• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser4382

Gast
je bedoelt makkelijke prooien uitzoeken. ik ben nog niet onder de indruk. en ze vervolgens weer verliezen.
 

DeletedUser19642

Gast
die wereld is gewoon 1 grote noob wereld sloom als iets en iedereen is bang van elkaar dus maken ze maar elkaar bg jeezus wat een triestige wereld is dit bekomen
 

DeletedUser10508

Gast
Zorg jij dan voor verandering Voetballerke! Ik ken genoeg mensen die in oorlog zijn, en helemaal geen BG's hebben. Trouwens, OURO had sowieso al niet veel BG's, dus waarom klaag jij? Ga je gang en val iedereen aan?
 

DeletedUser20450

Gast
Is eens tijd voor een m.a.'tje he :D
Want mijn troepen staan ook maar te stinken...
 

DeletedUser10508

Gast
Is eens tijd voor een m.a.'tje he :D
Want mijn troepen staan ook maar te stinken...

Stuur ze even naar een stadje van mij met Birs, daar krijgen ze een gratis douche! :)
Let wel op! Ze moeten zelf handdoeken meenemen, en zeep is NIET gratis! Trouwens, vuurschepen zijn ook verboden. We hebben daar in tegen tot de zeep, wél gratis warm water. :)
 

DeletedUser4382

Gast
het valt mij zowiezo op dat spelers waar ik van dacht(vanuit me vorige wereld) dat het strijders waren, nu gewoon simcity spelen en steden overnemen van inactieven. veel grootspraak, weinig mooie overwinningen
 

DeletedUser10508

Gast
Tjah beter de steden zelf internen dan aan de vijanden te geven, ik intern momenteel ook veel.
 

DeletedUser4645

Gast
ik werk er aan ik krijg er de kolo's wel makkelijk in .... daar ligt het brobleem niet alleen de actieveit in de wereld valt tegen dus de ondersteuning land uren later dus moet ik eerst zelf veel bouwen en veels teden kwa academie of onderbouw dak nu genomen heb zijn echt een warboel nog maals bewezen dat er heel veel noobs op e wereld spelen die geen inzicht hebben hoe hun steden te bouwen een vuurstad met sneller lopen over land onderzoeken voorbeeld .... kost me allemaal veel tijd en moeite alle steden om te gooien ... plannen en tempo houd me duw tegen maar ik ben zoals je kunt zien nog lang niet (uit de wereld geholpen) zoals er veel wordt geblaad of hoe zeggen ze het ook ;)

Je krijgt ze er wel makkelijk in zeg je toch, ze zijn er echter sneller uit als je begrijpt wat ik bedoel,
Nee niet bij je interne overnames dat gaat soms wel goed.
Toch weer een paar steden kwijt, ach wij hebben gewoon geluk zeg jij dan en post je heel mans rapportjes van je timing maar de kolo ligt binnen , als het bij jou mis gaat ligt het aan de pc of de slome wereld.
 

DeletedUser4382

Gast
dat is het probleem van deze wereld. internen, makkelijke vijandjes zoeken en als er een echte staat gaan onze vijanden steden gewoon vol zetten. de goede spelers van beta( omdat ik die daar van ken) ooit die hier zitten, spelen momenteel als angsthazen en noobs. ze trekken zo de lol uit het spel.
 

DeletedUser10508

Gast
Tjah daar moeten wij dan verandering in brengen. Ikzelf vind het ook maar saai, maar in m'n ééntje tegen iemand beginnen met 1.000.000 punten zou dom zijn, en mijn tijdsgebrek is ook altijd wel een probleempje.
 

DeletedUser19642

Gast
Je krijgt ze er wel makkelijk in zeg je toch, ze zijn er echter sneller uit als je begrijpt wat ik bedoel,
Nee niet bij je interne overnames dat gaat soms wel goed.
Toch weer een paar steden kwijt, ach wij hebben gewoon geluk zeg jij dan en post je heel mans rapportjes van je timing maar de kolo ligt binnen , als het bij jou mis gaat ligt het aan de pc of de slome wereld.

heb nooit beweerd dat het door de pc komt en ja stadtjes van 1500 punten sticht er straks nog is 20 kan je weer me masaaal aanvallen en veel gp bezorgen voor wat gestichte stadtjes wie gaat het eerst moe worden denk je ik kan er blijven stichten hoor ;) ? hhahahahah

Verder knal je ze er uit ja maar daar komt verandering wel in zie dat er al wat in vm zitten gewoon wachten tot ze weer komen vallen doen ze toch
 

DeletedUser4645

Gast
Verder knal je ze er uit ja maar daar komt verandering wel in zie dat er al wat in vm zitten gewoon wachten tot ze weer komen vallen doen ze toch[/QUOTE]

jij ook toevallig in VM ,of ligt het aan de trage wereld?
 

DeletedUser19642

Gast
Verder knal je ze er uit ja maar daar komt verandering wel in zie dat er al wat in vm zitten gewoon wachten tot ze weer komen vallen doen ze toch

jij ook toevallig in VM ,of ligt het aan de trage wereld?[/QUOTE]

kmoet jullie toch de tijd geven om her op te bouwen he anders is het maar heel saai in de wereld dus als jullie leegg zijn effen in vm anders maken jullie geen kans
 

DeletedUser

Gast
jij ook toevallig in VM ,of ligt het aan de trage wereld?

kmoet jullie toch de tijd geven om her op te bouwen he anders is het maar heel saai in de wereld dus als jullie leegg zijn effen in vm anders maken jullie geen kans[/QUOTE]

hou je mond en ga spelen met je gezeik man
 

DeletedUser10508

Gast
Wauw, (nog) geen reactie op mijn Times-editie? Is het dan zo goed dat jullie sprakeloos zijn? ;)
 

DeletedUser10508

Gast
1 uur is nu niet bepaald 'ver' ;)
Misschien kan ik je nieuwe farmpje worden, heb er zin in! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan