• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pesten op het forum/skype

DeletedUser21356

Gast
Ik wil nog een ander geval aankaarten (dat niet over mij gaat):
Ene Graecus001 dreigt ermee zijn broer een andere forumganger uit te laten schelden. Wat zouden jullie hieraan doen?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hem iets vaker het voordeel van de twijfel geven omdat hij nog jong is en het atm iedereen vs hem is?
 

DeletedUser21356

Gast
Hem iets vaker het voordeel van de twijfel geven omdat hij nog jong is en het atm iedereen vs hem is?
Vind jij het dan normaal dat er verbaal gedreigd wordt, hier op 't forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Vind jij het dan normaal dat er verbaam gedreigd wordt, hier op 't forum?

Dat vind ik zeker niet normaal, maar je kunt nu niet serieus zeggen dat hij de enige is die dat doet;). Hij heeft fouten gemaakt en jullie ook. Misschien is het nu tijd om dit voor nu te vergeten en normaal met elkaar om proberen te gaan. Wie weet kunnen jullie weer gewoon met elkaar omgaan wanneer jullie elkaar een nieuwe kans geven.
 

AriChibi

Hydra
Dat vind ik zeker niet normaal, maar je kunt nu niet serieus zeggen dat hij de enige is die dat doet;). Hij heeft fouten gemaakt en jullie ook. Misschien is het nu tijd om dit voor nu te vergeten en normaal met elkaar om proberen te gaan. Wie weet kunnen jullie weer gewoon met elkaar omgaan wanneer jullie elkaar een nieuwe kans geven.
Ik vond mijn plan beter
 

DeletedUser18363

Gast
Dat vind ik zeker niet normaal, maar je kunt nu niet serieus zeggen dat hij de enige is die dat doet;). Hij heeft fouten gemaakt en jullie ook. Misschien is het nu tijd om dit voor nu te vergeten en normaal met elkaar om proberen te gaan. Wie weet kunnen jullie weer gewoon met elkaar omgaan wanneer jullie elkaar een nieuwe kans geven.

Dat pacifistische gezeik van jou altijd.
Softie.
 
Bovenaan