• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Profielplaatje

  • Topicstarter Helgraf Stormblade
  • Startdatum

DeletedUser

Gast
Beste forumgebruikers,

Lang geleden dat ik me hier nog eens heb laten zien op het forum :)

Maar vandaag heb ik jullie hulp nog eens nodig:
Ikzelf ben niet zo goed plaatjes ontwerpen, foto's bewerken en dergelijke,
daarom dacht ik: ik ga nog eens een bezoekje nemen op het forum.

Ik zou graag een afbeelding hebben dat past bij een nieuwe accountnaam van me, namelijk SoulCatcher.
Iets in de stijl van een dragonborn die de ziel van een draak opzuigt, natuurlijk wel geen gekopiëerd prentje van Skyrim.
Voor de rest mag je ermee doen wat je wilt, laat je creatieve geest maar eens de vrije loop!

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21336

Gast
Zoe iets?
2mi3lgp.jpg
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het wel een mooie en toffe afbeelding maar ik zou liever iets hebben dat iemand echt een ziel opzuigt, dat je bijvoorbeeld een lijk hebt en daar komen zo van da paars "licht" (precies) uit naar de handen van SoulCatcher en dat die dan ook zo ne paarse gloed hebben.
 

DeletedUser

Gast
Hey,

Ik kan het wel makken (poging :p ) maar het is een beetje tegen mijn principes aangezien ik christelijk ben. Heb je misschien een ander idee?
 

DeletedUser

Gast
Ik ben ergens aan begonnen, maar als ik hier aan verder doe wil ik wel weten of het jouw smaak is. Bovendien kan ik er niet echt een geschikte stock voor vinden. Bekijk dit anders al eventjes, en zeg of het in de stijl is die je wil :p

Btw, let maar niet op het vervaagde been, dat was om het ergens in te laten blenden, maar ik kon niet genoeg teruggaan om alles te recupereren...

ezln6c.png
 

DeletedUser

Gast
Sorry voor de heel late reactie maar ik vind het echt super!
Als je dit zou willen doen voor mij :)
 
Bovenaan