• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pedo's

  • Topicstarter leader of darkness
  • Startdatum

DeletedUser

Gast
of het wel of niet aangeboren is maakt niks uit vin ik.
als we als voorbeeld nemen het monster uit Amsterdam die ongeveer 90 kinderen heeft misbruikt(ook al was het er 1 ) maar het bewijs is 100% waterdicht, vin ik dat zoon iemand nog geen kogel waard.
Dan kan je zeggen maar hij is ziek hij kan er niks aan doen enz enz.
Ik zie het zo, zoon monster wil ik niet in onze samenleving hebben en als wij zo ook maar 1 kind kunnen redden dat iemand wie zulke gevoelens het niet doet omdat ie bang is dat ie anders de doodstraf krijgt heb ik heel veel vrede met deze oplossing en zou ik nog wel de beul willen zijn ook.
Moest iedere zin meerdere keren lezen voor ik ze snapte, maar ben het wel volledig met je eens.

Het is helemaal niet belangrijk of pedofilie erfelijk is of dat hij in zijn jeugd door een volwassenen persoon is misbruikt en daardoor zo doorgedraaid dat hij het nu zelf ook bij kinderen doet.

Wat mij betreft als je het lef heb om aan weerloze kinderen te komen bestaat er voor jouw geen enkel recht meer... De ergste vorm van marteling is nog te licht voor zo'n persoon en ik heb een rijke fantasie wat dat betreft.

TBS zal voor bepaalde vergrijpen echt wel nuttig zijn, maar voor mensen die zo doorgedraaid zijn dat ze bewust moorden, verkrachten of aan kinderen zitten is het gewoon pure geld verspilling. Het enige wat je met die mannen en vrouwen moet doen is een spuitje lucht in de bloedbaan en in een massagraf.
 

DeletedUser18400

Gast
Moest iedere zin meerdere keren lezen voor ik ze snapte, maar ben het wel volledig met je eens.

Het is helemaal niet belangrijk of pedofilie erfelijk is of dat hij in zijn jeugd door een volwassenen persoon is misbruikt en daardoor zo doorgedraaid dat hij het nu zelf ook bij kinderen doet.

Wat mij betreft als je het lef heb om aan weerloze kinderen te komen bestaat er voor jouw geen enkel recht meer... De ergste vorm van marteling is nog te licht voor zo'n persoon en ik heb een rijke fantasie wat dat betreft.

TBS zal voor bepaalde vergrijpen echt wel nuttig zijn, maar voor mensen die zo doorgedraaid zijn dat ze bewust moorden, verkrachten of aan kinderen zitten is het gewoon pure geld verspilling. Het enige wat je met die mannen en vrouwen moet doen is een spuitje lucht in de bloedbaan en in een massagraf.


ja heb dyslexie dus maar soms een rommeltje van me zinnen, sorry

ben wel blij dat er hier gelukkig ook mensen zijn die het mij eens zijn.
 

DeletedUser16231

Gast
Op de eerste plaats zou een beetje meer nuance op zijn plaats zijn:

Pedofiel zijn betekent je aangetrokken voelen tot minderjarigen (onder de 16 jaar) maar geen seksuele handelingen verrichten.

Pedoseksueel zijn houd in: Je aangetrokken voelen tot jongeren onder de 16 en er al dan niet seksuele handelingen op na (willen) houden.

Nature versus Nurture: de meeste wetenschappers zijn er nog niet over uit hoe pedofilie of pedoseksualiteit tot stand komt, ik denk ook niet dat we het hier op dit forum gaan oplossen.

Maar hoe zit het nu met die cijfers die aantonen dat veel kindermisbruik binnen het gezin voorkomt ? Hoe makkelijk denk je over die doodstraffen als het blijkt dat je eigen vader je jonger zusje jaren lang heeft misbruikt ? Als het je oom of oudere broer blijkt te zijn ?

Al die Grepolis spelers die zich in het oude Griekenland wanen, waar pur sang leeftijd ongelijke relaties tot een manier van leven behoorde, zelfs Homerus was er niet vies van om een jonge knaap tot zich te nemen. :)

Tot in de jaren 80 van de vorige eeuw deden 'wij' Nederlanders ook veel minder moeilijk om zulke relaties. Wat is schadelijk aan seksueel contact ? Als je 15 bent mag je volgens de wet het niet fijn vinden als een ouder iemand je seksueel plezier kan doen laten beleven. De beslissing ligt niet bij de jongere maar bij de wet/justitie, ergo: Iemand van 15 kan geen beslissing nemen als het om seks gaat! Zeker niet als het een leeftijd ongelijke relatie betreft.

Alle vrijwillige seksuele contacten tussen een jonger en ouder persoon zijn volgens de wet 'per definitie' schadelijk. Daar is geen bewijs voor en diverse studies en onderzoeken tonen het tegenovergestelde aan. Maar daar wil geen hond naar luisteren.

Zolang de relatie een is van vrijwilligheid en er geen sprake is van dwang zal seksueel contact in mijn ogen geen schadelijke gevolgen hebben, dat veranderd als er een stel hysterisch eikels tegen je aan beginnen te schreeuwen dat je misbruikt bent en je slachtoffer moet voelen! Die hysterie komt mijn inziens uit jaloezie en bemoeizucht. JIJ vind het fijn, de ander vind dat dit niet kan, dan gaat die ander toch lekker in het klooster wonen! (tegenwoordig ook geen garantie dat je dan van seks af bent;)

Mensen die zich opdringen aan een ander dienen te worden gestraft, opgesloten en behandeld te worden. Ik verafschuw een maatschappij waarin we terug afglijden naar de middeleeuwen waar we lekker met de kids naar de markt kunnen gaan voor een openbare executie, mensen die daarom roepen moeten we eveneens opsluiten en behandelen!

