• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser

Gast
Ik ben er tegen. Er zijn genoeg mensen die het geld er niet voor hebben of erin willen steken en die lopen dan achter op de rest. Ik vind dat het spel voor iedereen gelijk moet zijn
 

DeletedUser

Gast
Ik ben er tegen. Er zijn genoeg mensen die het geld er niet voor hebben of erin willen steken en die lopen dan achter op de rest. Ik vind dat het spel voor iedereen gelijk moet zijn

Helemaal mee eens, hierbij teken ik zeker deze petitie, want dit gaat echt te ver.
 

DeletedUser

Gast
ik zie het ook niet zo zitten zet mij ook maar op de lijst.
Ik snap best dat er geld verdiend moet worden zelf ben ik van mening dat de bestuurders alleen al genoeg geld in het laatje brengen om de server rendabel te maken immers op een andere game van inno games konden ze een wereld draaiende houden met minder dan 100 speler maar dat terzijde. de halveer functie vind ik eigenlijk al lichtelijk over dreven maar goed het spel word met een toevoeging van extra leger ruimte etc alleen maar erger het spel leeft alleen op spelers die vertrouwen hebben in een eerlijk spel en natuurlijk is het begrijpelijk dat spelers die betalen simpel weg wat voordelen hebben. met dit nieuwe betaal object haal het je de laatste druppels uit een uitgeknepen vaatdoek en naar mijn mening ook het voortbestaan van deze game waarom een spel spelen waarvan je weet dat 0.1% van de spelers wel elke mogelijkheid gebruiken om beter te zijn dan de rest dat zijn er per wereld zo'n 20 die max willen betalen om te winnen.
Ik heb dit spel in het aller begin al is gespeeld en dat was een leuke actieve wereld en als ik nu later kijk hoor ik van alle kanten dat het eigenlijk dood is plezier verdwijnt maar goed genoeg gezeurt inno games wil alleen maar $$$ en hoe meer je er uit wilt trekken hoe meer er mee stoppen dus zal de omzet vervolgens dalen
 

DeletedUser

Gast
Pikafido is fel tegen het doorvoeren van het geplande en ik onderteken dus de petitie
 

DeletedUser

Gast
Speciaal naar het forum gekomen om deze belachelijke invoering een halt toe te roepen. Bij deze hebben jullie mijn steun.
 

DeletedUser19357

Gast
http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?32350-Petitie-tegen-Warfare-Packages

zet mij ook maarop die lijst
 

DeletedUser

Gast
Waar moet ik m'n handtekening zetten??
ben het geklooi ook wel een beetje zat.
 

DeletedUser18985

Gast
Achterlijke lui bij InnoGames, ga het spel lekker nog verder verneuken.

Ik ben ook voor.
 

DeletedUser

Gast
Wordt rond het middaguur bijgewerkt. We zijn in ieder geval over de 500 heen!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dit komt over alsof InnoGames bepaalt wanneer jij iets naar buiten mag brengen, en dat is dus blijkbaar ruim nadat zoiets op de bèta verschijnt. Vind je dit niet kwalijk? Wat zegt dat over jouw positie?
Iedere InnoGames medewerker dient zich inderdaad aan dat soort corporate communicatieprocedures te houden. Soms is dat eerder dan de Beta test, soms later. In dit geval zou ik persoonlijk eerder ook fijner gevonden hebben, echter is dat dus niet het geval. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het Grepolis team van InnoGames een Beta test bewust doet om aan cijfers te komen (wat je weer nodig hebt om de hogere pieten/management) ergens van te overtuigen. Want ook het Grepolis team van InnoGames dient bepaalde doelen/cijfers/etc te behalen.

Dat zal best, en ook InnoGames moet winst maken, maar op dit moment is Grepolis de melkkoe waarmee ze andere fuck ups betalen, en dat is niet redelijk.
Dat is zeker niet (alleen) Grepolis, alleen werken dat soort premiumfuncties beter in andere spellen dan Grepolis gezien je daar minder directe impact hebt.

Punt is een beetje dat jij nooit (ook als speler niet) je verontwaardiging duidelijk laat blijken. Je geeft (te) weinig de indruk onze mening te delen, logischerwijs willen wij dan ook niet echt geloven dat jij InnoGames heel hard lastig valt. Zouden we enige vorm van correspondentie (desnoods zuiver die van jouw kant) kunnen (in)zien waaruit blijkt dat je hier niet je eigen acties overdrijft?
Ik zit in die zin wel in een moeilijke situatie he. Jullie vragen mij een CM te zijn die de community vertegenwoordigd, maar InnoGames verwacht ook het bedrijf te vertegenwoordigen. Feitelijk ben ik allebei dus dien ik ook allebei uit te stralen. En dat doe ik. Als ik dergelijke correspondentie mocht delen, had ik dat gedaan.

Grepolis wordt totaal verpest. Totaal. Binnen een paar jaar kunnen ze ermee kappen ook, als ze zo doorgaan, ze slopen het zelf. Ook jij zou dat in moeten zien. Beter nu even door de zure appel heen bijten (d.m.v. bijvoorbeeld een staking), dan trek je duidelijk een grens en is het voor InnoGames bijna onmogelijk dit hier door te voeren, anders kunnen we over een jaartje of drie opdoeken omdat we nooit hard genoeg 'nee' hebben gezegd.
Ik vind het geen probleem om door een zure appel heen te bijten, ook dat zal onderdeel van mijn functie zijn. Ik wil ook wat graag op mijn strepen staan om zaken gerealiseerd te krijgen (hopelijk), maar nogmaals: ik ga niet de spelertjes die gewoon hun spelletje spelen en vraagjes of problemen hebben verwaarlozen d.m.v. een staking. Jullie actie verdient de aandacht, maar spelers die op onze hulp rekenen evengoed.
 

DeletedUser15500

Gast
Zet mij a.u.b. ook op de lijst, ik ben zwaar tegen deze geplande actie. Wat een onzinnige manier die direct leidt het het verpesten van het spelplezier!

Mooie reactie van Kroenuh
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser25247

Gast
zet mij ook maar op de lijst
ik ben hier ook zwaar op tegen
 
Bovenaan