• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pim-Pam-Pet #1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Zoals ik al zei, het is heel persoonlijk.
Daarom wil ik ook niet in een PPP 2 weer werken met het jury systeem.
Niet dat ik niet tevreden ben over ze, maar omdat het veel te persoonlijk is en iedereen gewoo kan zeggen 'ik vind het onterecht dat ik af ben want mijn woord was beter dan die van hem of haar.'
Dit zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak, zoals jullie weten is dit de eerste keer PPP op deze manier, dus het was ook niet te verwachten dat dit vlekkeloos zou verlopen.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat als er een specifieke catagorie gegeven word, zich daar ook aan gehouden word. Als anderen nou gewoon betere spullen in de supermarkt hadden, ok, maar die dingen kloppen niet met de catagorie, en worden wle goed gerekend, daarom denk ik dat deze jury gewoon zuigt als de tering, sorry dat ik het zeg hoor, en ik spreek hier niemand persoonlijk aan. Maar nu is het gewoon, oh, ik verzin iets geks ookal past het niet helemaal in de catagorie, dan ben ik door, en houd ik me aan de catagorie en bedenk ik iets simpels, lig ik eruit. Dat is never ever het doel van Pim Pam Pet .....
Dat komt niet door de jury, dat komt door Frank. En ik blijf erbij dat het heel erg makkelijk is om kritiek te geven op de jury... quoteren we op correctheid is het niet goed want dan krijgen de onoriginele woorden een hoge score en zit iedereen te zeggen "waarom heeft dat rotwoord zo hoog gescoord"
Quoteren we op originaliteit is het ook niet goed want dan wordt er geneut over dat het allemaal niet correct is enzo.
En sorry hoor, maar een gulden middenweg heb ik iig nog niet gevonden. Heb jij dat wel, let me know want ik ben er benieuwd naar x)
 

DeletedUser

Gast
Alice heeft gelijk, ik moet misschien strenger zijn met toegestane woorden :x
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoezo kan je geen ballerina's kopen in de supermarkt. Hier kan je dat sws wel, zo van die broldingen.
De vraag was niet 'Wat koop je in een supermarkt' maar 'Wat KAN je in je kopen'

Dus stop eens met zagen
 

DeletedUser19654

Gast
Dat jij dit zegt.... jij lag aan jury te zagen dat fazantenstront niet origineel zou zijn. Daar heeft ieder zijn eigen mening en ook daar bij die ronde zijn er woorden ter spraak gekomen die niet zouden moeten gelden. Zoals feest en fantasie dat heeft geen geur komop.
 

DeletedUser

Gast
Hoezo kan je geen ballerina's kopen in de supermarkt. Hier kan je dat sws wel, zo van die broldingen.
De vraag was niet 'Wat koop je in een supermarkt' maar 'Wat KAN je in je kopen'

Dus stop eens met zagen
Mwah, ik denk niet dat iedereen boodschappen doet hier, dus wat koop je in een supermarkt is voor sommigen dan niks...
 

DeletedUser19654

Gast
In NL zijn er geen balletschoenen in supermarkten te verkrijgen dus het zal wel iets bels zijn.
 

DeletedUser

Gast
Stop nou eens met zagen! Het is hier niet te taak van de jury om de woorden goed of af te keuren, dat moet Frank doen. Wij keuren enkel op originaliteit. Ga zelf maar eens woorden keuren, dan piep je wel anders.

En ik blijf erbij dat het heel erg makkelijk is om kritiek te geven op de jury... quoteren we op correctheid is het niet goed want dan krijgen de onoriginele woorden een hoge score en zit iedereen te zeggen "waarom heeft dat rotwoord zo hoog gescoord"
Quoteren we op originaliteit is het ook niet goed want dan wordt er geneut over dat het allemaal niet correct is enzo.
En sorry hoor, maar een gulden middenweg heb ik iig nog niet gevonden. Heb jij dat wel, let me know want ik ben er benieuwd naar x)

Helemaal mee eens, mooi gezegd Alice. Dit gaat nou eenmaal over meningen, en die zijn voor iedereen anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Nou ik denk niet dat balletschoenen in de belse supermarkten verkrijgbaar zijn.
Daarnaast is dit eerder voorgevallen. Feest en fantasie hebben geen geur. Die werden ook goed gekeurd dusja...

Daar moet echt strenger naar gekeken worden vind ik.
 

DeletedUser20542

Gast
Nou ik denk niet dat balletschoenen in de belse supermarkten verkrijgbaar zijn.
Daarnaast is dit eerder voorgevallen. Feest en fantasie hebben geen geur. Die werden ook goed gekeurd dusja...

Daar moet echt strenger naar gekeken worden vind ik.

Feest wel hoor!

[16-2-2014 20:19:49] Bezem | Frank: Iets wat een aangename geur afgeeft wat begint met de letter F!
[16-2-2014 20:19:57] Ydeger: Help
[16-2-2014 20:20:12] Bezem | Frank: 10
[16-2-2014 20:20:22] Bezem | Frank: 5
[16-2-2014 20:20:27] Bezem | Frank: Kom op
[16-2-2014 20:20:34] Ydeger: Feest
[16-2-2014 20:20:37] Bezem | Frank: :x
[16-2-2014 20:20:39] Bezem | Frank: Oke
[16-2-2014 20:20:41] Bezem | Frank: Prima :p
[16-2-2014 20:21:04] Ydeger: Zo van: Goh, ik ruik van hier al dat het 2 straten verder feest is
 

DeletedUser

Gast
De finale is gespeeld!
Het was uiterst spannend, deze finale! De regels waren dat als 1 iemand 2 ronde's won, van het normale PPP(dus wie het eerst een goed antwoord heeft) wint. Rabbid won zowel ronde 1 als ronde 2, dus hij is de eindoverwinnaar, gefeliciteerd! Daarna was er nog 1 ronde voor de 2e plaats, die werd gewonnen door POTG, en Genius werd eervol 3e.
De vragen:
Vraag 1: Bekend merk, bijvoorbeeld automerk, of bekend etenswarenmerk. B
Vraag 2: Sport. J
Vraag 3: Voedsel. F
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan