• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser

Gast
Gelieve jullie allemaal aan de forumregels te houden, dit is niet de plaats om persoonlijke vetes uit te vechten. Dat doen jullie maar ingame ;)
 

DeletedUser19642

Gast
Hier komt de nieuwe wave !!!

gisteren deff van de dag weer met jullie triestige overname pogingen haha

Hier de ervaren heid van de MASSA Peos die zen eigen BG ally er gaat uitkicken hahaha ;)


snap je dus welke wereld ik in speel hahahahaha

i5ah.png


hahaha zal zo is een afbeelding posten van de aanval ;)

Zoals beloofd ;)

0zcb.png


100% TOP SPELER PEOS KNALT EIGEN BG KOLO ER UIT ...

Weer dik lachen en dat van smorgends vroeg ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4645

Gast
Hier komt de nieuwe wave !!!

gisteren deff van de dag weer met jullie triestige overname pogingen haha

Hier de ervaren heid van de MASSA Peos die zen eigen BG ally er gaat uitkicken hahaha ;)


snap je dus welke wereld ik in speel hahahahaha

i5ah.png


hahaha zal zo is een afbeelding posten van de aanval ;)

Zoals beloofd ;)

0zcb.png


100% TOP SPELER PEOS KNALT EIGEN BG KOLO ER UIT ...

Weer dik lachen en dat van smorgends vroeg ;)


De euforie van een dwaas die nog steeds van Grepolis de kans krijgt zijn waan ideeen op dit forum te publiceren
toch zielig dat je dit hier moet melden , als niemand meld dat hier een kolo ligt of de stad claimd stuur ik gewoon wat troepen om die stad te farmen net als ik doe naar veel van je gestichte stadjes die vol met os liggen van je vrienden.
Maar helaas moet ik hier wel reageren om dat je mijn berichten blokkeerd, heel mans de award verdiger van de dag sturen !!.
heb je mijn award aanvaller van de dag overhet hoofd gezien?
Jammer dat ik gister geen cltp punten had om een kolo in die steden te leggen.
Maar die rapportjes publiceer je niet hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
Ik wouw je vernedering nog besparen maar goed zal er wat posten als je er echt op staat kan de wereld zien welke stelletje Prutsers er aan de andere kand van het eiland liggen oorlog te voeren op deze fijne wereld ;)

upjm.png

qln1.png



kzal al je domme dingen posten voortaan ;)

niej dak zoveel tijd heb om alles te posten maar zal me best doen ;) haha

kwas erg onder de indruk van je aanvallen lol stonden maar kleine 4000 troepen te wachten om voor je kolo te leggen maar ik zag maar geen kolo komen beetje teleur stellend ;) hahaha maar ja

Verder over die mislukte poging als je met een groep noobs samen werkt en zelf ook een bent vind ik dat niet zo raar hoor dat je een kolo er uit knald van je eigen TEAM haha

Het toont nog maals is welke wereld achilles is
 

DeletedUser4645

Gast
Ik wouw je vernedering nog besparen maar goed zal er wat posten als je er echt op staat kan de wereld zien welke stelletje Prutsers er aan de andere kand van het eiland liggen oorlog te voeren op deze fijne wereld ;)

upjm.png

qln1.png



kzal al je domme dingen posten voortaan ;)

niej dak zoveel tijd heb om alles te posten maar zal me best doen ;) haha

kwas erg onder de indruk van je aanvallen lol stonden maar kleine 4000 troepen te wachten om voor je kolo te leggen maar ik zag maar geen kolo komen beetje teleur stellend ;) hahaha maar ja

Verder over die mislukte poging als je met een groep noobs samen werkt en zelf ook een bent vind ik dat niet zo raar hoor dat je een kolo er uit knald van je eigen TEAM haha

Het toont nog maals is welke wereld achilles is

laatste keer dat ik nog op zo"n sukkel als jij reageer , zet even alle rapporten daar neer of dacht je dat je de award verdediger van de dag kreeg door die paar troepen die ik door een fout kwijt raak.
En ik de a3ard aanvaller van de dag voor deze aanvallen!!

