpaketten bij begin van de wereld blijven terugkomen telkens je een nieuw venster (alliantie, alliantieforum, eilandopdrachten, ...) opent, dus moet je telkens op kruisje klikken. Bovendien als je op kluisje klikt krijg je een error melding.

Welke stappen moet je zetten om het probleem te ervaren? Als je het probleem ervaart moet je eens proberen je bandietenkampen of een eilandopdracht aan te nemen, je zult telkens je een nieuw venster opent of weg doet dat goudpakket scherm krijgen.

Hoe het zou moeten: als ik eenmaal op kruisje geklikt heb zou het niet mogen terugkomen en zou het rustig in de rechtsbenedenhoek in een pop-up moeten wachten.

Screenshot(s) het probleem:

Fase 1: ik zit rustig op naar m'n eiland te kijken en denk: he ik wil wat bouwen. Ik klik op 'overschakelen naar het stadsoverzicht'

Fase 2: als je de senaat opent krijg je dit

Aan de aftelklok rechtsbeneden kun je trouwens zien dat deze screenshot 2 minuten na de eerste is genomen.

Ik klik op kruisje want heb die dingen niet nodig om noob te zijn. Krijg je deze errormelding:

Daarna denk je, domme error melding, ach ja het is weg. Ik ga terug grondstoffen plunderen op m'n eilandkaart. En jawel, daar is ie weer.

en zo blijft dat verder gaan. Schijtambetant dus om Grepolis te spelen.
Ik weet niet als nog spelers dit ervaren, maar ik vind het toch het vermelden waard.

ik heb dit probleem nu ook.....
was er al een oplossing? cache legen werkt niet, ik speel op een laptop in Chrome

ik had dit ook omdat er al een aanbieding stond van andere wereld
als je ergens start of ergens reset en een beetje speelt krijg je deze aanbieding gelijk op elke andere wereld ook
je ziet ook rechtsbeneden de oude nog aftellen
als het aftellen klaar is gaat error ook weg

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Ik ga eens kijken om een bugmelding te doen voor deze, het probleem is dat we het niet kunnen reproduceren aangezien het per account is en enkel lijkt de gebeuren bij de starterspakketten aan het begin van een nieuwe wereld.