• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser21980

Gast
Ik ben voor!

Kijk ,in feite bestaan de warfarepackages al.Alleen is t nu opgeleukt als een zeer lang durend "event" ,waarbij diegene ,die t willen ,met goud hun ingredienten kopen en dus hun troepen.De recepten staan gewoon op een door Inno goedgekeurde Tool.

Dus waar hebben we het over ;p

'Dankzij de goudhandel' kunnen nu spelers op een makkelijkere manier aan goud geraken zonder geld te hoeven uitgeven. Dit heeft zijn voordelen en nadelen, ook is er in het verleden veel over gediscussieerd geweest.(ik vermoed nu nog, maar het is een tijdje geleden dat ik online geweest ben)

Eén van de grootste voordelen was het verkleinen van de kloof tussen goudkopers en spelers die geen geld betalen voor virtueel goud.

Als men dus als speler die geen goud betaalde goed zijn best deed, dan kon hij ongeveer evenveel presteren als een goudkoper dankzij de goudhandel.

Als men nu warfarepackages inschakelt die alleen gekocht kunnen worden met echt geld, dan staan 'de goudkopers' die nu ook warfarepackage-kopers worden weer een stapje voor.... een serieuze stap!!

Er waren al veel mensen tegen goudhandel, omdat dit ook niet altijd positief is, maar het gaf ten minste de niet-goudkopers een eerlijke kans te kunnen opboksen tegen de goudkopers. Nu InnoGames die warfarepackages zal inschakelen, heeft goud een mindere waarde gekregen, want met goud kan je momenteel alles doen op Grepolis.

Als je dan verder kijkt, dan heeft de goudhandel ook minder nut en zullen er nog meer mensen ontevredenheid vertonen over de goudhandel. Het goud waar niet-goudkopers nu gemakkelijker aangeraken is niet meer zo waardig als vroeger. Goudkopers zullen opnieuw de leiding nemen over de wereld van grepolis. En de strategen, samenwerkers, en heldhaftige krijgers die de heerschappij over het land kunnen verwerven, omdat zij de kracht en het gezond verstand hebben, zullen nu van de troon gestoten worden door massa's 'real money' die vroeger massa's goud was, maar dankzij de goudhandel konden de niet-goudkopers ook met massa's goud strooien zodat de machtsverdeling van de kopers en de niet-kopers niet te groot zou worden.

Nu begaat Innogames blijkbaar weer dezelfde fout en wordt de scheur tussen Goudkopers en niet-goudkopers weer veel groter.

De niet-goudkopers hebben dus hun korte, kleine, zielige gouden eeuw van Perikles gehad, en de harde tijden komen er weer aan!

Goudkopers worden warfarepackage-kopers en zullen weer de macht over Grepolis hebben. Niet de slimste zal de macht hebben, maar de rijkste.

Als ieder forum die grepolis heeft zo'n petitie opstelt en als iedereen grandioos tegen het idee is van troepenpaketten, dan maken we een kans!

{Spelfouten aanwezig? Neem het me niet kwalijk, verbeter dan eventueel. Maar een reactie neerpennen met een smartphone is niet altijd even eenvoudig ;) }
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik gok dat we het met dit soort dingen niet gaan winnen, ik zie innogames nog niet zo snel een **** geven om een lijst van spelers die tegen hun inkomstenbronnen zijn.

mijn voorstel zou eerder zijn dat we vanaf nu met zijn allen proberen in nieuwe werelden de vrede te bewaren, geen kolonisaties op spelers die niet teveel geld besteden... gewoon vrede... en iedereen die wel teveel geld besteed die wordt in elkaar gebeukt door de rest (wedden dat ze met hun tienduizend goud niet tegen tienduizend spelers op kunnen, op deze manier straf je niet innogames maar maak je het niet P2W maar Pay=losing omdat betalers direct in elkaar gebeukt worden...

