• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Posities stadsnamen

Ik wil voorstellen om de ruimte voor stadsnamen aan te passen.
Als wij zelf een stadsnaam maken dan hebben we een maximum aantal posities.
als Innogames de stadsnaam verander bv nv een schorsing dan zijn de letters kleiner en zijn er daardoor veel meer posities beschikbaar.
Deze mogelijkheid wil ik ook graag hebben.
Het kan best dat dit al eens besproken is, dan mag dit topic meteen weg, anders hoor /zie ik de meningen wel.

Ja ik zie wat er staat, maar kijk ik wil niet bot zijn, maar who cares. Dit is waarschijnlijk het minst belangrijke onderwerp wat is, daarbij gaat er ook niets aan gedaan worden omdat het ook totaal nergens voor nodig is.

Maar niet lullig bedoeld.

wat ik niet snap is jullie nogal botte reacties. als het me niet zou boeien dan zou ik het niet aankaarten. Iedereen heeft zijn of haar plaatsnamen. Ik heb titels van songs waarom dan zo reageren en engines. jij brengt helemaal niets in dus zeg dan helemaal niets of kom met een argument waarom niet of waarom wel.

Ik ben voor, spelers als Folkert kunnen inderdaad stadsnamen gebruiken als:

Weggespeeld op Myonia
Ik ben echt super slecht
Lev Yashin is echt 10x beter dan mij
Hoe leid ik deftig een alliantie
Pardon ik weg gespeeld?
Staat toch duidelijk op mijn profiel gestopt, of ben je plotseling leesbind geworden, wat mij overigens niks zou verbazen.

maar nu weer ontopic graag