• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pesten op het forum/skype

DeletedUser22926

Gast
hallo leden van dragons from held ik zou graag willen solliciteren dit zij mijn antwoorden
nee ik heb al in 5 werelden gespeeld maar werd telkens veroverd.
al sinds 2 maanden geleden.
ik speel al 4 jaar grepolis.
ik heb al 8000 bereikt maar ik probeer niet veroverd te worden ik ben ook al veel keer aangevallen.
heb nog maar 1 stad maar ben aan het beteren.
ja ik heb al in een alliantie gezeten en lang ook.
ik ben zeer actief op de forum .
ik ben zeer geintresseerd ik zou graag willen joinen.
Ik weet niet of dit het goede forum is jongeman, ben je de weg kwijt?
 

DeletedUser27762

Gast
Pesten, slecht hoor.
Deden ze bij mij vroeger nooit.
Ik weet niet waarom.

Ohja ik weet het weer: klap pets boem zou ik dan doen...
 

DeletedUser27102

Gast
Veel gepeste mensen hier praten over klappen uitdelen. Maar wat als je pestkopt 3 koppen groter is en 5x zo breed met dan nog 10 achterlijke meelopertjes?

Ik geloof dat je op sommige scholen dan de kans hebt om zelf zwaar in elkaar geslagen te worden. Vooral (in België) doelend op het TSO en BSO. Daar doen ze niet anders dan vechten in de pauze. In het ASO eens een fikse mep uitdelen kan helpen bij een pestkop omdat het daar nu eenmaal niet zo normaal is om elkaar het ziekenhuis in te slaan.
 

DeletedUser27762

Gast
Ik zat niet in die positie.
Uiteraard genoeg in mn leven verloren, maar dat geeft meer respect en stopt het pesten eerder dan niks doen als een sufkutje...
 

DeletedUser27102

Gast
Als je ze niet aankan met je vuisten koop je toch gewoon een jachtgeweer.

5be0954aa4.png
 

DeletedUser22729

Gast
Om mij hebben ze ook gelachen met het vernitigen van mijn stad in Eddessa.
Kennelijk kan dat allemaal in dit spel en forum.
Hendrikus59.
 

DeletedUser22729

Gast
Ja jammer he, maar er zijn ook goede gamers, dankzij hun ben ik overgehaaLD EN SPEEL NU IN EEN ANDERE WERELD.
Hendrikus59
 
Bovenaan