• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser26715

Gast
maar dit bestaat al vanaf 2015...
een teringlang spelerslijstje

Is er sws al wat mee gedaan?
 

DeletedUser28054

Gast
I am in
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser27372

Gast
Zag het voorbij komen, dacht why not... Wordt het al doorgevoerd?
 

DeletedUser25953

Gast
Succes met petitie maar in het verleden heeft het al gebleken dat dit geen zin heeft.

Dat is ook de reden waarom ik gestopt ben met spelen!
Ben een speler van februari 2010, zag grepo mooi evolueren totdat instant buy startte.

Pay2Win is geen eerlijk spel. Het enige wat i n n o g a m e s wil is GELD van jullie :p

Succes!!!!!
 

DeletedUser13371

Gast
Heb net email ze bieden een herstart pakket 2500 goud 280 sling 280 hop 180 ruiter 30 harpij... de reden dat ik gestopt ben met grepo is omdat het spel voor mij verpest is door het doorgeslagen goud gedoe.
Bouwtijden halveren ging nog troepen rushen en grondstof kopen etc heeft het verpest er is geen spel meer aan dan nog de evenementen met een overdaad en myths etc het spel is in combinatie met werk en alle veranderingen niet meer speelbaar voor mij dus deze groot goud gebruiker dumpt zn centjes nu bij een ander spelletje tegenwoordig. Het was leuk veel plezier nog

Gr ruig
 

DeletedUser

Gast
Heb net email ze bieden een herstart pakket 2500 goud 280 sling 280 hop 180 ruiter 30 harpij... de reden dat ik gestopt ben met grepo is omdat het spel voor mij verpest is door het doorgeslagen goud gedoe.
Bouwtijden halveren ging nog troepen rushen en grondstof kopen etc heeft het verpest er is geen spel meer aan dan nog de evenementen met een overdaad en myths etc het spel is in combinatie met werk en alle veranderingen niet meer speelbaar voor mij dus deze groot goud gebruiker dumpt zn centjes nu bij een ander spelletje tegenwoordig. Het was leuk veel plezier nog

Gr ruig

Welk spelletje?
smiley-emoticons-blush-pfeif.gif
 
Bovenaan