• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser25168

Gast
Bij deze kan ik zeggen dat ik ook tegen deze "War Packages" ben.

Dus bij deze onderteken ik deze Petitie.

Strijdlustige groeten,

Olivette.
 

DeletedUser25170

Gast
Ondertekend.

Ik begrijp dat innogames geen liefdadigheidsorganisatie is, maar dit voorstel is pure uitmelkerij.
Ik stop als dit er komt. Een deel van de fun is al weg met dat verhandelbare goud. ugh.
Het management van innogames heeft blijkbaar niet veel kaas gegeten van economie. Innogames zal dezelfde weg uitgaan als runescape en Travian.
 

DeletedUser24083

Gast
Zet mij er ook maar onder! Het moet niet gekker worden...!
 

DeletedUser

Gast
Als dit zo door gaat kan je niet eens voorbij je eerste stad komen voordat iemand die er veel geld aan besteet je al heeft overgenomen door zijn/haar gekochte voordelen.
Tuurlijk ben ik voor.
 

DeletedUser24906

Gast
voeg mij er ook maar aan toe. een paar nieuwe dingen is leuk, maar iedereen (op in ieder geval de meerderheid) moet het er mee eens zijn. zo niet, geen invoering. klaar. ik ben zelf ook inderdaad van plan om te stoppen als dit wordt ingevoerd. grepolis wordt door en door vernieuwd, en ik vind het niet slecht, maar er zijn zeker veel verbeterpunten aan te hangen, zoals (inderdaad) instandbuy. ik moet zeggen dat in goudhandel geen slecht idee vind, maar hang er een limiet aan, anders wordt het inderdaad niet leuk meer. events vind ik wel leuk, maar daar ook: hang een limiet aan de hoeveelheid goud wat mag worden gebruikt. geef iedereen een kans, ook degene die geen goud koopt.
 

DeletedUser20307

Gast
Voor.

Ok, dat er wat goud gebruikt kan worden, moet echter niet de spuigaten uitlopen dat je quasi alles kan kopen en dan nog voor in verhouding grote bedragen.
Wordt ook wel wat duur voor een spelletje voor de fanatiekelingen als dit ook nog mogelijk is.
 

DeletedUser

Gast
gewoon voor, geen zin om hier verder woorden aan vuil te maken
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser14757

Gast
Uiteraard ben ik ook voor.
Binnenkort betaal je voor alles goud en kan je zonder goud geen eens meer spelen.
 

DeletedUser22807

Gast
ze zijn geldwolven aan het worden bij inno niet meer normaal.. jaren al vrolijk aan het spelen je ziet steeds meer dat ze alleen nog maar uit zijn op geld en dit gaat ten kosten van het spel hopelijk gaan ze niet nog meer van deze domme acties doen hierbij teken ik dan ook mijn naam mag erbij!
 

DeletedUser21534

Gast
Bij deze teken ik ook

ben zo eerlijk om te zeggen dat ik soms met goud speel maar laten we het wel leuk houden, hiermee wordt het niet meer leuk.
 

DeletedUser21268

Gast
ik wil deze petitie zeker tekenen
schrijf me maar op
ze moeten eens ophouden met de goud-gebruikers nog meer voordelen te geven
 
Bovenaan