• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pim-Pam-Pet #1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Gekko en ik lopen elkaar nogal mis, zodra we wel tegelijk online zijn, zal er spoedig een resultaat zijn :)
 

DeletedUser

Gast
Ronde 4 is gespeeld!
Ronde 4: Muzikant of band met een L!
1. POTG – Lil Wayne
2. Ydeger – Lil Wayne
3. Genius – Lil Wayne
4. Rabbid – Linkin Park
5. Gekko – Niks :O

Ja, dat lezen jullie goed, jongens en meisjes. Gekko had een blackout! Hij valt dus af. Overigens wint Rabbid de originaliteitsprijs voor deze ronde(wat verder niks inhoud). Volgende ronde zal spoedig afgenomen kunnen worden!
 

DeletedUser

Gast
Overigens vervangt DonFrank Imrahil in de jury, omdat Imra zo nodig nu tentamens moet maken ;)
Ronde 5 is gedaan, het is nu wachten nog op de jury beoordelingen. Morgen zal ergens wel ronde 5 er op komen :)
 

DeletedUser

Gast
Ronde 5 is klaar!
Resultaten:
Ronde 5: Iets wat je in de supermarkt kan kopen met een B!
1. Ydeger – Broccoli
2. Rabbid – Balletschoenen
3. POTG – Barbecuesaus
4. Genius – Bokshandschoenen
Uitslag:
Ydeger: 3
Rabbid: 11
POTG: 9
Genius: 7

Ydeger valt dus helaas af, en rabbid had het beste woord! :)
Finale ronde zal anders gaan, en word waarschijnlijk dit weekend of begin volgende week gespeeld!
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry dat ik het vraag, maar wie koopt er nu weer balletschoenen of bokshandschoenen in een supermarkt?

Volgens mij gaat dit meer om wie het idiootste antwoord kan geven, in plaats van wie een correct antwoord kan geven.
 

DeletedUser21356

Gast
Typisch voor Rabbid om 'Balletschoenen' te nemen. :x

@Kyra: De jury kiest ook op basis van originaliteit.
 

Genius0615

Erinys
[25/02/2014 18:37:59] Matthias/Genius: Hmm
[25/02/2014 18:38:04] Matthias/Genius: Vond het niet bijster origineel
[25/02/2014 18:38:12] Matthias/Genius: Maar als er iemand Brocoli ofzo heeft
[25/02/2014 18:38:19] Matthias/Genius: Win ik daar toch tegen volgens mij :p


Mijn voorspelling kwam uit :p:p:p
 

DeletedUser

Gast
Sorry dat ik het vraag, maar wie koopt er nu weer balletschoenen of bokshandschoenen in een supermarkt?

Volgens mij gaat dit meer om wie het idiootste antwoord kan geven, in plaats van wie een correct antwoord kan geven.

Klopt, dit jury systeem is erg persoonlijk. Daarom heb ik voor een volgende Pim-Pam-Pet een nieuw puntensysteem in mijn hoofd zitten. :)
 

DeletedUser19654

Gast
Uhm... wat is het hele doel van pimpampet als je toch gewoon kunt zeggen wat je wilt.
Ik vind de jury opnieuw bar en bar slecht.
 

DeletedUser

Gast
Het moet toch enige logica hebben, want als je hier babybilletjes had gezegd denk ik niet dat je door zou zijn geweest.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat als er een specifieke catagorie gegeven word, zich daar ook aan gehouden word. Als anderen nou gewoon betere spullen in de supermarkt hadden, ok, maar die dingen kloppen niet met de catagorie, en worden wle goed gerekend, daarom denk ik dat deze jury gewoon zuigt als de tering, sorry dat ik het zeg hoor, en ik spreek hier niemand persoonlijk aan. Maar nu is het gewoon, oh, ik verzin iets geks ookal past het niet helemaal in de catagorie, dan ben ik door, en houd ik me aan de catagorie en bedenk ik iets simpels, lig ik eruit. Dat is never ever het doel van Pim Pam Pet .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan