• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen profielplaatje

DeletedUser26889

Gast
hey mensen,

Ik een vraag aan jullie. Kan iemand misschien een leuk profiel plaatje voor mij maken, met de juiste formaat om op je profiel te zetten? Ik heb zelf namelijk geen idee meer wat ik moet maken.

Mvg,

Julian
 

DeletedUser24869

Gast
5140ce47437be8d060671821a4fa41b3.jpg
 

DeletedUser26889

Gast
Hé dat is die van mij!! en Julian wat zoek je juist?
Mij maakt het in principe niks uit, komt vooral omdat ik totaal geen inspiratie meer heb. De afgelopen 3 4 plaatjes waren allemaal van mijn overreden kat. Maar vind het tijd voor wat nieuws, vooral omdat het nu al een jaar geleden is dat het is gebeurd.

Maakt mij niet veel uit wat het wordt. Als het maar mooi wordt
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser26889

Gast
A.U.B maak daar geen grapjes over. maak toch ook geen grapjes erover als bij jou iemand overlijd (doodgaat)
 

DeletedUser27102

Gast
Mijn excuses,heb zelf ook katten.

Maar hoe je het schreef, sorry, klonk het alsof je gedaan had :p
 

DeletedUser26889

Gast
nee was een K*t wijf die hem aanreed en ook nog bij ons aan de deur durfde te komen.
 

DeletedUser27102

Gast
nee was een K*t wijf die hem aanreed en ook nog bij ons aan de deur durfde te komen.

Wees blij dat die vrouw nog aangebeld heeft, dat geeft blijk van schuld en medelijden.

Een aantal jaar terug zijn er bij mij 2 van mijn katten op een nacht gedood, niet aangereden. Dat is moedwillig, als die vrouw aanbelt dan was dat hoogstwaarschijnlijk niet de bedoeling. En wees maar zeker dat er mensen bestaan die de gaspedaal wat dieper indrukken wanneer ze een kat zien.
 

DeletedUser26889

Gast
Wees blij dat die vrouw nog aangebeld heeft, dat geeft blijk van schuld en medelijden.

Een aantal jaar terug zijn er bij mij 2 van mijn katten op een nacht gedood, niet aangereden. Dat is moedwillig, als die vrouw aanbelt dan was dat hoogstwaarschijnlijk niet de bedoeling. En wees maar zeker dat er mensen bestaan die de gaspedaal wat dieper indrukken wanneer ze een kat zien.

Misschien een beetje raar hoe ik het zeg. Maar onze kat, Was een beetje verward heen en weer aan het lopen over de weg, waar je normaal maar 30 mag(volgens mij).

1. Ze had hem ook gewoon even kunnen helpen naar de overkant, dat is in ieder geval wat bij mij op zou komen. Maar nee, zij rijd door en onze kat overlijd op weg naar de dierenarts.

2. Ze reed volgens buren van ons, weet niet of het klopt heb het ook maar van horen en zeggen, harder dan was toegestaan. Dan is er lijkt mij wel een beetje 'schuld-van' in het spel.

Ik denk dat jij dan ook pissig zou zijn op zo'n vrouw. Of zie ik dat soms een beetje verkeerd?
 

DeletedUser27102

Gast
Je zou verwachten van iemand die uitstapt en aanbelt dat die persoon nog je kat heeft proberen te ontwijken of proberen te remmen.
 
Bovenaan