• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Plaatje nodig

DeletedUser

Gast
Gegroet ik ben lukcool ik heb iemand nodig die misschien een vet plaatje voor mijn alliantie kan maken hij moet 240x180 zijn zoals de meeste al weten :D het liefst een plaatje met iets van spartanen erin en de tekst : Spartans Of Infinity we zijn een massa alliantie op Heraklion en zoeken dus nog een goed plaatje we staan nr 1 van oceaan 45 dus het moet wel een beetje een nice plaatje zijn heb jij ideeen of kan je een plaatje voor me maken stuur die dan via grepolis of naar mijn email lukcoolgrepolis@gmail.com bedankt alvast

Mvg , Luuk ( lukcool )
 

DeletedUser22163

Gast
bedoel je zo iets?? en massa alliantie kun je beter niet oprichten :p

10ckeuu.jpg
 

DeletedUser

Gast
ehm de letters enzo zijn goed maar de nr 1 van de wereld heeft hetzelfde plaatje al :D dus ander plaatje iets met spartanen het liefts maar de letter typen zijn nice ! en srry voor de late reactie was even vergeten dat ik wat op het forum had erg druk met mijn alliantie staan nog steeds nr 1 oceaan 45 word nog een harde oorlog denk ik !
 
Bovenaan