• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Problemen Simulator

DeletedUser29274

Gast
beste,

Afgelopen nacht melde een speler van ons zich bij mij met de melding dat hij in de simulator de juiste held niet kon toewijzen. (wereld Myonia)

Mn eerste gedachte was dat t die avond te gezellig was geweest, toen mij een melding van niet heel lang geleden te binnen schoot die idd ook over de simulator ging.

Ik ben dus toch maar even gaan kijken, en inderdaad , in het menu voor het toewjzen van helden kun je niet doorscrollen naar de volgende rij helden.

Daarop heb ik even al mijn tools, incl tampermonkey uitgezet, in en uitgelogd, ververst en nog steeds had ik dezelfde melding!
Zoal je op de foto ziet, zijn aan weerskanten de pijlen uitgeschakeld!


tjmzju5wwqa6i.png
 

DeletedUser27170

Gast
Ik ervaar dit probleem niet. Ik gebruik FireFox met tampermonkey, diotools en GRCRTools. Wel is het regelmatig zo dat dit benoemde onderdeel van de simulator bij mij heel sloom werkt.
 

DeletedUser29274

Gast
Ik ervaar dit probleem niet. Ik gebruik FireFox met tampermonkey, diotools en GRCRTools. Wel is het regelmatig zo dat dit benoemde onderdeel van de simulator bij mij heel sloom werkt.
heb aan de hand van deze reactie voor de zekerheid ook nog even geprobeerd of het op microsoft edge wel zou lukken, maar nope helaas niet
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser29274

Gast
het probleem is inmiddels opgelost, alhoewel in zoverre dat het aan de "zoom" lag. ofwel nadat ik het beeldscherm had uitgezoomd naar 50% kon ik de simulator gebruiken
 
Bovenaan