• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pesten op het forum/skype

DeletedUser24869

Gast
laten we ten strijde trekken tegen deze oude stempel!

nee, de oudjes weg jagen is een stuk beter dan nieuwerds.

Dan moet je niet zelf gaan doen wat je wilt dat andere niet doen.

Ik ben het er namelijk best mee eens dat nieuwerds er bij moeten kunnen komen, mits ze gewoon normaal doen.
Maar ouwerds wegjagen lijkt me niet het goede voorbeeld en een goede oplossing
 

DeletedUser23628

Gast
Het forum is geloof ik voor iedereen, ik hou er zelf een andere mening op na (Maak je eigen forum als je toch niet meer speelt maar dat terzijde)

we hoeven elkaar echt niet allemaal lief en aardig te vinden, maar sommige mensen maken het een beetje bont.

Dit topic zal vast niet veel veranderingen in de huidige gang van zaken brengen, maar misschien dat iemand eens denkt laat ik me niet opjutten door de ''oudjes'' en gewoon leuk doen met de ''nieuwerds''

lijkt me al een hele vooruitgang! :)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een hekel aan mensen die over de rooie gaan als ze nieuwerd worden genoemd en dat laat ik blijken ook.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik heb ondertussen wel genoeg van die mensen die zich beter voelen dan de rest, zoals Rutger, een leuk voorbeeld.
 

Araluen

Manticore
Laten we het weer gezellig houden. Dit is een serieus topic, dus houd dat ook zo.

Ik wil nog wel even vragen aan AriChibi wanneer dat precies was, want volgens mij is de community de laatste maanden aanzienlijk verbeterd.
 

DeletedUser24886

Gast
Okeeeey?

Als je het leven serieus neemt, ziet het er zwaar voor je uit.

Dus je keurt pestgedrag goed omdat we t allemaal niet serieus moeten nemen?
Als mensen nieuw zijn op grepo, t forum of waar dan ook dan moeten ze zich daar veilig kunnen voelen.
Het spelletje draait om plezier, niet om de mening van 1 persoon die vind dat "het niet zo serieus genomen moet worden."
Dus hou alsjeblieft een beetje rekening met elkaar en als iemand aangeeft zich ergens aan te irriteren of last van te hebben laten we daar dan rekening mee houden.....

Laten we elkaar respecteren en fantsoenlijk met elkaar omgaan. En DAT serieus nemen. Zou leuk zijn....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Quote Origineel geplaatst door KingSpartacus Bekijk berichten
laten we ten strijde trekken tegen deze oude stempel!
Als jij je nu gewoon ff bij je stripboekjes houdt, ok?


pardon kyraco denk je hier met een snotneus te maken te hebben? ik heb het gezegd in de heetst vd strijd, ik respecteer je maar ik vind dit wel erg denegerend ben verdorie geen kuikentje wat net komt kijken hier...bah...
 

DeletedUser

Gast
Wauw, wat een discussies toch altijd. Moet echt elke discussie terugkomen op die ene gebeurtenis? Ik dacht dat krak dezelfde discussie al 10 keer eerder is gebeurd. Beide kanten van de discussie gaan in fout, waardoor er ondertussen ook weer op elkaar gescheld wordt alsof het niets is.
En pesten is niet oke, maar praat over nieuwe gebeurtenissen, want heel de tijd hetzelfde herhalen wordt saai. En dan gaan mensen niet serieus doen. Hihi.
 

DeletedUser

Gast
Waarom vind je dat nodig?

Het is allemaal 1 grote grap voor je of niet?

Omdat het bloedirritant is als mensen niet willen accepteren dat ze nieuw zijn (wat ze zijn) en verwachten dat ze vanaf het moment dat ze binnen stappen een plek hebben verworven binnen de bestaande community. Het is bijna grappig hoe mensen het woord "nieuwerd" als belediging opvatten, terwijl het gewoon een indicatie is van de tijd die ze op het forum hebben doorgebracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Waar baseer jij dat op? Nu vraag ik me eerlijk waar af wat Rutger jou, of wie dan ook op het forum al heeft aangedaan.
Wat hij verkeerd doet? Hij is gewoon nooit aardig tegen mensen die hij niet mag, hij toont geen grijntje respect en probeert hen altijd voor schut te zetten. Het verbaast me dat jou dat nooit is opgevallen.
 

DeletedUser22575

Gast
Omdat het bloedirritant is als mensen niet willen accepteren dat ze nieuw zijn (wat ze zijn) en verwachten dat ze vanaf het moment dat ze binnen stappen een plek hebben verworven binnen de bestaande community. Het is bijna grappig hoe mensen het woord "nieuwerd" als belediging opvatten, terwijl het gewoon een indicatie is van de tijd die ze op het forum hebben doorgebracht.

Uh, misschien omdat het 9/10 keer als een belediging naar de nieuweling af wordt gevuurd?

Hoe durf jij zo over Rutger te praten.

Niet veel moeite mee, vrij land toch?


Nouja, vet dus.
 

DeletedUser

Gast
Het is ook een belediging, en een vreselijk zware ook nog. Maar gelukkig leven we in een vrij land, dus mag dat. In een vrij land leven betekent dus dat je een dikke huid zal moeten creëren, je zal echt wel vaker nare dingen te horen krijgen in je leven. Daar kun je beter mee overweg, als je er tegen kan. Om nou elke keer dat iemand iets naars over je zegt, in een hoekje te gaan zitten huilen of door het lint te gaan, lijkt me niet zo'n goed idee.
 

AriChibi

Hydra
Een vrij land betekent dat de overheid niet je mening kan onderdrukken, niet dat het goed is om immorele dingen te gaan doen. Dat ligt helemaal aan je eigenwaarde.
 

DeletedUser

Gast
Als vrij land pestland betekent, doe mij dan maar een dictatuur. Eigenwaarde is trouwens niet iets waar we hier op dit forum veel van moeten verwachten.
 

DeletedUser

Gast
Ik leef in een vrij land. Ik mag dus doen wat ik maar wil doen, maar anderen mogen niet tegen me ingaan
 
Bovenaan