Wanneer ben je sterk genoeg om mij eens aan te vallen , of ben ik iets te slim voor je en hoop je dat ik het bijltje erbij neergooi door het publiceren van deze ongein.
Miss krijg ik wel een schorsing van Greppo , maar het aanvragen van een bezoek aan een kliniek voor geesteszieken, is voor jou zeker geen weggegooid geld en je bent zeker van een opname.
Grz peos en de laatste reactie hier van mij op jou zwakzinnige gewauwel.
 

DeletedUser19642

Gast
Das goe jong ga terug kruipen van waar je komt je zit duidelijk op je plaats , veel succes je wouw rapportjers je krijgt ze nu niet komen wenen he man ...

Gooi je nu al de vlag neer lol dat na 2 dagen dak terug ben uit VM haha ;)

Beetje triest moet ik nu weer 1 week VM nemen dat jullie een kans maken ? :p

UPDATE 11:20

lol nu valt niemand me meer aan haha wordt beetje triest zo moet nu al kolo's gaan leggen in oc 55 tegen andere ally's voor wat actie te krijgen ;)

de rest in me gebied zit in VM

Dagobert (merkte dak kan timen en anti timen niej meer gezien)
zelway (verloor 1 stad aan me een een pak off weg geknald naar hem direct in VM)
Kaske 666 ( die stuurde me een beetje pm's dak hem niej wil aanvalllen lol die speelt liever bob de bouwer)
kaske 666 op 26-09-13 om 21:25
en heb nog al eens een gesprek met je gehad en al gezegd dat ik niet mee doe tegen je

kaske 666 op 26-09-13 om 21:24
nee hoor kijk dan alles maar eens goed na heb er niet aan meegedaan

KeyserSoze op 26-09-13 om 21:14
heb ik vrienden dan ???

lol das het eerste dak er van merk dacht dat iedereen hier op dit gebied mij rouw luste jij hebt ook steden van me veroverd ..

kaske 666 op 26-09-13 om 21:13
jij valt je enige vriend bij de vijand nog aan ????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Het toont nog maals is welke wereld achilles is

En ik was inderdaad weer eens vergeten dat onze wereld alleen maar uit Swiss Alliance bestaat!
Of wacht, dat is toch niet waar?
Ik erger mij eraan dat jij heel de wereld slecht noemt, terwijl je maar met een "paar" personen een vete uitvecht. Momenteel heb je niet veel vijanden, als ik jou was zou ik het zo houden.

En in het algemeen, wat zijn Awards? Een kleine pictogram dat aantoont dat je toch iets hebt bereikt, wat een eer zeg!
 

DeletedUser

Gast
hij heeft niks bereikt

alleen 1 awards maar zo zie je maar dat hij kapot liegt
 

DeletedUser19642

Gast
En ik was inderdaad weer eens vergeten dat onze wereld alleen maar uit Swiss Alliance bestaat!
Of wacht, dat is toch niet waar?
Ik erger mij eraan dat jij heel de wereld slecht noemt, terwijl je maar met een "paar" personen een vete uitvecht. Momenteel heb je niet veel vijanden, als ik jou was zou ik het zo houden.

En in het algemeen, wat zijn Awards? Een kleine pictogram dat aantoont dat je toch iets hebt bereikt, wat een eer zeg!

Heb trouwens een kolo liggen in jouw ally ook deze is door middel van veel overleg nu ook op mijn verlanglijstje vijanden gekomen lekker is dat dan moek geen 12 uur varen naar de groep van peos en noobs fanclub

maar kan ik gewoon lekker 45 minuten varen en kolo's leggen dat was de tijd dak nodig heb voor vandaag de overname te doen ;)

lekker snel handig en makkelijk en met me eigen deffensief zullen wel opgekeken hebben paar sec voor de aanval dik pak aanvallen en direct 2 minuten later vol ondersteuning lol maar de speler slaapt precies dus ben ik nu bezig met zen anderen steden aant leeg knallen ;)

Ook zoon fijne massa noob groep precies die jij ook in zit ;)

hij heeft niks bereikt

alleen 1 awards maar zo zie je maar dat hij kapot liegt

Wat lieg ik dan ? kan ik niet aan doen dat jullie allemaal met de staart tussen de benen zitten mij aan te vallen of het opbobuw tempo niet kunnen vol brengen moet je mss meer spelen veel bla bla maar de groei pijlen gaan heel snel omhoog hoor ;)

tegen de tijd jullie 1 stad overnemen ben ik er al 20 gegroeid ...

