• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser

Gast
Kolo 1 vandaag zal al weer BLUB BLUB BLUB als een visje naar de zeebodem gaan si ;)

SEVENTH1980 KOLO BLUBVISJE nummer 1 vandaag :) haha zalig deze wereld denken ze dat ze snachts een kolo kunnen sturen ;) lol

IK BEN ER ALTIJD !!!! ALTIJD !!! hahahahaha

ben je er altijd daarom ligt er kolo in je stad zeg eens blub blub
 

DeletedUser

Gast
Zoals jullie kunnen zien heb ik de titel van dit topic veranderd zodat het iets meer overeen komt met de inhoud. Jullie kunnen hier dus rustig praten over deze wereld, maar denk eraan dat er nog steeds forumregels zijn waaraan jullie je moeten houden ;)
 

DeletedUser19642

Gast
ben je er altijd daarom ligt er kolo in je stad zeg eens blub blub


ja doen jullie goed zo zeker met je dubbel account Pleisthenes me kolo's uit knallen maar daar kom ik niet meer te liggen hoor weet niet hoe je de regels breekt maar ik kom er wel achter en support ook
 

DeletedUser

Gast
ja doen jullie goed zo zeker met je dubbel account Pleisthenes me kolo's uit knallen maar daar kom ik niet meer te liggen hoor weet niet hoe je de regels breekt maar ik kom er wel achter en support ook

looool moet je horen wie het zegt

ten tweede heb een broer die speelt en brahim kent hem

je moet niet zomaar gaan beschuldigen gast

denk eerst na wat je zegt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
looool moet je horen wie het zegt

ten tweede heb een broer die speelt en brahim kent hem

je moet niet zomaar gaan beschuldigen gast

denk eerst na wat je zegt

ja we zulllen welz ien hopelijk internet gedeeld want straks lig ik er toch en val ik hem aan neem hem over ...

kan hij me aanvallen ? nee toch of je moet wijzigen en dan kan jij me niet aanvallen in het noorden haha blijft zelfde is toch enkel jij die dat account bespeeld ..
 

DeletedUser

Gast
ja we zulllen welz ien hopelijk internet gedeeld want straks lig ik er toch en val ik hem aan neem hem over ...

kan hij me aanvallen ? nee toch of je moet wijzigen en dan kan jij me niet aanvallen in het noorden haha blijft zelfde is toch enkel jij die dat account bespeeld ..

en jij die account heeft gestolen
 

DeletedUser19642

Gast
Dat kan jij ook niet altijd faya:p



ik kan mss slechte typn omdak kik op de boere buiten weun da taaltje verstaan er weinig mensn als ze zelf mo amper nederlands en geleerd e jah das moeilijk ton voe plat vlams te verstaan mo moest ik zo typn dan zoen er nog meer klagen dak nie schone vlams typn of klapn..

HAHAHA
 

DeletedUser20450

Gast
ik kan mss slechte typn omdak kik op de boere buiten weun da taaltje verstaan er weinig mensn als ze zelf mo amper nederlands en geleerd e jah das moeilijk ton voe plat vlams te verstaan mo moest ik zo typn dan zoen er nog meer klagen dak nie schone vlams typn of klapn..

HAHAHA
Heb alles verstaan hoor. :p
Internen, internen, internen en aaseters tegenhouden om die interen tegen te houden, veel meer is er (voorlopig?) niet te doen.
 

DeletedUser10508

Gast
Ik heb ook alles verstaan. :)
Hoe dan ook, inderdaad, internen internen internen. Buiten feestjes doen, begint het (redelijk) saai te worden. Kom Voetballerke, waar blijf je met je actie? ;) Heb nog wat schrijfstof nodig voor de Times.
 

DeletedUser19642

Gast
Ik heb ook alles verstaan. :)
Hoe dan ook, inderdaad, internen internen internen. Buiten feestjes doen, begint het (redelijk) saai te worden. Kom Voetballerke, waar blijf je met je actie? ;) Heb nog wat schrijfstof nodig voor de Times.

ik werk er aan ik krijg er de kolo's wel makkelijk in .... daar ligt het brobleem niet alleen de actieveit in de wereld valt tegen dus de ondersteuning land uren later dus moet ik eerst zelf veel bouwen en veels teden kwa academie of onderbouw dak nu genomen heb zijn echt een warboel nog maals bewezen dat er heel veel noobs op e wereld spelen die geen inzicht hebben hoe hun steden te bouwen een vuurstad met sneller lopen over land onderzoeken voorbeeld .... kost me allemaal veel tijd en moeite alle steden om te gooien ... plannen en tempo houd me duw tegen maar ik ben zoals je kunt zien nog lang niet (uit de wereld geholpen) zoals er veel wordt geblaad of hoe zeggen ze het ook ;)
 
Bovenaan