• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser10508

Gast
Bboymich, nogmaals, daarvoor moet je niet bij mij zijn. Vind je het irritant? Spreek Gladiator7 dan persoonlijk aan, net zoals ik hier deed bij onder anderen Frans en Marlon.
 

DeletedUser

Gast
Wou gewoon eens vermelden dat jij niet de enige bent die last heeft van zo'n dingen.
 

DeletedUser10508

Gast
Dat hoef je niet te vermelden, want er zijn inderdaad veel personen die zo'n dingen meemaken, waaronder Armand0.

Echter vraag ik me af waarom de allianties zo'n leden dan nog "bijhouden"? Gewoon dumpen.
 

DeletedUser9408

Gast
Omdat er dan van een heleboel allianties niks overblijft. Lijkt mij vrij logisch toch :p
Bboymich had laatst een lijst TEEE'ers gemaakt die aardbevingen op hem hadden ingezet. Waren er zowiezo 10, Van verschillende punten aantallen.
Iedereen gebruikt wel is aardbevingen voor een overname. Dat is toch ook niet gek? waarvoor is die spreuk er anders? Het inzetten van aardbevingen op een stad om de muur lager te maken om de duizenden land eenheden die erin staan te doden is toch niet gek? Anders kost het een paar keer zoveel troepen.
 

DeletedUser10329

Gast
hier ben ik het met marlon eens,als het is voor een stad te veroveren is het zeker niet verkeerd
maar als het is voor echt iemand te pesten..
 

DeletedUser1528

Gast
Alles wat men kan gebruiken , zal men ook misbruiken.
Zo zit het in mekaar , je weet dat mogelijkheden voor iets worden uitgebuit als men daar de kans voor heeft !
 

DeletedUser1528

Gast
Standaard Toekomst van de heldenwerelden
Toekomst van de heldenwerelden

Beste spelers,

De laatste tijd hebben we veel nagedacht over de toekomst van onze zogenaamde Heldenwerelden (Achilles) en het is nu tijd om onze conclusies met jullie te delen.

Het idee van de heldenwerelden ontstond met de achterliggende gedachte om 'speciale' werelden te creëren voor ervaren spelers, om hen te voorzien van lange termijn motivatie om het spel te blijven (door) spelen, verder dan hun 'eerste/eerdere' wereld (de krijgerswereld). We hebben nieuwe, speciale features geïmplementeerd om die werelden aantrekkelijker en uitdagender te maken, zoals: nieuwe onderzoeken, een nieuwe god (met nieuwe spreuken en mythische eenheden), extra gebouwlevels, etc. Spelers moesten aan een bepaalde criteria voldoen om toegang te krijgen tot deze werelden.

Helaas zijn de heldenwerelden nooit zo succesvol geworden als we hadden gehoopt. Hoewel het idee erachter super was en de nieuwe features het spel echt verbeterde en vernieuwde, hebben de heldenwerelden nooit voldaan aan de verwachtingen wat betreft de aantal actieve spelers. Vandaar dat er geen nieuwe heldenwerelden meer geopend zullen worden, ook al zijn we ons bewust van het feit dat verschillende spelers van verschillende landen hier sterk naar verlangen.

Sommige spelers zien graag verschillende heldenwerelden met andere instellingen terwijl anderen verlangen naar nieuwe werelden met 'oudere' instellingen zoals vroeger en weer anderen zouden graag het 'eindspel' van de heldenwereld verbeterd zien. Er waren dus een hoop vragen waar wij geen antwoord op wisten. Verscheidene 'nieuwe' taalversies zoals Turkije, Thailand, Argentië en Finland hebben nooit een heldenwereld gehad, terwijl die spelers wisten dat ze bestonden.

We zijn nu al een hele tijd aan het bediscussiëren wat te doen met de heldenwerelden, wat de beste oplossing is voor de spelers en wat het beste past binnen onze aankomende plannen (de roadmap).

Moeten de heldenwerelden blijven zoals ze zijn? Moeten we meer tijd en moeite steken in het meer aantrekkelijk maken? Of moeten we ze compleet afsluiten en wat zou er dan gebeuren met de spelers van die werelden?

Hoewel het een goed idee lijkt om de heldenwerelden 'op te knappen' (en het van een soort eindspel te voorzien), kost dit ook een gigantische hoeveelheid aan tijd en middelen, terwijl ook andere zaken de aandacht vraagt. Ze laten zoals ze zijn was ook geen optie, omdat ze niet voldoen aan de verwachtingen.

Vandaar dat we jullie vanaf vandaag informeren dat we besloten hebben om te stoppen met de zogenaamde heldenwerelden. Echter willen we de bestaande spelonderdelen wel behouden omdat ons team hier destijds veel tijd in gestoken heeft en. Daarnaast denken we dat deze onderdelen ook een positieve toevoeging kunnen zijn voor de rest van het spel.

We zullen de heldenwerelden converteren naar reguliere krijgerswerelden (inclusief de meeste features van de heldenwerelden) en deze features integreren in de rest van het spel. Alle nieuw te openen werelden zullen de features van de heldenwerelden hebben zodra de transactie voltooid is, echter zullen de huidige (krijgers)werelden zullen blijven zoals ze zijn.

Hier is een opsomming van de features en de plannen die we hebben aangaande dit onderwerp:
We zullen de technische architectuur veranderen en het onderscheid tussen helden- & krijgerswerelden verwijderen; er zullen dus alleen nog 'gewone' werelden zijn;
De bestaande heldenwereld (Achilles) zal een normale krijgerswereld worden en de heldenwereld features behouden;
Vanaf dat moment zal wereld Achilles geopend worden voor nieuwe registraties, de 'Heldhaftige strateeg' award is niet langer nodig om toegang te verkrijgen;
We zullen de award 'Heldhaftige strateeg' verwijderen uit het spel omdat deze niet meer nodig is;
Je kunt weer vrienden uitnodigen op de heldenwereld;
We zullen de wereldwonderen actieveren op heldenwereld Achilles om een (enigszins) eindspel te kunnen aanbieden aan die spelers;

Wanneer een nieuwe wereld opent, zullen deze de volgende features van de heldenwerelden bevatten:
Additionele gebouwlevels:
Pakhuis 30 + 5 = 35
Boerderij 40 + 5 = 45
Academy 30 + 6 = 36
Tempel 25 + 5 = 30

Nieuwe technologieën in de academie

Nieuwe godin Artemis, inclusief:
Mythische eenheden Griffioen en Calydonisch zwijn

Spreuken:
- Geschenk van de natuur
(de geselecteerde stad krijgt 650 steen)
- Doel van de vrouwelijke jager
(afstandswapeneenheden veroorzaken 15% extra schade bij uitgaande aanvallen)
- Illusie
(de stadseigenaar ziet een binnenkomende aanval en merkt pas na aankomst dat het om een illusie ging)
- Zuivering
(alle op het doel werkende negatieve krachten worden opgeheven)

De instellingen om met 3 steden te starten zal compleet verwijderd worden.

De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van een verhoogde gunstproductie van 50 gunst op de wereld waar deze wereldwonderen gebouwd zijn.

We hopen dat deze beslissing aan jullie verwachtingen zal voldoen en een eind zal maken aan de verwarring aangaande dit onderwerp.

Gelieve dit discussietopic te gebruiken om je mening te geven aangaande al het bovengenoemde.

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis team

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl
 

DeletedUser1528

Gast
Wow , wat een knallend einde ...

Ik vraag mij nu al wanneer ik ga stoppen.
Die wereldwonderen zijn nu toch echt wel bullshit !!!
 

DeletedUser10329

Gast
zever in pakjes is het

omdat ze niet spannend genoeg zijn verdienen ze er niet genoeg aan..?
maak ze dan spannender door enkele nieuwigheden toe te voegen..
achja god weet wanneer de WW's hier wel degelijk geactiveerd zullen worden

dit betekent dat massa allianties weer het voordeel gaan hebben tegenover kleine,sterke allianties
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Nou dat wordt dus naar de 10 miljoen GP stoten en resetten. Want hier ga ik niet aan meedoen, voer dan gewoon geen einde in.

Belachelijk... dat er geen nieuwe heldenwerelden komen, prima (ook BS maarja), ga dan deze heldenwereld niet verzieken idioten. Draait al 2 of 3 jaar en dan kom je nog eens met WW aanzetten lol :O
 

Gollum Returns

Manticore
Ik zou zeggen, bouw gewoon geen WW. :p

Geen eindspel, is geen sluiting.

Of reset je account allemaal :)

Of val met zijn allen een spookstadje aan zodat de server overbelast raakt. (mag niet van Support. Dus dan weten jullie alvast dat er consequentie`s aan kunnen zitten.)

Noem maar wat voorbeelden hoor, zelf speel ik niet op Achilles vanwege de snelheid, voor de rest had de wereld perfect bij mij gepast.

