• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pesten op het forum/skype

AriChibi

Hydra
en ik moet geloven dat de FBI naar je luistert, eternetprovider(internetprovider), heb ik ook gedaan, de politie is bij die gast thuis geweest drie dagen later

smiley_emoticons_lol.gif
man dat was lollig

Ze zijn momenteel onderweg naar zijn huis, heb net een mail gehad.
 

DeletedUser26399

Gast
Pesten in RL is even erg ms erger, omdat de gepeste zich niet kan verwijderen van de pestkop, hier kun je gewoon zijn/haar berichten niet meer lezen
 

AriChibi

Hydra
IRL kom je er ook gewoon hoor. Gewoon een fikse klap uitdelen. Misschien niet bepaald ethisch maar wel effectief hoor. Zo ben ik er vanaf gekomen.
 

DeletedUser

Gast
Pesten in RL is even erg ms erger, omdat de gepeste zich niet kan verwijderen van de pestkop, hier kun je gewoon zijn/haar berichten niet meer lezen

zolang het niet discrimeerde is zoals lichaam geloof geslacht is het het volgens mij toegestaan
 

DeletedUser27102

Gast
Ik wil hier even op terugkomen. Sinds alle pestkoppen een permaban hebben gekregen, is het forum veel fijner te bezoeken. Nergens noemen ze meer nieuwerd en die stomme Rutger101 en sammy95 zijn eindelijk opgehouden met tegen mij te praten.

Het nieuwe forum is een werkelijke utopie. Dankjewel voor het oplossen van mijn pestprobleem.

Het is inderdaad tijden geleden dat ik "Nieuwerd" op het forum heb gezien; zelf werd ik toen ik hier nieuw was ook zo genoemd. (Vorig account dan, in 2013 ergens)
 

DeletedUser26858

Gast
Het is inderdaad tijden geleden dat ik "Nieuwerd" op het forum heb gezien; zelf werd ik toen ik hier nieuw was ook zo genoemd. (Vorig account dan, in 2013 ergens)

jeetje, ik hoop dat je er boven op bent gekomen. hoe gaat het nu met je?
 

DeletedUser27102

Gast
Nog steeds een trauma, de kosten bij de psychiater lopen dankzij dit forum hoog op.

Met dank aan bozere Belg die de aanleiding gaf tot een nieuwe afspraak :mad::D
 

DeletedUser27102

Gast
Je doet me denken aan ticolo of aan een van die anderen.

Pessimisten tot in de doodskist die hun tong verbranden aan complimenten.

Het enige vervelende is (vind ik) dat jij commentaar op me geeft maar mij helemaal niet kent. Dit gaat voor mij 'men petje te boven'. Je zegt dat ik geen voldoende capaciteiten of intelligentie heb als leider :p

Hoe de fack kan jij dat nu weten. Ik ken mijn capaciteiten, en er ontbreekt niet veel aan mijn leiderschap, behalve dat ik te strenge maatregelen kan treffen jegens leden die niet braaf zijn. Voor de rest ben ik in staat alles te regelen.
 

DeletedUser

Gast
Je doet me denken aan ticolo of aan een van die anderen.

Pessimisten tot in de doodskist die hun tong verbranden aan complimenten.

Het enige vervelende is (vind ik) dat jij commentaar op me geeft maar mij helemaal niet kent. Dit gaat voor mij 'men petje te boven'. Je zegt dat ik geen voldoende capaciteiten of intelligentie heb als leider :p

Hoe de fack kan jij dat nu weten. Ik ken mijn capaciteiten, en er ontbreekt niet veel aan mijn leiderschap, behalve dat ik te strenge maatregelen kan treffen jegens leden die niet braaf zijn. Voor de rest ben ik in staat alles te regelen.

Even ter verduidelijking, jij weet niet wie ik ben, ik weet wie jij bent, jij gaat er gewoon vanuit dat ik je niet ken omdat jij mij niet herkent, maarja, dat je niet al te ver gaat nadenken weten we intussen allemaal.

Overigens heb ik er absoluut geen problemen mee om mensen die complimenten verdienen er te geven. Noobjes daarentegen moeten evenzeer op hun plek gezet worden als ze een grote mond gaan opzetten.

Ja kijk dat zeg je van jezelf, maar iedereen weet beter.

Dit is perfect vergelijkbaar met heel erg domme mensen, die zijn zo dom dat ze zelf niet doorhebben dat ze dom zijn, integendeel, ze denken dat ze zelf geniaal zijn, en kunnen op geen enkele manier duidelijk gemaakt worden dat ze eigenlijk heel erg *chterlijk zijn.

Maar hey, kop op, onze open maatschappij heeft ook voor jongens als jij een plek hoor!
 

DeletedUser27102

Gast
Je komt echt over als een serieuze dikke nek (ten minste op het forum), en als je denkt slimmer te zijn dan mij. Stel dan eens voor hoe we dit kunnen nagaan :)

Je kan af en toe wel vriendelijk zijn, maar de grootste tijd op het forum verdoe je met te rotzooien.

Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen fun kunnen halen uit het afkraken, beledigen en pesten van mensen.

Is het dan zo fijn je zinnen vol cynisme, sarcasme en haat te steken?

Mij lijkt het fijner een aangenaam gesprek te voeren, waar je vriendelijk bent, behulpzaam, hulpvaardig, troostend, aanmoedigend,...

Ik vraag me soms echt af hoe sommige mensen hier zich gedragen in onze samenleving, hopelijk zijn ze toch wat anders in hun sociale omgang in de echte wereld..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
hallo leden van dragons from held ik zou graag willen solliciteren dit zij mijn antwoorden
nee ik heb al in 5 werelden gespeeld maar werd telkens veroverd.
al sinds 2 maanden geleden.
ik speel al 4 jaar grepolis.
ik heb al 8000 bereikt maar ik probeer niet veroverd te worden ik ben ook al veel keer aangevallen.
heb nog maar 1 stad maar ben aan het beteren.
ja ik heb al in een alliantie gezeten en lang ook.
ik ben zeer actief op de forum .
ik ben zeer geintresseerd ik zou graag willen joinen.
 
Bovenaan