• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pre-Made Nieuw-Hyperborea

DeletedUser18771

Gast
Toekomstige Hyperborea'ers!

Ik ben van plan om op de dag dat de wereld start een nieuwe alliantie daar aan te maken. Die zal Nieuw-Hyperborea heten en de beste alliantie van de wereld worden.

Wij zoeken:
Actieve en gezellige leden die zich voor de alliantie en voor zichzelf willen inzetten.

Voorwaarden:
- Actief en gezellig.
- Actief op het forum.
- Plezier hebben in het spel.

We zullen starten in Noord-Oost, heb je aangegeven me te doen, dan nodig ik je uit. Graag zoek ik ook iemand die meteen wil helpen de alliantie op te bouwen. Schrijf je hieronder in!

We gaan de grootste en gezelligste alliantie ter wereld worden!!!!

Inschrijvingen:
de bevrijder
xjunior

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik wil me gaan inschrijven voor deze alli. toen ik het vanmorgen zag dat er een nieuwe wereld kwam, dacht ik meteen: daar ga ik op spelen! dus ik wil me graag inschrijven.
ik zal ook in noord-oost starten.

GR. de bevrijder

DeletedUser18771

Gast
ik wil me gaan inschrijven voor deze alli. toen ik het vanmorgen zag dat er een nieuwe wereld kwam, dacht ik meteen: daar ga ik op spelen! dus ik wil me graag inschrijven.
ik zal ook in noord-oost starten.

GR. de bevrijder

Leuk, gezellig

DeletedUser

Gast
Toekomstige Hyperborea'ers!

Ik ben van plan om op de dag dat de wereld start een nieuwe alliantie daar aan te maken. Die zal Nieuw-Hyperborea heten en de beste alliantie van de wereld worden.

Wij zoeken:
Actieve en gezellige leden die zich voor de alliantie en voor zichzelf willen inzetten.

Voorwaarden:
- Actief en gezellig.
- Actief op het forum.
- Plezier hebben in het spel.

We zullen starten in Noord-Oost, heb je aangegeven me te doen, dan nodig ik je uit. Graag zoek ik ook iemand die meteen wil helpen de alliantie op te bouwen. Schrijf je hieronder in!

We gaan de grootste en gezelligste alliantie ter wereld worden!!!!

Inschrijvingen:
de bevrijder

ik wel meedoen

DeletedUser13380

Gast
Weet je eigenlijk wie je aanneemt? Qua ervaring ofzo? :/

DeletedUser

Gast
Sorry, maar er spelen toch alleen maar noobs op deze wereld??? Daar is hij speciaal voor gemaakt zelfs, haha!

DeletedUser

Gast
ik heb ervaring op phi en rho maar hoe kun je dan weten dat ik er dan ben voor de uitnodiging?

DeletedUser

Gast
ik heb ervaring op phi en rho maar hoe kun je dan weten dat ik er dan ben voor de uitnodiging?

ROFL, wat je ervaring noemt als je zelfs dit niet weet ^^...

OT: Hij stuurt je dan een uitnodiging als ie je ziet staan in de ranglijsten *facepalm*

DeletedUser13380

Gast
Ne hoor ^^

Phi en Rho? Twee redelijk nieuwe werelden...

@Daantje4fun: Zou het niveau niet onderschatten. De meeste zullen idd afvallen, maar als er dan een topspeler goed nadenkt, grijpt hij hier z'n kans :)

DeletedUser18771

Gast
Das waar.

Rho is inderdaad redelijk nieuw, toch heb ik genoeg ervaring opgedaan daar.

Bovenaan