• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Pakketten

Er zijn pakketten aangeboden. Diverse soorten diverse geldbedragen.
Ik kon de juiste aantallen van het pakket van 49.99 niet zien omdat het linker gedeelte van de tekst wegviel als je op het hokje ging staan. Het lag niet aan mijn pc want anderen hadden hetzelfde.
Dus support melden met deze fout. Alleen deze support kunnen er niks mee. Zij hebben geen inzage in wat innogames doet.Waar is deze support dan voor? Het is niet de eerste keer dat support zegt niets te kunnen doen omdat zij geen informatie van innogames krijgen . WAAROM HEET HET DAN SUPPORT?
het meest vervelende wat ik als antwoord kreeg: Die pakketten zijn niet verplicht , je hoeft ze niet te kopen.....
beetje raar als dat nu juist de dingen zijn waar innogames het van moet hebben.
Waar kan ik dit soort informatie wel krijgen als support het klaarblijkelijk niet kan?

Wat ik niet snap is dat er geen reacties komen.
Gaat iedereen er dan mee akkoord dat innogames ons belazerd?
Als een supermarkt niet levert wat er in een pak/pakket zit kan je naar de keuringsdienst van waren. Nu innogames de boel b elazert waar kunnen we naar toe??

Je kan nergens heen, klopt dat support NL en ook alle andere support-teams van de servers geen enkele invloed, inzage, inspraak hebben in dit soort dingen.

Pakketten/aanbiedingen zijn ook binnen de council naar voren gebracht en we kregen hetzelfde antwoord, gaat jullie niet aan, hoeven jullie je niet mee bezig te houden, behoord niet tot jullie taken.

Dus waar je iets kunt melden/klagen geen idee. De CM mag het waarschijnlijk wel verzamelen en dan "doorgeven" maar zal zelden of gewoon nooit een antwoord krijgen wat doorgegeven kan worden naar de spelers.

Je kan nergens heen, klopt dat support NL en ook alle andere support-teams van de servers geen enkele invloed, inzage, inspraak hebben in dit soort dingen.

Pakketten/aanbiedingen zijn ook binnen de council naar voren gebracht en we kregen hetzelfde antwoord, gaat jullie niet aan, hoeven jullie je niet mee bezig te houden, behoord niet tot jullie taken.

Dus waar je iets kunt melden/klagen geen idee. De CM mag het waarschijnlijk wel verzamelen en dan "doorgeven" maar zal zelden of gewoon nooit een antwoord krijgen wat doorgegeven kan worden naar de spelers.
dus als door een fout van de aanbieder ik de juiste inhoud van een pakket niet goed kan zien en toch aanschaf. dan ben ik de lul. had ik maar niet moeten kopen