• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen profiel plaatje gevraagd!

DeletedUser15995

Gast
1. De grootte: ingame profielplaatje(max. 240 x 180)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen: ik wil mijn spelersnaam erop: njitram2422, en de naam van de alliantie die waar ik in zit: Panionion
3. De kleuren die je graag wilt: wil graag lichte en felle kleuren dat het een vrolijk en mooi plaatje wordt:)
4. Soort style plaatje: vb: graag een beetje game achtig plaatje.
5. Render: mogen jullie zelf kiezen:) ik wil wel graag dat het iets met grepolis te maken heeft, dus een render met een god, of een greppolis leger, verzin maar iets leuks:) ik wil wel graag een render die er een beetje uitspringt en er een beetje cool uitziet, ook zou ik de achtergrond wel een beetje spectaculair willen:)
6. Deadline: graag zo snel mogelijk, maar totdat ik een hele mooie zie!
7. Favoriet tot nu toe:

ik hoop at jullie me willen helpen en een mooi plaatje voor mijn profiel kunnen maken (die is nu heel saai namelijk!:p)

mvg
njitram2422
 

DeletedUser

Gast
Hoi Njitram2422,

Ik heb wat gebprobeerd. Hopelijk vind je het wat!
4f901d3de78b2-njitram2422.png


Mvg, Scorpione
 

DeletedUser

Gast
Hoi Aart123,

Bedankt voor je mening, maar ik wacht de mening van de TS nog even af ;).

Mvg, Scorpione
 

DeletedUser15995

Gast
Hoi Njitram2422,

Ik heb wat gebprobeerd. Hopelijk vind je het wat!
4f901d3de78b2-njitram2422.png


Mvg, Scorpione

vind het wel leuk verzonnen maar vind het iets te simpel, ben op zoek naar iets anders.. wil wat eer actie in het plaatje en ook de naam van mijn alliantie erop ;) zijn er nog mensen die een poging willen wagen voor mij? :)
 

DeletedUser5376

Gast
Makkelijk te maken plaatjes kunnen tog ook schitteren ;)
 

DeletedUser

Gast
Mensen. Simpel kan mooi zijn. Dat weet ik heel goed maar doe dan toch de moeite om gimp ofzo te downloaden en er iets mee te doen buitene r een tekst op te plakken.:mad::rolleyes:
 

DeletedUser17661

Gast
als ik dat wil doen dan doe ik dat misschien vind hij dit wel heel mooi
 

DeletedUser5376

Gast
Ik heb gimp, photoshop sc5 , paint (duhh...) en paint.net...

Trouwens Neptunus ik heb nog een goede render genomen, wat aangepast , een mooie achtergrond gezocht , een mooi lettertype gedownload en er iets opgeschreven ;)

wat thomas doet is vele minder werk als mijn plaatje ;) Thomas wat gebruik jij eigenlijk? PAINT? Je hebt niet eens iets van een mooi lettertype genomen...En een plaatje van super slechte kwaliteit...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17661

Gast
ik heb em gewoon bewerkt met geen programma maar ja als je hem niet mooi vindt
dan vind ik het goed.
ik denk ik geef hem gewoon een plaatje;).
ik heb tenminste iets gedaan sommige doen helemaal niks
 
Bovenaan