• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Request Pay2Win

DeletedUser14830

Gast
Gaan jullie dit spel blijven gebruiken als cashcow?
Ik heb helemaal niets tegen mensen die bestuurder gebruiken enz. dit vermakkelijkt het spel, maar geeft niet echt een extra ding zoals snellere bouwtijden (ik gebruik het zelf ook, het is gewoon handig) maar sorry, op de nieuwe wereld gestart, heel actief zijn, enkel met de bestuurder gespeeld en dan zie je dat de speler naast jou 7500 punten heeft en jij er 2000 op een week tijd.
Ik snap dat jullie op een of andere manier winst moeten maken, maar gs kopen, gebouwen en troepen instant bouwen enz. is niet echt een faire oplossing.
Zo hoeft het voor mij ook niet meer...
 

Dorremans

Mentor
en dan zie je dat de speler naast jou 7500 punten heeft en jij er 2000 op een week tijd.

Ik ben bang dat je toch iets fout doet als je na een week tijd pas 2000 punten hebt. Persoonlijk heb ik de 7k+ punten gehaald binnen 5 dagen met minimaal goudgebruik. Zo'n 3 tot 4 gebouwtjes gekocht. Maar de 5/6k+ punten had je dus makkelijk moeten kunnen bereiken zonder gebouwtjes te kopen.

Goud geeft natuurlijk zijn voordelen, maar het verschil is ook weer niet zo groot zoals jij het omschrijft. Zonder bakken met goud kan je ook prima spelen, zelfs in het begin.
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
hangt er ook wel vanaf welke gebouwen die speler naast u geupt heeft ... academie geeft bv meer punten dan een muur uppen enz ... die speler kan misschien nu al zijn GS steken in gebouwen en nog geen troepen hebben dus
smiley_emoticons_idea2.gif
lol
en GS worden trouwens talrijk via de marktplaats geruild zonder dat je goud moet investeren hoor zeker bij het begin van een wereld ...
 

Genius0615

Erinys
Gaan jullie dit spel blijven gebruiken als cashcow?
Ik heb helemaal niets tegen mensen die bestuurder gebruiken enz. dit vermakkelijkt het spel, maar geeft niet echt een extra ding zoals snellere bouwtijden (ik gebruik het zelf ook, het is gewoon handig) maar sorry, op de nieuwe wereld gestart, heel actief zijn, enkel met de bestuurder gespeeld en dan zie je dat de speler naast jou 7500 punten heeft en jij er 2000 op een week tijd.
Ik snap dat jullie op een of andere manier winst moeten maken, maar gs kopen, gebouwen en troepen instant bouwen enz. is niet echt een faire oplossing.
Zo hoeft het voor mij ook niet meer...

In welke tijd leef jij broeder? Ik denk dat in het huidige grepo je de 7K makkelijk haalt op een dagje met de paar honderden euro's die de grote goudgebruikers er in t begin van de wereld tegenaan smijten. Doe niet alsof dit een recent fenomeen is, dit spel is al jaren troep en ik mag hopen dat niemand denkt dat dat gaat verbeteren
 
Bovenaan