• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

Armand0

Manticore
Als we nu eens massaal de stekker eruit trekken en op een andere wereld herbeginnen , dan hebben ze plots wel een gat in hun rekening.
Want deze wereld zal dan maar weinig meer opbrengen.
Maar ik zie het maar heel weinigen doen ...

Het stoppen misschien wel haha, op een andere wereld herbeginnen minder snel denk ik :p

Het met zijn allen geen WW's bouwen is wellicht een optie. En met zijn allen erop springen als iemand ze wel bouwt. Maar je moet er ook maar net zin in hebben om dat af te spreken en er genoeg steun voor krijgen ;)

Mij/CeN heb je iig.
 

DeletedUser17834

Gast
Dan is er echt geen bal aan, in OC 56 wij ongehinderd kunnen bouwen en in OC45 The rock en noem maar op.
Ik ga ook niet mee doen.
 

DeletedUser10508

Gast
Als we nu eens massaal de stekker eruit trekken en op een andere wereld herbeginnen , dan hebben ze plots wel een gat in hun rekening.
Want deze wereld zal dan maar weinig meer opbrengen.
Maar ik zie het maar heel weinigen doen ...

Ik zou met zeer veel spelers van verscheidene allianties toch wel is willen (opnieuw) samenwerken hoor. Voor de rest, tjah, afwachten totdat heel Achilles het heeft gehoord.
 

DeletedUser10534

Gast
Euh is het vredestijd ofzo ik viel iemand aan en krijg een rapport dat mijn aanval in vredestijd komt en dus niet geldig... Bug of wat
 

DeletedUser9408

Gast
Dat zal een bug zijn ja, want het is geen vredestijd op het moment.

Ik kan lekker wel gewoon aanvallen :p al ga ik dat nu niet meer doen want de NB is begonnen.
 

DeletedUser14801

Gast
In het algemeen zijn er discussies of ze wensen elkaar naar de eeuwige jachtvelden.
Zo is het ook goed, lekker rustig voor de moderator.
 

DeletedUser1528

Gast
Ik ben er nog ;)

Maar als niemand anders er is , is het ook maar triest om tegen mezelf te praten.
Achilles is zo goed als dood.
Op het forum , op de slagvelden , ... overal.
Al amuseer ik mij nog wel in het spel , maar begint wel meer en meer saai te worden.
Het wordt hoog tijd dat men de stekker er gaat uittrekken en een cool eindspel brengt.
En dan met zijn allen naar een nieuwe wereld met ongeveer dezelfde instellingen ;)
 

DeletedUser1528

Gast
Welkom , het zal niet makkelijk worden.
Alhoewel , er zijn er wel vaak die plots stoppen of spook worden , dan kan je wel snel wat groeien.

Waar zit je ergens ?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk ook niet echt dat het makkelijk zal worden ;)
Ik ga het waarschijnlijk zonder alliantie proberen, Achilles als bijwereld, gewoon wat meer voor de fun en als wereld Lamia uitkomt op die wereld als hoofdwereld te gaan spelen.

Ik zit in OC 33 :)
 

DeletedUser

Gast
Ben al een tijdje bezig, en ik begin nu eigenlijk pas op te vallen.

Zo kreeg ik een invite voor "Freaks are Coming" ofzoiets.

Die heb ik afgewezen want ze hebben iets van 6 bg's. Dat is toch niet leuk spelen lol.

Kreeg wel een fijn berichtje: "we zullen wel zien hoe lang je het dan volhoud".

Heerlijk ik heb vandaag wat goud gestoken in adviseurs en heb wel zin om hier wat Piraatjes te slachten
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser25672

Gast
Ik ben er nog ;)

Maar als niemand anders er is , is het ook maar triest om tegen mezelf te praten.
Achilles is zo goed als dood.
Op het forum , op de slagvelden , ... overal.
Al amuseer ik mij nog wel in het spel , maar begint wel meer en meer saai te worden.
Het wordt hoog tijd dat men de stekker er gaat uittrekken en een cool eindspel brengt.
En dan met zijn allen naar een nieuwe wereld met ongeveer dezelfde instellingen ;)

Of er moet nog is een regen van terror starten
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser

Gast
teveel lifters, puntegeilers, en angst hazen op achilles
en voor die gene die klagen dat er te weinig actie op achilles is, hebben dat ligt aan hun zelf val aan en je krijgt van zelf actie

zowat iedere ally is lui of heeft een bg of 4.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1528

Gast
Onder welke naam speel jij op Achilles ?
Of heb je het daar opgegeven ?

In ieder geval onder je nickname hier speel je alvast niet.

Dat er allianties zijn met een groot bestand aan BG's en die klopt uitvoeren , is nu éénmaal een feit.
Ze laten liever 200 steden overnemen dan 300 en er zelf 150 terug te nemen.
Niet iedereen is gezegend met een gezonde dosis lef en wat snuggerheid :p:eek:
 

DeletedUser

Gast
Onder welke naam speel jij op Achilles ?
Of heb je het daar opgegeven ?

In ieder geval onder je nickname hier speel je alvast niet.

Dat er allianties zijn met een groot bestand aan BG's en die klopt uitvoeren , is nu éénmaal een feit.
Ze laten liever 200 steden overnemen dan 300 en er zelf 150 terug te nemen.
Niet iedereen is gezegend met een gezonde dosis lef en wat snuggerheid :p:eek:

8gb ddr3 memory
 
Bovenaan