• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pokémon

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13380

Gast
Ik ga ook eens een steentje bijdrage aan deze discussie, voor mij is het toch zeker wel de diamond/pearl/platinum games. Maar denk dat het voor iedereen ligt en waar ze mee begonnen zijn, ik heb eigenlijk alleen die 3 echt gespeeld (diamond had ik 330 euro gespeeld en toen crashte die, had een roserade lvl 100:) hoe ik daarbij kwam geen idee maar hij/zij was goed!

Ben zelf heel erg fan geweest van de games, maar van kaarten en de serie allebei redelijk.
Maar ik ga pitten:p

Ik had op Platinum verschillende 100's, zoals Aggron, Infernape, Staraptor (2x), Dialga, Gyarados en nog héél wat meer. :p
 

DeletedUser23992

Gast
Ik ben gestart met Sapphire toen ik 4-5 jaar was, ik snapte er niets van maar toch heb ik het kunnen uitspelen. Sindsdien heb ik elk nieuw spel gekocht en 4 keer ofzo uitgespeeld. Ik had pokemon x (slecht spel) na 1 dag al uit. Ik vond het super dat ze terug ruby en sapphire uit brachten. Heb ik ondertussen ook al lang uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan