• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie punten

DeletedUser19577

Gast
Heb er een op Chi gevonden met 2500 pt...niet veel maar een afgerond getal:

Rang: 1126
Speler: Mingmarc
Punten: 2500
Steden: 1
Alliantie: De Musketiers
Gem. punten: 2500
 

DeletedUser18813

Gast
ik heb er in 1 minuut 1tje die 10k punten heeft dus misschien wil je die hebben?

Haha, well, hangt van de wereld af hé :p
Gaat moeilijk als je bijvoorbeeld op Kappa speelt en je een stad neemt in Alpha xD zou geweldig zijn en veronderstel ik ook mogelijk door een serverkoppeling?
Maar ach, laat het niet te gek worden (:

En zelf gebruik ik ook alles afgerond, veel gemakkelijker te rekenen als je aanvalt/os geeft, je weet perfect hoeveel je kan leveren.
 

DeletedUser15574

Gast
Haha, well, hangt van de wereld af hé :p
Gaat moeilijk als je bijvoorbeeld op Kappa speelt en je een stad neemt in Alpha xD zou geweldig zijn en veronderstel ik ook mogelijk door een serverkoppeling?
Maar ach, laat het niet te gek worden (:

En zelf gebruik ik ook alles afgerond, veel gemakkelijker te rekenen als je aanvalt/os geeft, je weet perfect hoeveel je kan leveren.

lol
zo kan je het ook zien maar ik bedoelde eigenlijk dat ik er in 1 minuut 1tje had gemaakt bij die tabel met 10k punten
 

DeletedUser

Gast
Hmm 12000 punten schijnt inderdaad vrij moeilijk te zijn. 11999 en 12001 daarentegen zijn wel redelijk makkelijk te maken... Je kunt uiteraard blijven proberen, of goed zijn met excel en een formule opstellen die het je uitrekent (ben persoonlijk niet een held met excel, dus kan je daar niet mee helpen).
 
Bovenaan