doe zelf de reken som dan maar is ;) haha dan heb ik 180 steden in oc 54 tegen de tijd jullie mij uit 55 hebben veroverd lol met het temo van 1 stad per 2 weken zijn julie dus nog 87 weken bezig voor dak echt weg ben uit je oceaan ;) hahahaha
 

DeletedUser10508

Gast
Kom kom, nu niet slecht beginnen te praten over TEEE. Straks ga je nog problemen krijgen met mij. :O
Je hebt toch net mijn super-aanvallen gezien? :p
 

DeletedUser19642

Gast
Kom kom, nu niet slecht beginnen te praten over TEEE. Straks ga je nog problemen krijgen met mij. :O
Je hebt toch net mijn super-aanvallen gezien? :p


ja kwas verschrikkelijk bang ... tussen de 52 aanvallen van anderen heb ik me nog nooit druk gemaakt om jouw aanvallen 3 aanvalllen uit de zelfde stad met wijsheid 12 vuurschepen je hebt me trips weggeknald waardoor de stad nu vol ligt ...

hahah dat helpt mij weer dak minder deff moet vragen bij de ally ;) en over 5 uur zie je ook leuke melding binnen je ally

iets als dit

KeyserSoze uit alliantie OUROBOROS. heeft de stad ....................... van.............. veroverd. op 10-10-13 om .....
 

DeletedUser10508

Gast
Ach ja, het was inderdaad een zeer risico volle aanval! :p
Wat een durver ik wel niet ben!
 

DeletedUser19642

Gast
Ach ja, het was inderdaad een zeer risico volle aanval! :p
Wat een durver ik wel niet ben!



khad vandaag wat andere dingen aan me hoofd ;)

zo heb ik vandaag de award ook AANVALLER VAN DE DAG GEPAKT ;)

haha VERDEDIGER OF AANVALLER heb het allemaal hoor in men marge ;)

Ga voor niets of niemand achter uit ;)

2vpb.png
 

DeletedUser12793

Gast
Voetballerke, maak jij overal zo'n heisa waar jij komt? Djeez... Ik vind het een pak aangenamer nu jij niet meer in onze BG groep zit hoor. Al dat gez**k en gezever hoefde er echt niet bij.
Door hier de spot te drijven met hier enkele postjes te maken inzake aanvallen die op je steden toe kwamen, geef je een vertekend beeld van de realiteit.
Vecht liever je strijd uit door handelingen en niet door anderen te beschimpen. Dit toont nogmaals aan wat voor persoon jij bent.
Er zijn hier heus wel wat meer mensen die grepolis erg goed spelen. Als er hier en daar eens iets mis loopt, dan komt dit vaak door miscommunicatie.
Als je natuurlijk speelt met een account dat je in de schoot geworpen werd en je verwarring zaait onder de gelederen door de boel nog wat op te hitsen, dan kan er inderdaad al eens wat mis lopen.
Ik heb je nog niet aangevallen, want ik ben aan een ander front bezig.
Aan dat front heeft mijn vijand respect voor mij en ik voor mijn vijand...
 

Armand0

Manticore
Kolo met biremen is niets mis mee (al gebruik ik ze zelden). Heb je gelijk def liggen voor mogelijke "back-time" acties van de tegenstander.

Als je maar genoeg VS voor de kolo TIMED en genoeg brims er NA dan maakt het vrij weinig uit of je VS of brims (of tiremen voor de liefhebbers) bij je kolo stopt.

Desalniettemin moet ik zeggen dat iedereen die zich tegen keyser heeft gekeerd het toch effectiever moet aanpakken willen ze wat bereiken.

Is een kwestie van strak timen en je laat Keyser vrij kansloos met zo'n enorme groep spelers. Het spel is niet zo moeilijk.

Als jullie keyser en Ouro tijd geven worden ze er alleen sterker op, dat is precies wat jullie nu doen.

