DeletedUser25207
Gast
Ik teken deze petitie
Dat is InnoGames inderdaad van plan voor zover het er nu naar uit ziet. Als CM heb ik echter (helaas) te wachten op het seintje dat ik hier berichtgeving over kan/mag doen en ik wist bijvoorbeeld niet dat het -nu al- actief ging zijn op de beta.- Grepolis verpest wordt door de vele toevoegingen aan premium- / 'geld'voordelen. Naast een overflow aan events, IB en goudhandel komt nu de mogelijkheid om troepen en bepaalde andere bonussen rechtstreeks te kopen met geld. Die mogelijkheid is nu op slechts de bèta, maar ongetwijfeld betekent dit dat InnoGames overweegt dit ook op 'echte' servers te implementeren. (Lees: ze zullen het er gewoon doorvoeren, net zoals met IB en goudhandel waar ook de ruime meerderheid tegen was).
Ik moet het 100% met je eens zijn, ook al vraag InnoGames natuurlijk om jullie namens hen te woord te staan. Ook ik erger me al tijden aan het feit dat er nog niets gedaan is aan de wereldwonderen bijvoorbeeld, maar wel aan allerlei nevenzaken.- Het team van InnoGames zich focust op de verkeerde zaken. De Roadmap van 2014 bevatte al het ontwikkelen van een nieuw eindspel (iets dat spelers erg graag zouden zien), maar dit is nog niet uitgevoerd. Het spel bevat nog zat bugs die ze aan kunnen pakken, maar keer op keer gaan er dingen mis (ook bij updates). Nieuwe toevoegingen / andere veranderingen zijn doorgaans geen dingen die goed vallen bij de communities, we zouden liever zien dat ze dingen toepassen waar wij wel tevreden mee zijn.
Ik snap absoluut jullie redenering omdat jullie geen daadwerkelijk resultaat zien tegen jullie bezwaren.- De Nederlandse CM (samen met het modteam) te weinig achter de Nederlandse community staat. Waar wij als spelers weinig mogelijkheden hebben, zou juist Kroenuh meer kunnen bereiken of op z'n minst een duidelijker statement kunnen maken. Echter, we zien hem nergens onze verontwaardiging delen (ook bij IB en goudhandel niet), en vinden dat hij met zijn team juist onze mening zou moeten vertegenwoordigen.
1. Ik doe mijn best, seriously. Maar ik vermoed dat niet alleen wij (= NL community van alleen Grepolis) hier fel op tegen zal zijn, dus ik verwacht daarin wel wat back-up). Hou je dus maar vast als je ook nog een van de andere (oudere) spellen speelt.Wij verzoeken dat:
- De 'Warfare Packages' niet beschikbaar worden op de normale (Nederlandse) servers, tenzij aan de volgende voorwaarden voldaan wordt:
1. Er is een nieuw eindspel waarmee een duidelijke meerderheid tevreden is, het geklooi met falende updates en wijzigingen stopt.
2. Een duidelijke meerderheid van de spelers is voorstander van deze pakketten. Wil de meerderheid niet, voeg het dan niet toe.
Ik vrees dat ik jullie niet genoeg (inhoudelijk) kan laten zien hoe actief ik bezig ben met het overbrengen van het tegengas / statement / etc, gezien ik dat soort zaken niet mag delen.- De Nederlandse CM samen met zijn modteam een sterk statement tegenover InnoGames neerzet. In het uiterste geval zou dit via een staking o.i.d. moeten, dat zou een middel zijn waarmee we wel degelijk iets zouden kunnen bereiken. Als onze CM geen duidelijk tegengas geeft dan is dit slechts zijn eigen schuld, na wat navragen is het duidelijk dat het modteam tegen de pakketten is, in sommige gevallen zelfs fel. Mocht hij niet achter zijn community gaan staan dan moge het duidelijk zijn dat we het vertrouwen in hem verliezen.
Dat is InnoGames inderdaad van plan voor zover het er nu naar uit ziet. Als CM heb ik echter (helaas) te wachten op het seintje dat ik hier berichtgeving over kan/mag doen en ik wist bijvoorbeeld niet dat het -nu al- actief ging zijn op de beta.
Ik moet het 100% met je eens zijn, ook al vraag InnoGames natuurlijk om jullie namens hen te woord te staan. Ook ik erger me al tijden aan het feit dat er nog niets gedaan is aan de wereldwonderen bijvoorbeeld, maar wel aan allerlei nevenzaken.
Maarja, ook het Grepolis team van InnoGames heeft wat dat betreft bepaalde goals / plichten / etc. te behalen waar ze zich aan moeten houden, net zoals dat bij de anderen spellen zo is.