Hiro
 

DeletedUser

Gast
Je zegt dat je katholiek bent en niks tegen de kerk hebt, maar jij vindt het dus ook niet erg wat er daar allemaal in die kloosters is gebeurd? Je denkt niet dat de kerk enige geloofwaardigheid verliest hierdoor? Vind het een beetje vreemd dat je dit allemaal goedkeurt...

Vaak is het ook familie; Vader, Moeder, Oom en of Tante. Omdat het familie is wil toch niet meteen zeggen dat je iets goedkeur?
 

DeletedUser

Gast
En soms zijn het topfunctionarissen met een heel netwerk achter zich. Justitie, politie, ze zitten ze er tot hun nek in. De stinkende Demmink-beerput wordt zo langzaamaan geopend.
http://www.argusoog.org/demmink-in-vrije-val/

Ook in de berichtgeving over Joris Demmink kun je zien hoe droevig het met de Nederlandse media gesteld is. De mainstream media in Nederland houdt z'n klep angstvallig dicht over een onderwerp dat toch wel iets meer inhoud en impact heeft dan een feestje in Haren.
 

DeletedUser

Gast
hier kan ik kort over zijn...heb je kinderen , ik wel...pedo's right , weet ik wel raad mee.... laat ze niet in mijn buurt komen !!!
 

DeletedUser11295

Gast
Moest iedere zin meerdere keren lezen voor ik ze snapte, maar ben het wel volledig met je eens.

Het is helemaal niet belangrijk of pedofilie erfelijk is of dat hij in zijn jeugd door een volwassenen persoon is misbruikt en daardoor zo doorgedraaid dat hij het nu zelf ook bij kinderen doet.

Wat mij betreft als je het lef heb om aan weerloze kinderen te komen bestaat er voor jouw geen enkel recht meer... De ergste vorm van marteling is nog te licht voor zo'n persoon en ik heb een rijke fantasie wat dat betreft.

TBS zal voor bepaalde vergrijpen echt wel nuttig zijn, maar voor mensen die zo doorgedraaid zijn dat ze bewust moorden, verkrachten of aan kinderen zitten is het gewoon pure geld verspilling. Het enige wat je met die mannen en vrouwen moet doen is een spuitje lucht in de bloedbaan en in een massagraf.

Op dat laatste stukje wil ik even snel reageren, TBS kost voor elke patiënt (geen gevangenen!) 500 euro per dag, er zijn er die nu al langer in de TBS zitten dan mijn moeder die er nu toch al bijna 15 jaar werkt. Deze hebben geen hoop meer op genezing maar volgens onze grondwet kunnen ze dat wel nog. Vandaar dat ze nog in de TBS zitten. Slaat natuurlijk nergens op.
 

DeletedUser

Gast
hier kan ik kort over zijn...heb je kinderen , ik wel...pedo's right , weet ik wel raad mee.... laat ze niet in mijn buurt komen !!!

Hoe weet je nu weer wie een Pedo is, en wie niet? Je jaagt toch niet zomaar alle oudere mannen weg die dicht bij je kind komen? Dan denken ze ook van: Wat ben jij een rare gozer?
 

DeletedUser2792

Gast
Zolang de relatie een is van vrijwilligheid en er geen sprake is van dwang zal seksueel contact in mijn ogen geen schadelijke gevolgen hebben, dat veranderd als er een stel hysterisch eikels tegen je aan beginnen te schreeuwen dat je misbruikt bent en je slachtoffer moet voelen! Die hysterie komt mijn inziens uit jaloezie en bemoeizucht. JIJ vind het fijn, de ander vind dat dit niet kan, dan gaat die ander toch lekker in het klooster wonen! (tegenwoordig ook geen garantie dat je dan van seks af bent;)

Mensen die zich opdringen aan een ander dienen te worden gestraft, opgesloten en behandeld te worden. Ik verafschuw een maatschappij waarin we terug afglijden naar de middeleeuwen waar we lekker met de kids naar de markt kunnen gaan voor een openbare executie, mensen die daarom roepen moeten we eveneens opsluiten en behandelen!

Hiro

In dit eerste stukje mag je ook wel wat nuance brengen. Als volwassene heb je een machtspositie tegenover een kind. Een kind van 5 kan het prettig vinden dat iemand het betast of wat handelingen uit voert die niet door de beugel gaan, gewoon om het feit dat het kind niet anders heeft geleerd. Of het heeft geleerd dat je naar volwassen moet luisteren. Dat heeft in mijn ogen wel schadelijke gevolgen voor zo'n kind. Maar volgens dat stukje is het dus ok, omdat het kind de volwassen niet teleur wil stellen?
 

DeletedUser

Gast
In dit eerste stukje mag je ook wel wat nuance brengen. Als volwassene heb je een machtspositie tegenover een kind. Een kind van 5 kan het prettig vinden dat iemand het betast of wat handelingen uit voert die niet door de beugel gaan, gewoon om het feit dat het kind niet anders heeft geleerd. Of het heeft geleerd dat je naar volwassen moet luisteren. Dat heeft in mijn ogen wel schadelijke gevolgen voor zo'n kind. Maar volgens dat stukje is het dus ok, omdat het kind de volwassen niet teleur wil stellen?

Dit is natuurlijk kompleet bull , een kind vind het ook leuk om te sleeen , laten we gelijk van mounteverest gaan? , een kind zegt geen nee , die denkt het zal zo zijn ./hoort zo...opgroeien tussen de juiste vind in de meerderheid plaats , helaas is er ook opgroeien tussen de verkeerde...en die zullen dat met hun hele leven meedragen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan