• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser10508

Gast
Tjah, zo zie je maar waar ik mijn argumenten dus op baseer... ;)

Niet dat er echt bewijs is, maar tegenwoordig vind je alles op het internet hoor ^^
 

DeletedUser9408

Gast
wel, toen zei ik dat ik een zusje had om het feit dat ik een domme fout had gemaakt. jou aangevallen tijdens een NAP waarin jij je kon opbouwen. toen leek het nog niet zo'n slecht idee maar achteraf was het dus niet zo slim...

al hebben jullie er blijkbaar wel interessante theorieën op kunnen baseren...
Zo erg is het toch ook niet dat jullie dachten dat ik een zusje had terwijl ik dat niet heb?
 

DeletedUser10329

Gast
fox en niels,je moet je vijand nooit te slim maken, ik vind zulke 'zusje' theorieën altijd wel leuk om te lezen of zelf mee te maken, dus tuurlijk moet je dan het spelletje meespelen als iedereen dit denkt. Je zou dom zijn, mocht je het niet doen!

of de theorie die NGNG ooit had dat Gebbel en Armand dezelfde speler zouden geweest zijn..
nog zo'n onderwerp waar we ons goed mee geamuseert hebben, hoe je op zo'n idee komt dat vraag ik me vooral af
net hetzelfde met dat zusje van marlon,wie is er mee begonne dat te zeggen, marlon of jij niels?
 

DeletedUser10508

Gast
Ik ben (normaal gezien) niet iemand die dingen gaat rond gaan zeggen. Echter luister ik wel naar de rest. ^^

Maar zoals je zelf zei, je kan er je goed mee amuseren als ze zo'n dingen gaan zeggen.
 

DeletedUser9408

Gast
Ik moet zeggen dat ik het vandaag een zeer rustige dag vond met acties terwijl je wel meer GP kon verdienen dan normaal.
 

DeletedUser10508

Gast
Dat is waar Marlon. Echter is het zo dat je zo wel de CP bij aanvallen als verdedigen x2 is, dus als jij aanvalt krijg ik lekker CP ^^

Bovendien heb ik wat meer in OC65 aangevallen, maar niet echt veel gedaan vandaag.
 

DeletedUser9408

Gast
Als je zelf aanvalt en verdedigt verdien je nog meer GP.
beter beide doen dan:p Op die manier krijg ik dan misschien ook nog wat aanvallen overdag.
 

DeletedUser10508

Gast
Als je zelf aanvalt en verdedigt verdien je nog meer GP.
beter beide doen dan:p Op die manier krijg ik dan misschien ook nog wat aanvallen overdag.

Ach ik probeer je af en toe aan te vallen, maar dan is het niet goed?? :(
En ik val ook aan hoor, alleen is het niet zo veel ^^
 

DeletedUser9408

Gast
Na bijna een week stilte in dit praattopic ga ik toch maar weer even iets zeggen:

NielsDC je hebt een zeer mooi artikele voor Achilles gemaakt. Echter is er wel 1 punt waarover ik iets wil opmerken:
De prestatie van TEEE die jij noemde. Jij noemde namelijk dat ze 300 en nog wat steden hadden overgenomen.

(De volgende cijfers die ik ga plaatsen zijn van grepostats gehaald. net voordat ik dit bericht hier zette).

Hieronder staan hoeveel steden de top 5 allianties hebben overgenomen en hebben verloren.
Naam - aantal overgenomen - aantal verloren
TEEE - 367 - 276
HB - 304 - 135
TR - 299 - 41
Rup - 199 - 170
TIP - 157 - 70

wat ik hiermee wil zeggen is dat het helemaal geen prestatie is van TEEE om 367 steden over te nemen en dan 276 steden te verliezen. Bij die 367 steden horen namelijk ook heel wat interne overnames en dergelijke. Dat kan niet ontkent worden! zo heeft TEEE op het moment toch wel heel wat stoppers(Carlclancy, Pleistehenes[die al spook is], ...).

als je de waardes van elkaar af trekt(aantal overgenomen steden- aantal verloren steden) zie je pas welke allianties redelijke prestaties hebben behaald. dan krijg je het volgende lijstje:
1. TR - 187
2. HB - 169
3. TEEE - 91
4. TIP - 87
5. RUP - 29

zo blijkt dat TR de beste prestatie heeft bereikt: De meeste steden er bij krijgen/ houden na 1 maand.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser10508

Gast
Helemaal mee eens, Marlon. Bedankt voor de tips, zal het vanaf nu toepassen @de artikels!
 

DeletedUser

Gast
Al die aardbevingen van TEEE haha
Is dat een nieuwe tactiek van hen om iemand aan te pakken?
 

DeletedUser9408

Gast
als 2/3 van de actieve leden van een alliantie de overstap maken na een fusie, wijst dat meer op onvrede die ontstaan is door een fusie dan op vluchtgedrag als je het mij zou vragen.

je klinkt overigens niet zo blij/ gezellig. komt dat doordat jullie nu steden aan hem/ hun verliezen of komt het doordat we niet 1ste zijn geworden bij het songfestival?

Update:
zozo Niels DC, Reactie op bboymich maar verwijderd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Heb m'n reactie al verwijderd hoor Marlon, heb niet echt zin in een discussie, zeker niet zo laat.

Trouwens, ik heb nog geen stad verloren door/aan jullie hoor. Vind het alleen komisch dat m'n hier, zodra een alliantie iets fout doet, lekker hun komt uitmaken, maar in-game hetzelfde doen. Beetje laag, maar zoals velen de laatste maand(en) al roepen, het niveau op deze wereld is ook gewoon vrij laag.
 

DeletedUser9408

Gast
Dat is een bijzaak. Het feit is dat je wel een stad aan TR hebt verloren!

Het is overigens niet het geval dat TEEE dat niet doet. Kolo's midden in de nacht laten aankomen. Gladiator7 doet het regelmatig, maar hij vraagt zelfs nog hulp aan andere met aanvallen omdat zijn kolo's anders niet eens kunnen aanleggen.
Weet je hoeveel steden ik al 's nachts ben verloren. Ik weet niet of je je de naam Joyriders nog herrinert(een goede speler die jammer genoeg was gestopt), maar die heeft een stuk of wat steden van mij 's nachts overgenomen vroeger. Ook van velzennn heeft nog niet zo lang geleden is een stad van mij overgenomen. tegen de tijd dat ik wakker werd lagen er 10.000+ biremen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Dat is bijzaak? Natuurlijk!
Zo kunnen héél veel dingen bijzaak zijn hoor, Marlon. Je hoort me natuurlijk niet klagen dat de KOLO zo laat was, maar had anders verwacht van de "beste strijdster op Achilles".
 

DeletedUser10329

Gast
het niveau op de wereld heeft weer een impasse bereikt
ik kreeg op 13 april onderstaande pm
guuzy op 13-04-14 om 13:11
Beste Scoped

Het was een zeer leuke tijd met jullie waarvan ik erg heb genoten,
ondanks alles heb ik besloten te gaan stoppen met grepolis ivm met weinig spelplezier en dat ik meer tijd voor andere dingen wil zoals school. Ik ga op het moment niet over naar 5 Havo en wil deze overgang graag maken.

Vandaar dat ik heb besloten te stoppen.

Mijn account wordt overgenomen door Thomas, hij heeft al eerder op Achilles gespeeld onder de naam 'Thomasvanvliet' en is nu actief onder de naam 'SoThomas'.

Ook is hij een RL vriend van mij en ik spreek hem regelmatig.

Misschien zullen jullie mij nog terugzien onder de naam guuzy of een andere.

Nog allemaal veel plezier in Grepolis en het echte leven.

Met vriendelijke groet,

Guus

Graag zou ik willen dat jullie hem tot volgende week zondag hem niet lastig zullen vallen uit respect voor mij. Ook zodat hij nog kan wennen aan Achilles.

hierop antwoorde ik al volgend

hey guuzy :)

ik begrijp je stand punt volledig. RL gaat voor op grepo, het is ten slotte maar een spel.
ik apprecieer het ook dat je dit deelt met je 'vijand', dit zie ik als een respect betuiging van jullie, iets wat ik al lang niet gezien heb toen Peos het roer in handen had.
ik wens je veel succes in RL en wens je veel succes op school

misschien komen we elkaar nog eens tegen op een andere wereld en dat we dan misschien aan elkaars zijde 'vechten'.

van mij heb je geen last tot volgende week zondag

met vriendelijke groet
Scoped Shot

nu blijkt dat guuzy internt wordt en dit dus eigenlijk een smerige list was om te zorgen dat ik niet in hun cluster kroop..
nou ik kan je verzekeren dat SF nog nooit met een verhaaltje moet beginnen tegen mij, dit was de druppel die de emmer doet overlopen
en dan nog te bedenken dat ik in een interview met niels zei dat we elkaar met respect behandelen!
 

DeletedUser10508

Gast
Wellicht kan achter dat ook een verhaal zijn, maar ben het met je eens, zeer lage actie...
 
Bovenaan