• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pim-Pam-Pet #1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
En Fazantenstront is niet origineel? Alice zegt dat het net minder punten krijgt omdat het zogenaamd niet zou gelden. Niet echt een eerlijk woord is. De jury hoort een eenheid te zijn, jullie geven nu 2 totaal verschillende antwoorden? Wat een gesjoemel hier.

Nee, de jury beoordeelt ieder op zijn eigen manier. Ik had daar beter ik neer kunnen zetten ipv wij. De een beoordeelt meer op originaliteit, de ander meer op correctheid. Ik meer op originaliteit, en ik heb fazantenstront dan ook veel punten gegeven. (wel een rare smaak (of geur :confused:) heb jij Rabbid :p).
 

DeletedUser21674

Gast
daar heb je wel een punt fructose is niet origineel, ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier niet eens weten wat het is.
 

DeletedUser

Gast
daar heb je wel een punt fructose is niet origineel, ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier niet eens weten wat het is.

Alice wel :p

[17-02-14 19:25:18] HernamewasAlice: Fructose is een stof gelijkaardig aan glucose
[17-02-14 19:25:23] Imrahil: aha
[17-02-14 19:25:36] HernamewasAlice: Alleen zet fructose zich om in vet, en glucose in suiker
[17-02-14 19:25:46] Imrahil: ahzo
[17-02-14 19:25:50] Imrahil: biologisch gedoe :)
[17-02-14 19:25:55] Mats: Alice weet dr veel van :O
[17-02-14 19:26:01] Imrahil: idd :O
 

DeletedUser21674

Gast
Alice wel :p

[17-02-14 19:25:18] HernamewasAlice: Fructose is een stof gelijkaardig aan glucose
[17-02-14 19:25:23] Imrahil: aha
[17-02-14 19:25:36] HernamewasAlice: Alleen zet fructose zich om in vet, en glucose in suiker
[17-02-14 19:25:46] Imrahil: ahzo
[17-02-14 19:25:50] Imrahil: biologisch gedoe :)
[17-02-14 19:25:55] Mats: Alice weet dr veel van :O
[17-02-14 19:26:01] Imrahil: idd :O

Niet dus, Fructose zet zich niet om in vet.
Het is gewoon een dure naam voor vruchtensuiker, hier even snel de wikipedia betekenis van Fructose:
Fructose, ook levulose (van het Latijnse laevus, links) of vruchtensuiker, is een monosacharide (een enkelvoudige suiker) met als brutoformule C6H12O6 (een ketohexose). Fructose komt onder andere voor in zoete vruchten. In sacharose (riet- en bietsuiker) is fructose gebonden aan glucose (druivensuiker). Twee moleculen fructose kristalliseren met een molecule water.

Om dus maar weer te bewijzen dat de jury redelijk hard faalt.
 

DeletedUser

Gast
Om dus maar weer te bewijzen dat de jury redelijk hard faalt.

En jij wist het wel zeker? Maar je redenering toenstraks faalde ook btw, want als 90% het woord niet kent is het dus juist origineel ;)

En nu ophouden met zagen! Je bent uit het spel gestapt dus niet meer posten.
 

DeletedUser

Gast
Niet dus, Fructose zet zich niet om in vet.
Het is gewoon een dure naam voor vruchtensuiker, hier even snel de wikipedia betekenis van Fructose:
Fructose, ook levulose (van het Latijnse laevus, links) of vruchtensuiker, is een monosacharide (een enkelvoudige suiker) met als brutoformule C6H12O6 (een ketohexose). Fructose komt onder andere voor in zoete vruchten. In sacharose (riet- en bietsuiker) is fructose gebonden aan glucose (druivensuiker). Twee moleculen fructose kristalliseren met een molecule water.

Om dus maar weer te bewijzen dat de jury redelijk hard faalt.
Klopt, achteraf heb ik ook gezegd dat fructose ook wel eens vruchtensuiker wordt genoemd.
Ga nu niet zeggen dat ik faal, want fructose is de "slechte" tegenhanger van glucose.
 

DeletedUser21674

Gast
En jij wist het wel zeker? Maar je redenering toenstraks faalde ook btw, want als 90% het woord niet kent is het dus juist origineel ;)

En nu ophouden met zagen! Je bent uit het spel gestapt dus niet meer posten.

Ik was sarcastisch 9_9
 

DeletedUser

Gast
Dus, daar gaan we weer, hier zijn de ronde 3 Resultaten :D

Antwoorden:
Ronde 3: Stad of Dorp met een D!
1. Genius – Duinkerke
2. Rabbid – Dordrecht
3. POTG – Dresden
4. Kyra – Dongen
5. Gekko – Dendermonde
6. Ydeger – Dusseldorf


Beoordeling jury:
Gekko: 9
Ydeger: 12
Kyra: 8
Genius: 11
POTG: 13
Rabbid: 10

De winnaar van deze ronde is dus POTG! Helaas verliest Kyra deze ronde, en valt zij dus af.
Voor de rest, gefeliciteerd, jullie hebben de top 5 bereikt!
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, deze ronde lag gewoon aan de topografische kennis van de jury x)
Dat zij nu niet weten waar Dongen ligt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan