• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Project: Internationale Wereld met goede allianties

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
If there will be a international server with a Dutch alliance, like Sanoj said, I'm definitely in!
Sounds pretty awesome! :)

---> Als er een internationale server komt met een nederlandse alliantie, doe ik zeker mee! Klinkt leuk! :)

And about translating that first post.. You mean you want someone to translate your first post from Dutch to English, or what?

---> En over dat vertalen van de eerste post.. Bedoel je dat je wil dat iemand je eerste post van het Nederlands naar het Engels vertaalt, of zoiets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Misschien leidt ik 'em wel. Maar dan wil ik wel genoeg peoples hebben. ;) En natuurlijk mede-bawz-leiders ;o
 

DeletedUser

Gast
Hallo iedereen :)

Hebt u de onderwerpen van andere landen te lezen ?

Ik maakte een spreadsheet sorteren van het aantal actieve de afgelopen 2 weken in de laatste drie werelden met Grepointel

379132Sanstitre.jpg


Je bent, a priori, de zevende meest actieve land ... Is dit waar? :O
Ik zou graag zien in een internationale wereld :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Hallo iedereen :)

Hebt u de onderwerpen van andere landen te lezen ?

Ik maakte een spreadsheet sorteren van het aantal actieve de afgelopen 2 weken in de laatste drie werelden met Grepointel

379132Sanstitre.jpg


Je bent, a priori, de zevende meest actieve land ... Is dit waar? :O
Ik zou graag zien in een internationale wereld :p

Als ze dit in Azië niet spelen vind ik het uiterst logisch.
 

DeletedUser

Gast
koekoek !

Sorry dat ik laat ben, ik was overdonderd, maar ik vond helpen !

We zijn het creëren van een forum gewijd aan "International Grepolis Wereld" waar elke gemeenschap kunnen communiceren, uiten zijn standpunt, lees de andere, debat en de stemming.

Ik ben zo terug ! Uw adviezen zijn belangrijk, aarzel dan niet om uw ontwerp project te vertellen !
 

DeletedUser18363

Gast
Google Vertalen is zo scheef :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Geweldig idee! ;D
Laten we dan wel met alle Nederlanders en Belgen in 1 alliantie gaan! (natuurlijk past dit niet allemaal, maar iig iedereen van het AF dan :D)
Dan laten we die andere landen is een poepie ruiken!
 

DeletedUser13380

Gast
Mooi. Maar kan je wat duidelijkheid even over welke wereld en de datum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan