• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pandora's doos alleen voor goud?

alex341

Slingeraar
Nieuwe event, Pandora's doos.
Korte analyse: Event duurt 13 dagen. Als je 's ochtends om 7:00 begint met de eerste doos en 7 opdrachten vervult, is het al gauw 8 uur. Ok, de eerste dagen misschien nog niet, maar de tijd per opdracht loopt op evenals de moeilijkheidsgraad. Na 8 uur moet je 5 uur wachten op de volgende doos, waar je dus vanaf 13:00 aan kunt beginnen. Wederom een uurtje bezig om de doos op 14:00 te sluiten. 19:00 begin je aan de derde doos, die om 20:00 dus dicht kan. De mogelijkheid om aan de vierde doos te beginnen, komt dus pas in het midden van de nacht, als ik al op een oor lig...

Voor de gewone, reguliere, zonder-goud spelende speler zijn er dus 13 dagen maal 3 dozen = 39 dozen te sluiten. Oh, nee, wacht even.... de eerste dag was er slechts tijd voor 2 dozen en dus kom je op 38 dozen. En wat is doos 39 dan? De door zo veel spelers geliefde extra cultuurlevel.

Conclusie: alleen als je met goud speelt of meerdere nachten achter elkaar doorspeelt kun je het "gratis" cultuurlevel halen. Zelfs als je 2 nachten achter elkaar doorspeelt (en daarmee precies genoeg dozen kunt halen), mag je er verder niet een missen. Voor mensen die gedurende 2 weken hun sociale leven willen opgeven voor Grepo vindt ik het sneu en voor de niet-goud spelers vind ik het jammer. Maar ik kan niet anders concluderen dat de gratis extra'tjes tegenwoordig ook gewoon geld kosten bij Innogames.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Welkom bij Inno :). We zullen het niet hebben over mensen met een baan die niet overdag de optie hebben om een uur lang elke 4-6 minuten ff te klikken. Die zijn namelijk nog zieliger.
 

DeletedUser26696

Gast
Ook gaat de slaginskans drastisch naar beneden hoe verder je komt. Dus doos 39 zal echt al heel knap zijn met goud.

Gelukkig zijn er hele goeie beloningen voor al die moeite. Ohh sike
 

alex341

Slingeraar
Merk inderdaad dat door de moeilijkheidsgraad, de minder zekere overwinningskans en de toenemende tijd per opdracht dat 2 dozen per dag al een prestatie is. Doos 39 kan wel eens een heleboel goud of slapeloze nachten kosten!
 

Leeuwtjes

Slingeraar
QS9Qfl0.png
 

zelway

Hopliet
tot een aantal jaar geleden zat er bij dit event ook een shop aan verbonden waar div beloningen konden worden ingewisseld met geestenstof
als dit er nu nog was geweest had het een stuk aantrekkelijker geweest
 

jeangenie

Harpij
toch frappant dat inno/ support weer niets van zich laten horen.. Je kan kritiek hebben, zelfs opbouwend, maar ze doen er niets mee.
 
Bovenaan