• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Profieltekst - alliantie

DeletedUser

Gast
Geachte mede-grepolisgebruikers,

Ik heb zelf een alliantie in de wereld Lamia. Natuurlijk wil elke oprichter een spetterende alliantie hebben, ik vraag me af of iemand een goed uitdagend, dreigend tekstje weet voor in het profielbeschrijving v/d alliantie. Dit hoeft niet per sé in het nederlands zijn, het mag net zo goed in het engels of frans zijn.

Laat de inspiratie de vrije rol! :)

Alvast bedankt,
Regnar
 

DeletedUser22821

Gast
nee dit hoort in "de beeldentuin" volgens mij
ik dacht toch dat dit de naam was
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verplaatst. Misschien is de alliantienaam of een beetje meer info over de alliantie wel handig ;)
Ledenaantal, of doelstellingen, aantal BG's of zo'n zaken.
 

DeletedUser

Gast
Informatie Europa

Verplaatst. Misschien is de alliantienaam of een beetje meer info over de alliantie wel handig ;)
Ledenaantal, of doelstellingen, aantal BG's of zo'n zaken.

De alliantie heet Europa, we willen een verband zoeken tussen ervaren en beginnende spelers. Zo willen we iedereen de kans geven om toch te ontdekken wat Grepolis juist inhoud: aanval, verdediging, ondersteuning,... Europa is een beginnende alliantie en we zijn zeker aan het onderhandelen voor bondgenoten, hoewel we er nu nog niet veel hebben denk ik wel dat dit dik in orde zal komen. Vandaag zitten we rond een 20-tal leden dit zeker gemotiveerd achter ons staan om een goede alliantie te fixen! :)

Regnar
 
Bovenaan