• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pre made Ghost Vortex

DeletedUser6663

Gast
image.php

Ghost-Vortex

Na een sucsesvolle start op wereld Delta en Beta hebben we ook besloten een gokje te wagen op de heldenwereld Achilles. We zullen hier ongeveer hetzelfde beleid handhaven en het zal weer een toppertje worden! De alliantie zal onder leiding staan van ijmuiden2 en we zullen starten in Zuid-Westelijke richting. De alliantie zal bestaan uit Ghost Vortex spelers en er zullen ook wat andere spelers bijkomen. Ervaring is wel vereisd.
Onze eisen:

• Ongeveer 2x per dag inloggen
  • In onze richting liggen (Zuid-west)
  • Actief op het forum zijn
  • Bijdragen leveren met offensieve en defensieve acties
  • De nodig ervaring hebben, hiermee bedoelen we dat je al een tijdje op een andere wereld speelt en genoeg van het spel weten

Toetreding:

Toetreding is mogelijk als je aan al onze eisen voldoet en een nette sollicitatie hebt gestuurd aan de zwarte ridder. of ijmuiden2. Zet in deze sollicitatie je ervaringen en motivatie. Alles wordt nagetrokken met grepolisstats dus vul geen onjuiste ervaringen in. Alles wat je in je sollicitatie zet moet je ook kunnen waarmaken!

Ledenlijst:
1. de zwarte ridder.
2. ijmuiden2
3. Lars8486
4. dutch2own
5. Decimus Maximus
6. fries
7. Smiekero
8. gangstergriek
9. hvhmega
10. JOS15
11. Semieeeeee
12. Noorddam
13. sir donatus
14. Ceasar 28
15. Jonaboyww
16. GewooonPatrick
17. WizWizCow
18. Thedaimer
19. Icemanforever
20. boesboe
21. timopolis
22. Mathijs2012
23. Rein77
24. solidus
25. Genius0615
26. Khamadagy
27. B-teame
28. Epsilon321
29. Xanten
30. mvdm001m
31. clakeman
32. mike-lolk
33. ylian bongertman
34. Schildpadden
35. homerus100
36. Whiskyking
37. Valdo
38. kknightb
39. DonP
40. Biffi
41. Bobthetank
42. frozenduck2

Bij een overschot zal er later een wing worden geopend genaamd Ghost Vortex-Bootcamp.

Momentele status van recruiting: OFF/Limited

• Forum: de zwarte ridder.
  • ​Ingame: ijmuiden2, Homerus100 & Whiskyking

Behaalde successen:

[scroll]
scaled.php
scaled.php
scaled.php

[/scroll]

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dit is tenminste een serieuze pre-made :p

Succes zwarte, ik kan hier niet eens starten mocht ik willen, heb geen toegangsaward x')

DeletedUser10567

Gast
Een alliantie die je zeker serieus kunt nemen, onder leiding van DZR. Ik verwacht een ervaren alliantie.

DeletedUser

Gast
ik wil deze best overwegen, ben nog zoekende waar ik mn start zal maken en hopelijk is dat meteen raak, ik wacht ander premades even af, laten die te lang op zich wachten naar mijn zin, zou ik hierbij willen.

DeletedUser6663

Gast
Hoeveel ervaring vereist?
Dit heb ik in de eerste post vermeld, een tijdje op een andere wereld gespeeld hebben en in iedergeval de basis van het spel snappen.
success ridder!
Bedankt!
Dit is tenminste een serieuze pre-made :p

Succes zwarte, ik kan hier niet eens starten mocht ik willen, heb geen toegangsaward x')
Dan moet je weer is op een wereld gaan spelen;)
Dan niet, ik wil alleen u ;) Hebben wij in het verleden al een keer samen gewerkt, of ken ik u alleen van het forum?

Aanrader!
Ik geloof dat we een keertje op wereld nu ofzo contact hebben gehad...
ik wil deze best overwegen, ben nog zoekende waar ik mn start zal maken en hopelijk is dat meteen raak, ik wacht ander premades even af, laten die te lang op zich wachten naar mijn zin, zou ik hierbij willen.
Veel succes met het zoeken naar de alliantie die het best bij je past!

De beginpost is geupdate!

DeletedUser6663

Gast
Ghost-Vortex heeft nooit bestaan op wereld Beta dat was Ghost. Je kent je eigen alliantiegeschiedenis niet eens..;)

Ik speel niet op Beta, ik had het een keer gelezen op het profiel van GV dat ze actief waren op Beta... Ik ken de geschiedenis wel van Delta;)

DeletedUser6663

Gast
Dus je steelt gewoon een naam?:O

Nu niet met de vingers naar mij wijzen, ik heb de alliantie niet eens opgericht, dit is door magnum gedaan en niet door mij. En het gebeurd wel vaker. Er was een Unity op Delta, en al snel kwam er een andere Unity die eerste werd op een andere wereld...

DeletedUser

Gast
Nu niet met de vingers naar mij wijzen, ik heb de alliantie niet eens opgericht, dit is door magnum gedaan en niet door mij. En het gebeurd wel vaker. Er was een Unity op Delta, en al snel kwam er een andere Unity die eerste werd op een andere wereld...

Magnum heeft niets opgericht de enige echte oprichter ben ikzelf;) Toen ik vertrok werd het oprichterschap aan Magnum toegedragen, daarvoor was hij enkel leider.

DeletedUser6663

Gast
Magnum heeft niets opgericht de enige echte oprichter ben ikzelf;) Toen ik vertrok werd het oprichterschap aan Magnum toegedragen, daarvoor was hij enkel leider.
Oke, zoals jij het wil... Ik heb eigenlijk pas meer met GV te maken gekregen toen ik naar Unity ging en diplomaat werd... Ik was er namelijk nog niet vanaf het begin.

Bovenaan