• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

PreMade: United Pirates

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
United Pirates

Beste Forumgangers,

Aangezien jij hier nu dit leest, ga je waarschijnlijk op Hyperborea spelen. En aangezien alleen spelen moeilijk is en het bovendien ook gezellig is in groep, ben ik hier om je een pre-made voor te stellen.(Een pre-made, voor de noobs, is een alliantie waarvan de leden/de meeste leden vooraf al bepaald zijn)
En aangezien een ally leiden natuurlijk niet alleen kan, doet Imrahil ook mee :)

Imrahil:

Noem mij maar Imrahil, 20 jaren jong en 2,5 jaar grepolis-ervaring. In die jaren heb ik op meerdere werelden gespeeld en op het moment speel ik nergens. Het perfecte moment dus om op een geweldige wereld als Hyperborea te beginnen met mijn piratenmaatje RabbidRobin aangezien ik genoeg tijd heb om actief te kunnen spelen.

En RabbidRobin:

Ik ben Robin, 15 jaar en heb al 2 jaartjes grepolis-ervaring. Ik speel momenteel op Sigma, 13 steden.
Ik ben redelijk veel online, alleen rond deze periode ietsje minder ivm de examens.
Ik woon ook in België, mocht je dat niet weten. En ben natuurlijk een echte piraat, net zoals Imrahil.
Vragen mag je trouwens ook altijd in pm stellen

Nu over de alliantie zelf, de alliantie zal ‘United Pirates(UP)’ heten.

Waarom United Pirates?:

Piraten, zoals we allemaal wel weten, hebben nergens schrik voor. Verder zijn ze ook de stoerste personen uit de geschiedenis. Net zoals zij, zullen wij veel aanvallen en steden plunderen. Piraten zijn opzich al sterke vechters. Dus als we ze nu samenbrengen, kan er toch niets misgaan?

Bemanning Gezocht:

Aangezien er op een piratenschip ook een hele bemanning is, zullen we dat ook doen. Er moet duidelijk 1 kapitein zijn. Die het schip, de ally in goede banen leidt. En snel maar rechtvaardig kan beslissen. Dit doen wij dus met z’n tweeën. Echter staan wij ook open voor ideeën en suggesties. Bij echte grote beslissingen volgt er uiteraard een stemming tussen alle leden.

De plaatsen zijn echter beperkt. Dit piratenschip zal bestuurd worden door de 20 dappersten van Hyperborea.
Mocht jij denken een aanwinst te zijn voor deze ally, stuur dan maar een sollicitatie met motivatie + de reden(en) waarom jij een aanwinst zou zijn voor de alliantie. Dit doe je naar RabbidRobin EN Imrahil.

Waaraan je zeker moet voldoen om een kans te maken:
- 2x per dag online kunnen zijn
- Goede Groei hebben
- Fora:'Algemeen en Defence' dagelijks lezen
- Gezellige speler zijn !
- Durven aanvallen

Wat wij, als alliantie je daarvoor kunnen geven:
- Actieve leiding
- Een gezellige ally'
- Tips voor als je grepolis nog niet helemaal onder de knie hebt(basiskennis is wel vereist)

Bemanning:
-Imrahil
-RabbidRobin
-HyperPiraat
-Hysteria
-Araluen
-Aminity
-Fascination
-Marc200
-Fajaar
-Ilja
-flip8412
-C-hero
-Mathijs2012

Verder informatie over deze alliantie:

- We nemen zeker in het begin GEEN BG’s aan, ofdat we het later doen, valt nog te bezien.
- Tijdstip wordt later bepaald, aangezien we niet willen dat er mensen van boord vallen.
- Richting wordt Zuid-West

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14965

Gast
United Pirates

Beste Forumgangers,

Aangezien jij hier nu dit leest, ga je waarschijnlijk op Hyperborea spelen. En aangezien alleen spelen moeilijk is en het bovendien ook gezellig is in groep, ben ik hier om je een pre-made voor te stellen.

Ik krijg wel de neiging ook te beginnen :)
Iig veel succes ;)

DeletedUser

Gast
Nee, niet echt. :|

En iemand die een pre-made maakt, doet automatisch mee en hoeft zich niet meer aan te melden, of heb ik het nou mis? ;p

DeletedUser2792

Gast
lol, nja ik heb toch wel een streepje voor jullie zouden juist heel blij moeten zijn dat ik bij jullie wil:p

Araluen

Manticore
ik ben geïntreseerd!

om een paar redenen:
- IMRAHIL!!!!!!
- Rabbid!!!!
- PIRATEN!!!!!!!!
- Rabbid heeft mee maaaaaanden geleden gevraagd om bij de eerst volgende wereld die zou starten bij hem in de ally te komen, ik zei ja.
- omdat ik eigenlijk op gp toch niet veel te doen heb
- omdat ik moet oefenen in gp :p

Ksssj, ga jij eens snel in je eigen topic reclame maken. Anders zullen we je moeten kielhalen :O

precies :O

Imrahil die grepo speelt? :O *krijgt zin om te farmen*

pas maar op hoor!
als het aan mij ligt krijg je hem niet eenst te zien!

lol, nja ik heb toch wel een streepje voor jullie zouden juist heel blij moeten zijn dat ik bij jullie wil:p

precies! :O

Jep, nu nog een solli, en dan zijn we heel blij ;)

zal ik er ook een sturen?
doe ik straks wel.

Bovenaan