• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

Gollum Returns

Manticore
Niemand heeft jouw verplicht dit te lezen toch?

Hier wat gezellig kletsen en mensen belachelijk maken :)

Ik kom je hier belachelijk maken, dat was namelijk de bedoeling :p Nu niet gaan janken dat ik het niet mag lezen... :)

Doe jezelf en de wereld een plezier, leer normaal typen en probeer een beetje structuur in je tekst te krijgen. Misschien snappen mensen je dan een beetje. Wil je echt verder, en iedereen helemaal happy maken? Verwijder je dan van het forum :p
 

DeletedUser19642

Gast
dit antwoord geeft exact de herseninhoud weer

BRAINLESS ben ik ja ;)

Heb trouwens weer kolo liggen hoor bij 1 van je vele vriendtjes in je strijd van mij weg te werken ;)

dik lachen vandaag ;) elk uur je mij niet aanvalt geeft mij dat tijd om steden te veroveren kan er nog 93 dus effen maar wat gaan veroveren he...
 

DeletedUser10508

Gast
Ik kom je hier belachelijk maken, dat was namelijk de bedoeling :p Nu niet gaan janken dat ik het niet mag lezen... :)

Doe jezelf en de wereld een plezier, leer normaal typen en probeer een beetje structuur in je tekst te krijgen. Misschien snappen mensen je dan een beetje. Wil je echt verder, en iedereen helemaal happy maken? Verwijder je dan van het forum :p

En speel jij dan ook op deze wereld? En 'doe jezelf en de wereld een plezier', sinds wanneer praat jij volgens heel de wereld? :) Wel knap dat zo veel mensen achter je staan, want Voetballerke heeft (in mijn ogen) wel een hoge dunk van zichzelf, maar ik vind het een prima kerel om af en toe is mee te praten.
 

DeletedUser4645

Gast
Effen een sfeer muziekje opzetten voor deze fijne wereld van grepolis !! ;)

4 kolo's op weg naar de fijne rode vlaggetjes ;)

eens zien wat ik deze namiddag nog tegen kom he van fijn geluk ;)


http://www.youtube.com/watch?v=c_VEQwWEicg

er is ook hulp voor dit soort mensen in onze verzorgingsstaat, maak daar gebruik van voor je alles straks zelf moet gaan betalen.
Want ik denk niet dat je problemen dan binnen het eigen risico vallen en opnames zijn duur tegenwoordig
 

DeletedUser19642

Gast
er is ook hulp voor dit soort mensen in onze verzorgingsstaat, maak daar gebruik van voor je alles straks zelf moet gaan betalen.
Want ik denk niet dat je problemen dan binnen het eigen risico vallen en opnames zijn duur tegenwoordig

je bedoelt vast je Triestige pm's die je rondstuurt ;)

maar mensen zien ook hoe ik time en hoe ik dotg en back snipe en chit ;)

velen zien nog nooit zo ervaren persoon of ik ;)

ik post straks wel wat chit nog zit vandaag aan kolo poging 9 lol :p TRIESTIG !!!!!

peos vandaag om 09:55
Hey Marlon
even een woordje van mij, ik kan niet begrijpen dat jij een speler van zulk laag soort helpt.
Lees je het Grepolis forum weleens?
Hij heeft dit account afgetroggeld van een jongetje van 12 jaar die niet wist dat hij het bij greppo moest melden nadat hij het account had overgenomen.
Door hem zogenaamd te helpen en hem het ww te ontfrutselen heeft hij dit account achter het joch zijn rug om bij grepo geregistreerd.
Verder is het een grote blaaskaak en ik zal niet rusten, en met mij vele uit diverse allianties , zelfs onze vijanden tot dat hij uit onze oceaan en het liefst van Achilles is verdwenen.

grz Peos (Peter}
 

DeletedUser15406

Gast
Over het feit dat iedereen mollen heeft en dergelijke boeit me weinig hoor ik heb op elke wereld het zelfde tafereel al gehad ik val mensen aan ik neem steden over en voorje het weet sturen ze een pm om een oplissing te vinden dat ze rustig grepolis kunnen spelen ze sturen info door en doen alsof hun neus bloed in de hoop dat je niets meer gaat doen ...

dat heb je dan ... kan ik weinig aan doen kan moeilijk de ganse wereld waar ik begin op te spelen blokken toch ;)

Het is al zo erg dat je hier al een eigen topic moet hebben omdat ingame, ongeacht welke wereld, veel spelers jou al geblokkeerd hebben. SPAM is vervelend namelijk, want aanhoudend janken / zeuren .... ja daar ben je wel erg goed in
 

DeletedUser19642

Gast
Kolo 1 vandaag zal al weer BLUB BLUB BLUB als een visje naar de zeebodem gaan si ;)

SEVENTH1980 KOLO BLUBVISJE nummer 1 vandaag :) haha zalig deze wereld denken ze dat ze snachts een kolo kunnen sturen ;) lol

IK BEN ER ALTIJD !!!! ALTIJD !!! hahahahaha
 
Bovenaan