• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pedo's

  • Topicstarter leader of darkness
  • Startdatum

DeletedUser2918

Gast
Misschien omdat je hiermee geboren word en alcohol word je niet mee geboren ( zover ik weet tenminste)

Jij ook al ...

Waarom zou je nu geloven dat je geboren wordt met die 'afwijking'.

Denk even sereuis na wat leven is, wat het inhoudt en hoe het evolueert.

Dat is zuivere predestination dat jullie zitten uit te kramen. De omgeving maakt een individu je bent nergens (niet tastbaar) mee geboren. Dat komt allemaal uit ervaringen, opveedingen en een bepaalde aanleg.

EDIT:

Ook in NL gebeurt zoiets ;)

In ieder geval word het niet aangeboren, bijna niks is ons aangeboren en tegelijkertijd is ons ook veel aangeboren. Alles wat natuurlijk word gezien is aangeboren maar iets zoals het zijn van homo (niet racistisch maat het is gewoon zo) word niet aangeboren en je word ook niet als pedo geboren ;)

Ik dank u ;)

Don't give me that shit, geboren worden als pedo:s
 

DeletedUser15593

Gast
Het is een geestelijke handicap.
Je hebt toch ook lichamelijke handicaps.

Dus waarom vind je dit dan raar?

Je kan lichamelijk gehandicapt geboren worden je kan dus ook geestelijk gehandicapt geboren worden.
Je kan tijdens je leven ook een lichamelijke/geestelijke handicap oplopen.

Dus je kan er wel mee geboren worden.

Je hebt vele soorten lichamelijke handicaps dus je hebt ook vele soorten geestelijke handicaps!

Dat is hoe ik erover nadenk
 

DeletedUser2918

Gast
Het is een geestelijke handicap.
Je hebt toch ook lichamelijke handicaps.

Dus waarom vind je dit dan raar?

Je kan lichamelijk gehandicapt geboren worden je kan dus ook geestelijk gehandicapt geboren worden.
Je kan tijdens je leven ook een lichamelijke/geestelijke handicap oplopen.

Dus je kan er wel mee geboren worden.

Je hebt vele soorten lichamelijke handicaps dus je hebt ook vele soorten geestelijke handicaps!

Dat is hoe ik erover nadenk

Neen. *sigh*

Een pedo zijn of worden hangt enkel en alleen af naar het verlangen van ... (alles wat er bij komt kijken).
Je hebt gelijk als je zegt dat je geboren kan worden met een geestelijke handicap, je hebt ook deels gelijk als je zegt dat dit een geestelijke handicap is; maar het is NIET zo dat je met of zonder dit 'verlangen' geboren kan worden.

We zijn mensen en daarom hebben we onze lusten, we willen ons voortplanten, evolutie heeft ervoor gezorgd dat wij genot hebben als we dit ook degelijk doen. Het misbruik en het genot is wat deze soort mensen aanspreken en geen enkel ander iets, het werkt als een drug.

Je wordt er niet mee geboren, wel kan je er gevoeliger voor zijn dan anderen :)
 

DeletedUser11295

Gast
Het is een geestelijke handicap.
Je hebt toch ook lichamelijke handicaps.

Dus waarom vind je dit dan raar?

Je kan lichamelijk gehandicapt geboren worden je kan dus ook geestelijk gehandicapt geboren worden.
Je kan tijdens je leven ook een lichamelijke/geestelijke handicap oplopen.

Dus je kan er wel mee geboren worden.

Je hebt vele soorten lichamelijke handicaps dus je hebt ook vele soorten geestelijke handicaps!

Dat is hoe ik erover nadenk

Iets dat aangeboren is dat word bepaald door allelen, ik kan nu wel moeilijk zitten doen en allemaal met biologische termen zitten gooien maar dat gaat niet werken. Voor het gen Pedo bestaat geen allel dus het is niet aangeboren ;)
 

DeletedUser12440

Gast
80% procent van de ex tbs-ers die ik ken zitten ondertussen of met tbs of gewone celstraf alweer binnen (dit gaat niet om pedofielen maar gewone delicten)

Maar ik denk gewoon dat behandeling geen zin heeft bij die mensen omdat het bij de meeste aangeboren is en er mee valt te leven en het ook te onderdrukken maar dat het altijd wel een keer mis gaat.
 