Mijn visie althans, ik heb verder andere dingen aan mijn kop op Achilles. Maar moet zeggen dat keyser zeker een punt heeft als hij zegt dat jullie zo nu en dan (behoorlijk) amateuristisch te werk gaan. Voor zover ik iets van de kwestie kan maken natuurlijk.
 

DeletedUser10508

Gast
Nou Armand0, mijn 12 VS vond ik toch wel een leuke én vooral een pro- aanval! ;)
 

DeletedUser19642

Gast
Voetballerke, maak jij overal zo'n heisa waar jij komt? Djeez... Ik vind het een pak aangenamer nu jij niet meer in onze BG groep zit hoor. Al dat gez**k en gezever hoefde er echt niet bij.
Door hier de spot te drijven met hier enkele postjes te maken inzake aanvallen die op je steden toe kwamen, geef je een vertekend beeld van de realiteit.
Vecht liever je strijd uit door handelingen en niet door anderen te beschimpen. Dit toont nogmaals aan wat voor persoon jij bent.
Er zijn hier heus wel wat meer mensen die grepolis erg goed spelen. Als er hier en daar eens iets mis loopt, dan komt dit vaak door miscommunicatie.
Als je natuurlijk speelt met een account dat je in de schoot geworpen werd en je verwarring zaait onder de gelederen door de boel nog wat op te hitsen, dan kan er inderdaad al eens wat mis lopen.
Ik heb je nog niet aangevallen, want ik ben aan een ander front bezig.
Aan dat front heeft mijn vijand respect voor mij en ik voor mijn vijand...

Wat kom jij hier beetje grote praat brengen hahahahahaha je FRONT van inactieven zeker !!!

KIJK JE LAATSTE 12 OVERNAMES ALLES SPOOK OF INACTIEVEN IN DE LAATSTE 31 DAGEN
qzl8.png

WAAAAAAWWWWW ...

Je bent net zoon noobje als alle anderen dak hier al tegen gekomen ben in je BG ALLY'S hahahahahah !!!!!!!

hij weet niet wat respect heeft

En jij wel een dubbel account bespelen met internet delen zowel bij vriend of vijand hahaha heel respectvol jij hoor spionnetje spelen bij beide ally's hahaha

Kolo met biremen is niets mis mee (al gebruik ik ze zelden). Heb je gelijk def liggen voor mogelijke "back-time" acties van de tegenstander.

Als je maar genoeg VS voor de kolo TIMED en genoeg brims er NA dan maakt het vrij weinig uit of je VS of brims (of tiremen voor de liefhebbers) bij je kolo stopt.

Desalniettemin moet ik zeggen dat iedereen die zich tegen keyser heeft gekeerd het toch effectiever moet aanpakken willen ze wat bereiken.

Is een kwestie van strak timen en je laat Keyser vrij kansloos met zo'n enorme groep spelers. Het spel is niet zo moeilijk.

Als jullie keyser en Ouro tijd geven worden ze er alleen sterker op, dat is precies wat jullie nu doen.

Mijn visie althans, ik heb verder andere dingen aan mijn kop op Achilles. Maar moet zeggen dat keyser zeker een punt heeft als hij zegt dat jullie zo nu en dan (behoorlijk) amateuristisch te werk gaan. Voor zover ik iets van de kwestie kan maken natuurlijk.

Ja daar heb je het net ze doen allemaal hoog en blazen hoog van de toren !!

Ze komen snachts kolo's sturen , ze komen smiddags , smorgends ,in de namiddag , ze hebben vast een soort lessen rooster wanneer ze me gaan aanvalllen op hun forum hahaha een aparte tab enkel voor mij net als op elke wereld dak speel en wat brengt het de wereld op ?

dak aan de lopende band vrije cultuurpunten scoor !!! En dat ik hier lekker kan alles posten (zo veel mogelijk) waar een mens is kan mee lachen acties als deze ga je mij niet zien door zo DOM ben ik niet .


Nou Armand0, mijn 12 VS vond ik toch wel een leuke én vooral een pro- aanval! ;)

Waarschijnlijk je Grootste actie 8 dagen ? (toch dat zeggen de krijgers stats)
52 Niels DC 422039 31 0 0 0 +66 0 0 +708
 
Bovenaan