• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Premade: Elements of the Earth

DeletedUser

Gast
Hoi allemaal.
Ik ga een alliantie maken met de naam Elements of the Earth.

Over mij
Ik heb in-game ook de naam BeMe en heb (verdeeld over 4 accounts) 2,5 jaar ervaring. Ik ben redelijk geïnteresseerd in Hyperborea en ik hoop dat ik met mijn ervaring de minder ervaren spelers kan helpen om toch weer ervaring op te bouwen op Hyperborea.

Over EotE
Mijn alliantie gaat zich richten op het Zuid-Oosten.
Ik heb veel ervaring met het opzetten van alliantie's. Door kleine foutjes bestaan die alliantie's niet meer, maar mensen leren van hun fouten.

Elements of the Earth krijgt een democratie's systeem. Dat wil zeggen dat iedereen in de alliantie wat te zeggen heeft. Er worden dan beslissingen gemaakt over o.a. bondgenootschappen, recruiting en alliantie profiel afbeelding.

Om te verkomen dat de alliantie te druk word, neem ik een alliantielimiet van tussen de 50 en 70. Dus wees er snel bij!

Interesse? Stuur mij maar een sollicitatie hier, op het forum!

Motto:
Lucht, water, vuur en lucht zijn de Elementen van de Aarde. Door ze samen te voegen kan je alles krijgen wat je om je heen hebt en dagelijks gebruikt. Zo ook bij deze alliantie. Hierin zijn de leden de elementen, en de samenwerking en vriendschap datgene wat je in het dagelijks leven gebruikt.

Leden
1. floppie1997
2. Faab644

Ik ga in-game op het account floppie1997 spelen!

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hoi,

Ik (faab644) zou graag de alliantie willen joinen, ik ben opnieuw geboggen omdat ik mijn w8woord was vergeten. Ik had daarvoor veel ervaring met grepolis. Onder de naam 123fanboy123. Ik ben 13 jaar oud en hou van gamen en zit op voetbal. Ik ben per dag zowieso 2x online. Ik woon op de veluwe in een klein gehucht genaamd Ermelo. Ik zit op het VWO.

Gegroet

Bovenaan