DeletedUser
Gast
Toekomstige Hyperborea'ers!
Bent u een redelijk ervaren speler, elke dag actief aan het spelen en leeft u voor Grepolis (Hoeft niet perse te leven) , lees dan verder!
Ik (iWasSoFar) wil een mooie alliantie creëren, de minimale eisen:
- U moet kunnen aantonen dat u in ieder geval een beetje ervaring heeft.
- Of laat zien dat je echt snel wilt leren!
- Een actieve speler zijn en meedoen met eventuele acties.
- Ervaring op vroegere werelden van Tribal Wars of Grepolis.
- Samen willen werken met uw medegenoten.
- En bovenal plezier hebben in het spel!
Wat heeft mijn alliantie u te bieden?
- De alliantie zal uit uitsluitend ervaren spelers bestaan.
- U Kunt in deze alliantie veel leren, waardoor u uw kennis kan vergroten.
- Een geweldige tijd beleven!
Wat voor alliantie wordt het?
De alliantienaam zal luiden, Recta Vere (= Eerlijk en Oprecht) dit sluit aan op de ideologie: Democratisch. In deze alliantie wordt de stem van elk lid serieus genomen en zal ook zeker naar geluisterd worden. De ligging van de alliantie zal in het Noord-West liggen, ik raad u daarom aan dit als windrichting te kiezen, zodat wij ons goed kunnen clusteren.
Het wordt een elite alliantie met aan maximaal ledenlimiet van 45. Het modale ledenaantal zal rond de 35 liggen.
Wat zijn de visies met deze alliantie?
Ik wil een mooi geclusterde alliantie creëren die zich vestigt in het noorden van Hyperborea. Deze zal bestaan uit ervaren en actieve leden. Er is op het momenteel veel ruimte voor een leiding en deze zal bestaan uit een ervaren groep die de alliantie ver kan brengen!
Ik hoop dat u niet meer twijfelt en u inschrijft!
Ledenlijst:
Bent u een redelijk ervaren speler, elke dag actief aan het spelen en leeft u voor Grepolis (Hoeft niet perse te leven) , lees dan verder!
Ik (iWasSoFar) wil een mooie alliantie creëren, de minimale eisen:
- U moet kunnen aantonen dat u in ieder geval een beetje ervaring heeft.
- Of laat zien dat je echt snel wilt leren!
- Een actieve speler zijn en meedoen met eventuele acties.
- Ervaring op vroegere werelden van Tribal Wars of Grepolis.
- Samen willen werken met uw medegenoten.
- En bovenal plezier hebben in het spel!
Wat heeft mijn alliantie u te bieden?
- De alliantie zal uit uitsluitend ervaren spelers bestaan.
- U Kunt in deze alliantie veel leren, waardoor u uw kennis kan vergroten.
- Een geweldige tijd beleven!
Wat voor alliantie wordt het?
De alliantienaam zal luiden, Recta Vere (= Eerlijk en Oprecht) dit sluit aan op de ideologie: Democratisch. In deze alliantie wordt de stem van elk lid serieus genomen en zal ook zeker naar geluisterd worden. De ligging van de alliantie zal in het Noord-West liggen, ik raad u daarom aan dit als windrichting te kiezen, zodat wij ons goed kunnen clusteren.
Het wordt een elite alliantie met aan maximaal ledenlimiet van 45. Het modale ledenaantal zal rond de 35 liggen.
Wat zijn de visies met deze alliantie?
Ik wil een mooi geclusterde alliantie creëren die zich vestigt in het noorden van Hyperborea. Deze zal bestaan uit ervaren en actieve leden. Er is op het momenteel veel ruimte voor een leiding en deze zal bestaan uit een ervaren groep die de alliantie ver kan brengen!
Ik hoop dat u niet meer twijfelt en u inschrijft!
Ledenlijst:
De Bezem
PuppetMasterr
Emperor Aurelius
robinh23
Hated-x3
martini107
Noorddam
Imro
PuppetMasterr
Emperor Aurelius
robinh23