DeletedUser2918

Gast
80% procent van de ex tbs-ers die ik ken zitten ondertussen of met tbs of gewone celstraf alweer binnen (dit gaat niet om pedofielen maar gewone delicten)

Maar ik denk gewoon dat behandeling geen zin heeft bij die mensen omdat het bij de meeste aangeboren is en er mee valt te leven en het ook te onderdrukken maar dat het altijd wel een keer mis gaat.

Lezen jullie eigenlijk wel wat anderen zeggen ? :/
 

DeletedUser12440

Gast
Ik denk dat het wel is aangeboren dat het vanaf geboorte al een ziekte in die gene ze hoofd zit.
 

DeletedUser

Gast
80% procent van de ex tbs-ers die ik ken zitten ondertussen of met tbs of gewone celstraf alweer binnen (dit gaat niet om pedofielen maar gewone delicten)

Maar ik denk gewoon dat behandeling geen zin heeft bij die mensen omdat het bij de meeste aangeboren is en er mee valt te leven en het ook te onderdrukken maar dat het altijd wel een keer mis gaat.

Hoe ex-tbs'ers ken je?
 

DeletedUser11295

Gast
HET IS NIET FUCKING AANGEBOREN, er is geen gen die ervoor zorgt dat je pedo bent. Zoals Ciberth al zegt, het heeft met de lusten nodig die je nodig hebt.

owja, mijn moeder moet de ex-TBS'ers begeleiden, maak van die 80% maar 20% ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18400

Gast
Het is gewoon heel erg simpel je hoort geen sex/liefdes relatie of wat je het dan ook wilt noemen met een minderjarige te hebben. of je nou vind dat het aangeboren is of niet maakt mij niks uit. ik vind dat iedere PEDO het leven niet waard is.
 

DeletedUser2918

Gast
Het is gewoon heel erg simpel je hoort geen sex/liefdes relatie of wat je het dan ook wilt noemen met een minderjarige te hebben. of je nou vind dat het aangeboren is of niet maakt mij niks uit. ik vind dat iedere PEDO het leven niet waard is.

Aye sir! Jiraiya-sama =D
 

DeletedUser

Gast
Het is gewoon heel erg simpel je hoort geen sex/liefdes relatie of wat je het dan ook wilt noemen met een minderjarige te hebben. of je nou vind dat het aangeboren is of niet maakt mij niks uit. ik vind dat iedere PEDO het leven niet waard is.

Dat is dan ook weer een beetje te extreem. Van mij mag een pedo best vrij leven, mits hij zijn verlangens niet uit tenminste! Dus geen kinderen misbruikt.
 

DeletedUser12440

Gast
HET IS NIET FUCKING AANGEBOREN, er is geen gen die ervoor zorgt dat je pedo bent. Zoals Ciberth al zegt, het heeft met de lusten nodig die je nodig hebt.

owja, mijn moeder moet de ex-TBS'ers begeleiden, maak van die 80% maar 20% ;)

Ik heb het over de tbs-ers niet die je moeder begeleid
 

DeletedUser18400

Gast
Dat is dan ook weer een beetje te extreem. Van mij mag een pedo best vrij leven, mits hij zijn verlangens niet uit tenminste! Dus geen kinderen misbruikt.

ik heb het ook over een pedo die sex heeft/gehad met een minderjarige.
 

DeletedUser12440

Gast
Oohja hahaha domme van mij :p

Maar momenteel zijn 2 ex-tbsers die ik ken die niet binnen zitten de rest (meeste binnen 4 maanden) zitten alweer binnen
 

DeletedUser12440

Gast
Valt best mee zeg je maar toch zie ik zulke mensen niet buiten aangezien ze ook onschuldige mensen vermoorden
 

DeletedUser11295

Gast
17% valt terug, dat zijn de officiele cijfers, 17% voor iedereen. Bij de pedo's ligt dit cijfer nog lager ;)
 
Bovenaan