Maar als ik zo genaaid zou worden zou ik nog wel een duidelijk statement richting Innogames afgeven. Het wordt langzamerhand tijd dat de klant eens koning wordt.
 

DeletedUser10329

Gast
innogames luistert naar hun portemonnee in plaats van naar de 'klant',maar het is zoals je zegt
de klant moet eigenlijk koning worden
 

DeletedUser10508

Gast
With all due respect, klagen en zagen over het feit dat Innogames niet aan ons (de klant) denkt, zal niet veel helpen. Er zijn al talloze discussie's/ideeën gekomen, die dan wel bij "Innogames" aankomen, maar dan blijkbaar moeite krijgen met het vertalen van wat wij willen, want van wat wij willen komt er niks van in huis.

Voor mij persoonlijk maakt het einde niet uit, ik blijf gewoon verdedigen en aanvallen. ^^
 

DeletedUser18143

Gast
With all due respect, klagen en zagen over het feit dat Innogames niet aan ons (de klant) denkt, zal niet veel helpen. Er zijn al talloze discussie's/ideeën gekomen, die dan wel bij "Innogames" aankomen, maar dan blijkbaar moeite krijgen met het vertalen van wat wij willen, want van wat wij willen komt er niks van in huis.

Voor mij persoonlijk maakt het einde niet uit, ik blijf gewoon verdedigen en aanvallen. ^^

Nee zeiken helpt niet maar het is wel fijn.

Ja, je kan even blijven aanvallen en verdedigen, en dan reset de helft van de wereld na de WW's en dan valt er niks meer te verdedigen en zijn er alleen maar spooksteden om aan te vallen.
 

DeletedUser10508

Gast
Nee zeiken helpt niet maar het is wel fijn.

Ja, je kan even blijven aanvallen en verdedigen, en dan reset de helft van de wereld na de WW's en dan valt er niks meer te verdedigen en zijn er alleen maar spooksteden om aan te vallen.

Heb zelf nooit meegedaan aan de WW's, dus daar weet ik zeer weinig van (spijtig genoeg). En zeiken helpt ja, maar in 1.000 topics zeiken en steeds in herhaling vallen helpt niet.
 

DeletedUser18143

Gast
effe lezen, ik zeg dat het niet helpt maar wel fijn is ;)

En dit in zo veel mogelijk topics zo vaak mogelijk verkondigen is zeer prettig.
 

Gollum Returns

Manticore
Heb zelf nooit meegedaan aan de WW's, dus daar weet ik zeer weinig van (spijtig genoeg). En zeiken helpt ja, maar in 1.000 topics zeiken en steeds in herhaling vallen helpt niet.

Prijs jezelf gelukkig, want het haalt de volledige snelheid uit het spel. (al zal die snelheid op Achilles wel meevallen.) Het helpt niet, maar zolang die prutsers op het hoofdkantoor niet luisteren is het enige wat je kan doen zeiken in 1000 topic`s of met het spel stoppen.

Aangezien ik het spel leuk vindt door de mensen die er spelen. (is misschien de grootste reden dat ik speel.) zal ik niet zo snel stoppen, al is de kans groot dat ik na mijn laatste actieve wereld er weer even een flinke periode mee stop. Tot die tijd loop ik lekker te zeiken op het hoofdkantoor en alles wat daarbij hoort. :)
 

DeletedUser1528

Gast
Als we nu eens massaal de stekker eruit trekken en op een andere wereld herbeginnen , dan hebben ze plots wel een gat in hun rekening.
Want deze wereld zal dan maar weinig meer opbrengen.
Maar ik zie het maar heel weinigen doen ...
 

DeletedUser10508

Gast
effe lezen, ik zeg dat het niet helpt maar wel fijn is ;)

En dit in zo veel mogelijk topics zo vaak mogelijk verkondigen is zeer prettig.

Had het inderdaad fout gelezen. Verander het dan maar in "in 10.000 topics zeiken is niet fijn meer", alleszins voor mij. Altijd hetzelfde lezen is niet fijn ^^
 

Armand0

Manticore
Als we nu eens massaal de stekker eruit trekken en op een andere wereld herbeginnen , dan hebben ze plots wel een gat in hun rekening.
Want deze wereld zal dan maar weinig meer opbrengen.
Maar ik zie het maar heel weinigen doen ...

Het stoppen misschien wel haha, op een andere wereld herbeginnen minder snel denk ik :p
 
Bovenaan