Ik snap absoluut jullie redenering omdat jullie geen daadwerkelijk resultaat zien tegen jullie bezwaren.
Echter kan ik jullie verzekeren dat de statement en vertegenwoordiging die jullie van ons (mij) verwachten, meer dan 100% wordt uitgevoerd en overgedragen en dat ik mij daar serieus dagelijks sterk voor maak. Het lijkt er alleen op (wat ik deels kan begrijpen) dat jullie daar niet in te overtuigen zijn, omdat jullie simpelweg op mijn woord zouden moeten gaan leunen. Het is namelijk (helaas) een feit dat ik niet alles voor elkaar krijg. En ja, op dit gebied is 'alles' vrij weinig inderdaad. Maar dat betekent niet dat ik het er maar bij neer leg, moge dat duidelijk zijn. Desnoods blijf ik InnoGames elke dag 'pesten' met onze (=jullie) mening, want dat beschouw ik nog steeds als (op dit moment) het belangrijkste van mijn functie, om dat over te dragen en aan te laten komen. Maar nogmaals: het lijkt er niet op dat ik jullie daarin echt kan overtuigen.
1. Ik doe mijn best, seriously. Maar ik vermoed dat niet alleen wij (= NL community van alleen Grepolis) hier fel op tegen zal zijn, dus ik verwacht daarin wel wat back-up). Hou je dus maar vast als je ook nog een van de andere (oudere) spellen speelt.
2. Komt overeen met 1.
Ik vrees dat ik jullie niet genoeg (inhoudelijk) kan laten zien hoe actief ik bezig ben met het overbrengen van het tegengas / statement / etc, gezien ik dat soort zaken niet mag delen.
Een staking klinkt interessant, echter kan ik dat niet verantwoorden, noch over mijn hart krijgen tegenover de xxx-aantal spelers die nog steeds gewoon hiernaast hun spelletje elke dag wilt spelen en recht heeft en rekent op onze ondersteuning, in welke zin dan ook. Ik hoop dat jullie dit ergens begrijpen.
Dat is InnoGames inderdaad van plan voor zover het er nu naar uit ziet. Als CM heb ik echter (helaas) te wachten op het seintje dat ik hier berichtgeving over kan/mag doen en ik wist bijvoorbeeld niet dat het -nu al- actief ging zijn op de beta.
Ik moet het 100% met je eens zijn, ook al vraag InnoGames natuurlijk om jullie namens hen te woord te staan. Ook ik erger me al tijden aan het feit dat er nog niets gedaan is aan de wereldwonderen bijvoorbeeld, maar wel aan allerlei nevenzaken.
Maarja, ook het Grepolis team van InnoGames heeft wat dat betreft bepaalde goals / plichten / etc. te behalen waar ze zich aan moeten houden, net zoals dat bij de anderen spellen zo is.
Ik snap absoluut jullie redenering omdat jullie geen daadwerkelijk resultaat zien tegen jullie bezwaren.
Echter kan ik jullie verzekeren dat de statement en vertegenwoordiging die jullie van ons (mij) verwachten, meer dan 100% wordt uitgevoerd en overgedragen en dat ik mij daar serieus dagelijks sterk voor maak. Het lijkt er alleen op (wat ik deels kan begrijpen) dat jullie daar niet in te overtuigen zijn, omdat jullie simpelweg op mijn woord zouden moeten gaan leunen. Het is namelijk (helaas) een feit dat ik niet alles voor elkaar krijg. En ja, op dit gebied is 'alles' vrij weinig inderdaad. Maar dat betekent niet dat ik het er maar bij neer leg, moge dat duidelijk zijn. Desnoods blijf ik InnoGames elke dag 'pesten' met onze (=jullie) mening, want dat beschouw ik nog steeds als (op dit moment) het belangrijkste van mijn functie, om dat over te dragen en aan te laten komen. Maar nogmaals: het lijkt er niet op dat ik jullie daarin echt kan overtuigen.
Een staking klinkt interessant, echter kan ik dat niet verantwoorden, noch over mijn hart krijgen tegenover de xxx-aantal spelers die nog steeds gewoon hiernaast hun spelletje elke dag wilt spelen en recht heeft en rekent op onze ondersteuning, in welke zin dan ook. Ik hoop dat jullie dit ergens begrijpen.
Ohja trouwens, als speler zijnde mag je mijn naam ook op de petitie zetten!
Nogmaals,
Kan dit nie tdoor iemand vertaald worden? Dan kan het op de fora's van alle taalversies gezet worden, en dan kunnen wij nog veel meer namen binnenhalen die tegen zijn.
Ohja trouwens, als speler zijnde mag je mijn naam ook op de petitie zetten!