en aan onze eisen moet worden toegevoegd:
* instantbuy wordt afgeschaft
* goudhandel wordt beperkt, wel zo eerlijk dat kleinere spelers ook goud kunnen verdienen maar om het nou zo te doen dat de goldusers daardoor 7 steden in beginnersbescherming kunnen hebben (zie laatste werelden) vind ik overdreven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je mag mij ook erbij zetten. ben het er meer als mee akkoord dat het steeds erger wordt. Ik ben al jaren fan van grepolis en speel regelmatig een paar maanden tot ik het weer ''moe'' ben. Vooral omdat er bepaalde spelers zijn die er geld in duwen en dan ver vooruit lopen op de rest.

Dus bij deze teken ik de petitie
 

DeletedUser26511

Gast
als het nog enige zin heeft, met die achterlijke goddelijke scherpie die ze nu hebben ingevoerd.

ik ben uiteraard eens.
maarja, die geldgeilerds daarzo in duitsland hebben een bord voor hun kop. dus succes!
 

DeletedUser25936

Gast
Is het een idee om deze petitie opnieuw op te sturen naar grepo om ze eraan te herinneren dat we niet willen dat mensen dit soort packages kunnen kopen met echt geld mocht het nou in de vorm zijn van de goddelijke scherpie actie, de warfare packages of de packages die je kan kopen aan het begin van de wereld.
 

DeletedUser22289

Gast
Is het een idee om deze petitie opnieuw op te sturen naar grepo om ze eraan te herinneren dat we niet willen dat mensen dit soort packages kunnen kopen met echt geld mocht het nou in de vorm zijn van de goddelijke scherpie actie, de warfare packages of de packages die je kan kopen aan het begin van de wereld.

Dan denk ik eerder dat je een nieuwe petitie moet maken met getallen die actueel zijn.
 

DeletedUser19428

Gast
net wat ik eerder als heb gezegd ze trekken zich er niks van aan en doen hun eigen zin en voeren het nu al stilletjes in om geen slapende honden wakker te maken.

Dus je kan wel protesteren tot je een ons weegt maat het helpt totaal niet het enige wat helpt is ze echt in de beurs raken en dat de CM gaan staken maar dat doen ze natuurlijk niet want dan raken de onze geliefde manegers hun betaalde baantje kwijt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25936

Gast
net wat ik eerder als heb gezegd ze trekken zich er niks van aan en doen hun eigen zin en voeren het nu al stilletjes in om geen slapende honden wakker te maken.

Dus je kan wel protesteren tot je een ons weegt maat het helpt totaal niet het enige wat helpt is ze echt in de beurs raken en dat de CM gaan staken maar dat doen ze natuurlijk niet want dan raken de onze geliefde manegers hun betaalde baantje kwijt

Ik speel dit spel 6 jaar en ben nog niet bereid om het op te geven, ik spendeer er meerdere uren per dag aan. Als ik een middagje moet besteden om een nieuwe petitie op te zetten waardoor het voor mij mogelijk blijft om grepolis nog een jaar of 2 jaar langer te spelen dan doe ik dat.

Ik besef me dat Inno doet wat het zelf wilt en op de lange termijn zullen ze mij dan ook verliezen als speler, jammer want ik geef genoeg geld uit aan dit spel. Is weer een goud speler minder die ze vervolgens moeten gaan vervangen door meer events en bonussen. Echter geloof ik nog niet dat het moment daar is dat ik stop met grepolis.
 

DeletedUser20467

Gast
Kan er ook ooit uitleg komen van innogames over het gemaakte beleid omtrent deze zaken?
 

DeletedUser26511

Gast
Nav deze petitie een jaar geleden is zo'n reactie gekomen, maar of je daar echt wat mee op schiet...

Zeker als je nu na een jaar terugleest wat ervan is waargemaakt

lijkt wel op de nederlandse regering, dingen beloven en dan het ander doen
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Bovenaan