• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pokémon

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
pokmon.jpg


Pokemon theme song

Dit bazenspel verdient toch wel een apart topic.

Pokemon heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn leven, en ik denk in dat van velen hier. Vroegah, toen hadden we geen mobieltje, laptop, iPad, PS3/Xbox, eigen tv op onze kamer, etc. We speelden buiten, en keken Pokemon! Daarnaast spaarden we pokemonkaarten en ruilden we ze met onze vrinden. De Gameboy Pocket was de eerste soort console die ik in mijn bezit kreeg.

Ik weet het nog goed, mijn broer (3 jaar ouder) en ik kochten van al ons spaargeld een gameboy pocket, de simpelste en enige versie die er toen nog was. Klein, zwart-wit beeld, maar voor die tijd een sensatie, en we waren dolgelukkig. Pokemon red kochten we erbij. Een paar jaar later kreeg ik voor mijn verjaardag een gameboy color met Pokemon Yellow. Een grotere versie, betere graphics en met kleur! Dat waren nog eens tijden. Zat je 13 uur in de auto op vakantie naar Zuid-Frankrijk, het belangrijkste wat mee moest was de gameboy. Lekker spelen de hele rit en op vakantie zelf.

Wat zijn jouw ervaringen met dit prachtige spel, wellicht zelfs het mooiste spel ooit?

Ik ben nu opnieuw begonnen met Pokemon Yellow op de pc.
 

DeletedUser

Gast
Goed, ben begonnen met charmander, heb 'm Zippo genoemd en ben al bij de 2e gym, die wel héél moeilijk is :O
 

DeletedUser18363

Gast
Ah Pokemon, in groep 5 was ik ermee begonnen. Eerst gewoon Pokemon kaarten kopen/ruilen en daarna kreeg ik voor mijn verjaardag een GameBoy Advanced SP met Pokemon Ruby. Heb ik een paar jaar gespeeld en toen kocht ik Pokemon Emerald. En vorig jaar heb ik een Emulator + Pokemon Leaf Green gedownload.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Op de lagere school ruilden wij ofcourse ook pokemonkaarten :O
Heb hier nog een duizendtal liggen als ik het me goed herriner :D
Ook enkele spellen gespeeld, maar pas vanaf Diamond :O
 

DeletedUser

Gast
pokemon nooit echt gespeeld alleen ruby volgens mij en dan zat k samen met een vriend buiten allebei een eigen gameboy advance maar was meer van binnen op de bank pokemon kijken op tv :p
 

DeletedUser

Gast
Altijd fan van geweest en had veel kaarten. En natuurlijk ook Videobanden en DVD's die nog ergens moeten liggen. Ik heb zowat elke versie gespeelt op men nintendo. :)
 

DeletedUser199

Gast
Altijd fan van geweest en had veel kaarten. En natuurlijk ook Videobanden en DVD's die nog ergens moeten liggen. Ik heb zowat elke versie gespeelt op men nintendo. :)

Pokemon Red & Crystal, de nostalgie :p.
Door Imro toch maar een emulator gedownload :x
 

DeletedUser11295

Gast
Nooit echt pokemon gespeeld, bij vrienden die het toevallig op de gameboy ofzo hadden maar zelf had ik het niet, idem voor de pokemonkaarten. Maar op TV vond ik het helemaal geweldig en zat ik elke middag al klaar :D
 

DeletedUser

Gast
ah, leuk topic

gameboy color was eerste gameconsole die ik ooit heb gehad, op m'n 6 jaar
enkel pokemon goud en crystal gespeeld, denk dat ik geen enkel game zoveel uren achtereen heb gespeeld.
Naar het TV programma keek ik niet echt, maar die kaarten had ik wel, werd op school ook niks anders gedaan tijdens de pauzes

ah, goeie tijden
 

DeletedUser12160

Gast
Ik speelde Diamond en was helemaal gelukkig toen mijn Pokémon's level 100 haalde, heb ook nog wel een CD liggen.

Al die nieuwe Pokémon's zijn ***
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan